Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Гуштан Іванна Юріївна

Рейтинг: 10
аватар
Маценко Назар Вікторович

Рейтинг: 10
Наталія Вікторівна

Рейтинг: 10
Мацюк Віталій Анатолійович

Рейтинг: 13
аватар
Когут Олег Богданович

Рейтинг: 16
аватар
Маріанна-Оксана

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Стратегічний менеджмент на підприємстві


Курсова
K-16584

Вступ
1. Стратегічний менеджмент розвитку підприємства в умовах ринку
1.1. Принципи і методологічні основи стратегічного менеджменту підприємства
1.2. Аналіз методів стратегічного менеджменту підприємства
2. Основні методи та підходи до стратегії
2.1. Поняття, суть стратегії
2.2.1. Стратегія і тактика менеджменту та маркетингу
2.2.2. Обґрунтування підприємницької ідеї (бізнес-план)
2.2.3. Стратегія конкурентних переваг
2.2.4. Стратегія витрат
2.2.5. Стратегія і тактика ціноутворення
2.2.6. Стратегія прибутків
2.3. Типи стратегій
3. Аналіз діяльності підприємства – ат тк “ват-прилуки”
3.1. Місія підприємства
3.2. Цілі підприємства
3.3. Поточна ситуація
3.4. Аналіз життєвих циклів послуг підприємства
3.5. Ключові ринки, основні конкуренти на ринку
3.6. Торгова марка (бренд)
3.7. Просування послуг. Реклама і зв’язки з громадськістю
3.8. Цінова стратегія
3.9. Стратегія витрат на виробництво
Висновки та пропозиції
Література

Колектив компанії “ВАТ-Прилуки” добре розуміє, що головна ціль кожного виробництва є задоволення попиту споживачів, а працювати доводиться в умовах все більш активної конкуренції – висока якість, продуктивність та збільшення обсягу продукції – це компоненти, без яких досягнення такої цілі було б неможливим.
Підприємство працює в стабільній ситуації та виробляє товар для сталого ринку. Розроблений план направлений на зростання обсягів виробництва та пошуки шляхів зниження його витрат.
Постійно розглядаються заходи щодо модернізації продукції, що виробляється, ведеться праця над освоєнням міжнародних марок сигарет.
Компанією постійно проводиться робота по модернізації обладнання фабрики, впровадженню нових технологічних процесів, що дозволило значно покращити якість сигарет, а також значно покращилися умови праці працюючих.
Стратегія попередніх років для компанії характеризувалася закладанням основ сучасного сигаретного виробництва – впровадженням нових якісних марок місцевого виробництва та організації розвинутої торговельної мережі. Компанією вже збудована платформа для наступного кроку стратегії – початку і подальшому розвитку виробництва міжнародних марок сигарет в місцевих умовах.
Успіх кожного виробництва в умовах ринкової економіки залежить не тільки від факторів виробництва, що забезпечують випуск якісної продукції, при оптимальному рівні затрат але і, в значній мірі, від ефективної стратегії маркетингу та збуту.
Основні напрямки стратегії по маркетингу, це утримання та зміцнення своїх позицій по місцевих марках на ринку України, впровадження діяльності з маркетингу по міжнародних марках, проведення досліджень в Україні для вивчення оточення, яке впливає на збут продукції.
Добре розроблена стратегія допомагає компанії зростати, завойовувати нові позиції на ринку, розробляти перспективні плани свого розвитку, формувати виробництво нових товарів та обирати шляхи їх реалізації.
Стратегічний план не є сталим документом, тому він постійно може поновлюватися, тобто до нього будуть вноситься зміни, обумовлені змінами, що будуть відбуватися на підприємстві, змінами на ринку і в економіці в цілому.
Пропозиції.
1. Так як основою виробництва продукції слугує сировина та матеріали, які в загальній сумі витрат на виробництво складають відповідно 40 і 23%, необхідно впровадити на виробництві системи контролю за вагою сигарет. Затрати на придбання та установку цієї системи окупляться за рахунок економії сировини, а головне оціняться споживачами.
2. З метою скорочення відходів тютюну в вигляді жилки, при існуючій технології добавки поворотної жилки в процес, необхідно змінити технологію, тобто закупити лінію по попередній переробці тютюнової поворотної жилки. Зниження витрат дасть економію в розрахунку на рік приблизно 100 тон тютюну на суму 275,8 тис. доларів. вартість лінії по попередній переробці тютюнової жилки складає біля 170-180 тис. доларів. Очевидно, що ці затрати швидко компенсуються.
3. Аналіз показує, що недостатньо проводиться робота по вивченню показників діяльності, цілей і стратегій конкурентів, тобто по виявленню слабких і сильних сторін діяльності конкурентів. Дослідження перспектив стратегії конкурентів дозволяють виявити своєчасно потенційно небезпечних конкурентів.
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1.1. Основні етапи управління розвитком підприємства
Мал.2. Оцінка кривих попиту
Таблиця 1. Аналіз показників по реалізації продукції
Таблиця 2. Характеристика асортиментного випуску продукції
Таблиця 2 Обсяг продажу, млн. шт.
1. Сигарети з фільтром у твердій упаковці: Графік 2
2. Сигарети з фільтром у м’якій упаковці: Графік 3
3. Сигарети без фільтру (овальні)
Таблиця 3 Список відхилень фактичної реалізації тютюнових виробів 2000 року від прогнозних даних
Ціна

20

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.