Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Оцінка конкурентоспроможності підприємства
Курсова
№ K-16707
Вступ Розділ 1 Теоретико - методологічні основи оцінки конкурентноспроможності підприємства 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства Розділ 2 Практичні засади управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства 2.1. Організаційно – економічна характеристика ПП „Черкасипивторг” 2.2. Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства 2.3. Аналіз конкурентоспроможності продукції, яку реалізує підприємство та цін на продукцію Розділ 3 Шляхи підвищення конкурентоспроможності ПП «Черкасипивторг» Висновки Список використаної літератури
В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу. В даній роботі були розглянуті організаційні особливості ПП «Черкасипивторг»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус на ринку пива в місті та Черкаській області. Визначено, що основним завданням просування продукції є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію. В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності.
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи