Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Оцінка рекламної діяльності підприємства
Курсова
№ K-16708
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти управління рекламно-інформаційною роботою у сфері громадського харчування 1.1. Поняття і роль реклами на товарному ринку 1.2 Рекламні засоби і їх застосування на підприємствах громадського харчування 1.3. Реклама як функція маркетингової служби Розділ 2. Практичні аспекти рекламно-інформаційної роботи в їдальні № (м. Біла Церква) 2.1. Організаційно-правова характеристика підприємства громадського харчування 2.2. Організація рекламної роботи в підприємстві громадського харчування 2.3. Планування і ефективність рекламної роботи Розділ 3. Основні напрями вдосконалення рекламної діяльності в їдальні № 3.1. Шляхи поліпшення організації рекламної діяльності 3.2. Економічні методи підвищення ефективності рекламної діяльності Висновки Список використаної літератури
Якісна зміна рекламної діяльності на сучасному етапі розвитку світового ринку відбулися в першу чергу завдяки науково-технічній революції. Вирішальну роль зіграло широке застосування при створенні і розповсюдженні рекламної продукції, нетрадиційного устаткування і радикально нових матеріалів, що з'явилися на світ в результаті процесу окремих галузей промисловості: ЕОМ, топографії і т.д. Досягнення НТР, упроваджені в рекламну практику, значно понизили людино- витрати на одиницю продукції, підвищили її якість, дозволили у величезних масштабах розширити і інтенсифікувати процес рекламної обробки населення, збільшити її дію. Наймогутнішим важелем НТР в рекламі стала комп'ютеризація. Вона принесла багато нового в техніку і технологію підготовки і проведення рекламних кампаній, різко підвищила ефективність і стерла трудомісткість традиційних видів реклами, стала основою принципово нових засобів її розповсюдження. Сьогодні в промислово розвинених країнах практично всі рекламні агентства оснащені персональними комп'ютерами, і багато хто з них має вихід в спеціалізовані банки даних. Комп'ютеризація зв'язала воєдино рекламну і управлінську діяльність фірм, стерши межу між ними. Рекламодавцю бажано налагодити облік ефективності рекламування. Це дозволить одержати інформацію про доцільність реклами і результативності її окремих засобів, визначити умови оптимальної дії реклами на потенційних покупців. Абсолютно точно визначити ефективність окремих засобів реклами, рекламної кампанії в більшості випадків не представляється можливим. Проте і приблизні підрахунки виправдовують себе. Розрізняють економічну ефективність реклами і ефективність психологічної дії окремих засобів реклами на свідомість людини. Причому психологічна дія найбільш результативна, якщо вона приводить потенційних споживачів до здійснення покупки. Таким чином, економічна ефективність залежить від ступеня психологічної дії на людину. Для підвищення результативності рекламної роботи на підприємстві мною були запропоновані наступні заходи: поліпшити роботу із ЗМІ, тобто давати більше рекламних оголошень в міські газети, на місцеве телебачення; поліпшити зовнішнє вітринне оформлення; розробити логотип їдальні; організувати виставки-продажі; розмістити інформацію про надання різних послуг; добитися єдиного типового стилю оформлення їдальні; різноманітити меню по днях тижня, залежно від сезону, національних свят; підвищення професійного етикету працівників їдальні; пошиття фірмового одягу для працівників; закупівля взуття; укладення контрактів з художником-оформлювачем і музичною групою; покупка нового сучасного посуду, столової білизни, приладів.
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи