Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
Однорог Максим Анатолійович

Рейтинг: 16
аватар
Михайло Ігорович

Рейтинг: 10
Михальчук Сергій Богданович

Рейтинг: 10
аватар
Євген Володимирович

Рейтинг: 111.4
Токарєв В'ячеслав Миколайович

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Створення і оцінка іміджу на підприємстві


Курсова
K-16716

Вступ
1. Теоретичні засади створення і оцінки іміджу підприємства
1.1. Поняття та головні елементи іміджу організації
1.2. Тактика та методи формування іміджу
1.3. Організація, планування кампаній з формування іміджу та контроль їх ефективності
2. Практичні засади дослідження іміджу підприємства
2.1. Характеристика господарської та маркетингової діяльності підприємства ТОВ “Добробут”
2.2. Аналіз використання заходів по формуванню іміджу підприємства ТОВ “Добробут”
2.3. Аналіз методів, що використовуються при створенні іміджу підприємства ТОВ “Добробут”
3. Шляхи покращення іміджу підприємства ТОВ “Добробут”
Висновки
Список використаної літератури

В зв’язку з вище викладеним в даній роботі можна зробити такі висновки.
Основними видами підприємницької діяльності ТОВ “Добробут”, згідно із статутом є роздрібна торгівлі та виробництво швейних виробів.
Завданнями універсального магазину ТОВ “Добробут” є: закупка у великих кількостях товарів перерахованих вище груп у виробників та продаж їх у менших кількостях споживачам; забезпечення постачання товарів від виробників до рук споживачів; збереження товарів на своїх складах; освоєння ринку; регулювання виробництва; консультування та інформація.
Цілями роздрібного магазину ТОВ “Добробут” є: отримання прибутку на визначену заплановану величину; зростання; створення гарантій; створення фінансових резервів; створення фінансової незалежності від кредиторів.
У структурі товарообігу найбільшу питому вагу займає роздрібна торгівля, значна частка це обслуговування оптових клієнтів та незначна частина бартеру. Згідно із аналізом даних основними групами товарів, що приносять доход підприємству є електротовари – 21,5%, посуд – 15,3%, галантерея – 13,1% та будівельні товари – 12,2%.
До складу основного асортименту, що дає підприємству найбільшу частку прибутку, входять такі групи товарів: електротовари – 2,5%; посуд – 15,3%; галантерея – 13,1%; будівельні товари – 12,2%.
У структурі витрат підприємства найбільшу питому вагу займає заробітна плата робітників – 47,9%, утримання приміщень – 17,5% та нарахування на заробітну плату, що складають 16,4%. Інші статті витрат складають від 4 до 2 %. Отже торгівельна діяльність може бути охарактеризована як трудомістка. Резервом для зниження собівартості можуть бути скорочення витрат на заробітну плату та утримання приміщень.
Підприємство веде гнучку цінову політику. Основним правилом є встановлення торгівельної надбавки, що не перевищує 30% собівартості виробу. Окрім того, на дитячі та дорогі товари встановлюється ціна із розрахунку не більше 15% торгівельної надбавки.
Аналіз використання рекламних заходів підприємства ТОВ “Добробут” показав, що у своїй комунікаційній політиці підприємство використовує усі основні засоби впливу на аудиторію, а саме, рекламу, стимулювання збуту, пропаганду, особистий продаж та комплексні засоби, такі як виставки та ярмарки. Участь підприємства у ярмарках дозволяє підвищити обсяги реалізації, продемонструвати товари у дії, визначити можливий попит на продукцію, укласти угоди.
У структурі витрат на маркетингові комунікації найбільшу питому вагу має реклама – 53,43%, друге місце займають витрати на участь у виставках та ярмарках – 21,17%, значні витрати на пропаганду – 16,53%, найменшу питому вагу мають витрати на особистий продаж – 7,06%.
Розробка заходів по формуванню попиту та стимулюванню збуту повинна бути пов`язана з етапом життєвого циклу товару на ринку та ступенем готовності споживача. Менеджер з маркетингу повинен проводити систематичну оцінку результатів проведення програми стимулювання.
Для приваблення покупців у окремі секції магазину потрібно запровадити використання внутрішнього радіо та телебачення, що дозволить випередити основних конкурентів. Також підприємству необхідно вдосконалити фірмовий стиль та зовнішнє оформлення магазину, оскільки це дозволить підвищити імідж підприємства в очах споживачів та інвесторів.
Основними напрямами вдосконалення діяльності з формування іміджу ТОВ “Добробут” є:
- вдосконалення організаційної структури управління підприємством, шляхом введення у торговий відділ посади менеджера з маркетингу, у обов’язки якого входитиме управління рекламною діяльністю підприємства на сонові проведення досліджень ринку та ситуаційного аналізу положення підприємства;
- при плануванні рекламної кампанії підприємства враховувати фактор сезонності на окремі групи товарів та особливості основних сегментів споживачів. Тобто кінцевих споживачів та корпоративних клієнтів;
- нами запропоновану розробку рекламної кампанії для підприємства на 2006 рік, що включає комплекс засобів впливу на споживача, а саме, рекламу, стимулювання збуту, пропаганду та особистий продаж;
- нами запропоновано розробку фірмового стилю для підприємства, використання якого дозволить підвищити імідж підприємства в очах споживачів.
Елементами фірмового стилю ТОВ “Добробут” мають стати фірмовий шрифтовий напис, що має назву “логотип”, фірмовий блок, фірмові кольори та інші константи. Впровадження фірмового стилю у практику роботи магазину ТОВ “Добробут” дозволить збільшити ефективність цього каналу розподілу.
Перелік графічного матеріалу
Таблиця 2.1 Сегменти покупців універсального магазину ТОВ “Добробут”
Рис. 2.2 Схема торгового залу ТОВ “Добробут”
Рис.2.3 Організаційна структура управління ТОВ “Добробут”
Таблиця 2.2 Фінансові результати діяльності ТОВ “Добробут” за 2007 рік (тис.грн.)
Таблиця 2.3 Показники фінансових результатів діяльності ТОВ “Добробут” за 2007 рік
Таблиця 2.4 Основні показники фінансово-господарської діяльності по ТОВ “Добробут” за 2007 рік
Таблиця 2.5 Поквартальний аналіз фінансово-господарської діяльності по ТОВ “Добробут” за 2007 рік
Таблиця 2.6 Аналіз фінансово-господарської діяльності по ТОВ “Добробут” за 2007 рік
Таблиця 2.7 Товарообіг по ТОВ “Добробут” по секціям за 2007 рік
Таблиця 2.8 Витрати на рекламну діяльність ТОВ “Добробут” за 2007 рік, тис. грн
Таблиця 2.9 Основні засоби та носії реклами, що використовуються магазином ТОВ “Добробут”
Рис. 2.5 Засоби стимулювання збуту, що використовуються у роздрібній торгівлі
Таблиця 2.10 Перелік предметів, що будуть використані під час участі у виставці-продажу
Таблиця 2.11 Кошторис витрат на участь підприємства у виставці
Таблиця 3.1 Фактори сезонності при плануванні графіка реклами
Таблиця 3.2 Перелік переваг здійснення покупок в магазині «Добробуд»
Таблиця 3.3 Опис цільового ринку
Таблиця 3.4 Характеристика конкурентів
Таблиця 3.5 Перелік інформації для рекламного звернення
Таблиця 3.6 Концепція логотипу
Таблиця 3.7 Визначення методу розрахунку витрат на маркетингову політику комунікацій на 2007 рік
Таблиця 3.8 Розрахунки витрат на маркетингову політику комунікацій підприємства ТОВ “Добробут” на 2007 рік
Таблиця 3.9 Бюджет маркетингової політики комунікацій підприємства ТОВ “Добробут” на 2007 рік
Таблиця 3.10 План рекламної діяльності підприємства ТОВ “Добробут” на 2007 рік
Таблиця 3.11 План стимулювання продажу товарів на 2007 рік
Таблиця 3.12 План паблік рілейшнз підприємства ТОВ “Добробут” на 2007 рік
Таблиця 3.13 Розробка конкретних звернень на 2007 рік
Таблиця 3.14 Вибір носіїв реклами для підприємства на 2007 рік
Таблиця 3.15 Розрахунок обсягів рекламних звернень на 2007 рік
Ціна

30

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.