Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Value-Based Manadgement: менеджмент на базі управління вартістю підприємства
Курсова
№ K-17568
Вступ Розділ 1 методичні аспекти менеджменту на основі управління вартістю підприємства 1.1 Вартість підприємства: сутність і основні аспекти 1.2 Оцінка вартості підприємства 1.3 Управління вартістю підприємства Розділ 2 практичні засади управління вартістю підприємства 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка вартості підприємства 2.3 Оцінка ефективності управління вартістю підприємства Розділ 3 заходи щодо покращення управління вартістю підприємства Висновки Список використаної літератури
Аналізуючи українську історію вартісного менеджменту, можна виділити характерні причини заниженої ринкової вартості українських підприємств. По-перше, низька капіталізація була вигідна українським олігархам, оскільки їх інтереси полягали в придбанні підприємств дешевше. По-друге, дуже невелика частка наявних акцій обертається на вільному ринку, що обумовлено значною кількістю закритих АТ і лише «номінальною» відвертістю відкритих АТ. Тобто пріоритетним є питання контролю над компанією, ніж питання стратегічного розвитку. Основні зусилля українських підприємців направлені на мінімізацію податків через штучне заниження прибутку, що прямо суперечить рішенню задачі підвищення капіталізації економіки. Наслідком недооцінки українських компаній у сучасних умовах є поширення такого явища як рейдерство, яке в Україні до того ж набуло кримінального характеру. Слід зазначити, що останнім часом з'явилися тенденції адекватного віддзеркалення прибутку і структури українських підприємств, що обумовлене бажанням і наміром українських компаній котируватися на міжнародних біржах. Ці тенденції повинні сприятливо позначитися на інтеграційних процесах України і Європи. Результати дослідження свідчать про те, що для ефективного управління вартістю підприємства українським компаніям необхідно використовувати ряд ключових елементів, а саме: будувати вартісну модель, бажано з використанням методів вірогідності моделювання; враховувати чинники вартості при ухваленні рішення; розробляти бібліотеку сценаріїв. Розроблена модель оцінки має бути побудована на постатейному прогнозуванні доходів та витрат та включати моделі факторів для кожної із ключових статей. Процеси управління вартістю мають бути регулярними. Власник повинен контролювати розвиток компанії за допомогою ради директорів і показників вартості.
Ціна
45
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи