Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Менеджмент – як функція управління
Курсова
№ K-17731
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти менеджменту як функції управління 1.1. Сутність менеджменту як функції управління 1.2. Основні засади менеджменту як функції управління 1.3. Основні методи управління Розділ 2 практичні засади функціонування менеджменту як функції управління 2.1 Організаційно – економічна характеристика підприємства 2.2 Оцінка використання концепцій менеджменту на підприємстві 2.3 Ефективність менеджменту на підприємстві Розділ 3 шляхи збільшення ефективності менеджменту на підприємстві 3.1 Заходи щодо збільшення ефективності менеджменту на підприємстві 3.2 Виробничо – економічне навчання як засіб підвищення ефективності роботи працівників Висновки Список використаної літератури
З розвитком менеджменту змінюються вимоги суспільства до професійних якостей менеджера. Раніше головною вимогою до управлінця була здатність якнайшвидше реагувати на зміни ринкової ситуації. Сьогодні гарним спеціалістом вважається той менеджер, який створює для свого підприємства нові ринки і не лише пасивно реагує на ринкові зміни, але й сам змінює ринок. Виконуючи свої обов язки, менеджер виступає у ролі управлінця, дипломата, лідера, новатора, вихователя тощо. Лі Якока в книзі "Кар єра менеджера" зазначив: "люди, продукт, прибуток",- до цих трьох понять, зрештою, зводиться вся діяльність менеджера. Найголовніше - люди, оптимальне задіяння цього фактору саме і є найскладнішою проблемою і найбільшим досягненням менеджера. На сучасних підприємствах у розвинутих країнах зайнято значно менше рядових робітників, ніж 50 і навіть 10 років тому. В майбутньому їх буде ще менше. Вже зараз існують підприємства, на яких практично немає робітників, а існують лише висококваліфіковані службовці та менеджери. Останні стають основним і водночас найрідкіснішим фактором виробництва. На сучасному підприємстві одна людина ніколи або майже ніколи не може бути найкомпетентнішим менеджером. Фактично на всіх великих західних підприємствах вище керівництво формується у вигляді робочої групи. Для створення творчого колективу менеджерів потрібно щонайменше два-три роки. Отже, підприємець має постійно дбати про наявність необхідного складу менеджерів відповідної кваліфікації для успішної роботи підприємства в тривалій перспективі. З поняттям "менеджер" часто ототожнюють поняття "бізнесмен" або "підприємець". Слід зазначити, що "бізнесменом" або "підприємцем", як правило, називають власника капіталу. На відносно невеликому підприємстві власник може водночас виконувати функції менеджера і навіть виплачувати собі за цю роботу заробітну плату. Але у величезних монополіях та транснаціональних корпораціях власники контрольних пакетів акцій мають під своїм контролем сотні підприємств і безумовно не можуть бути на всіх них менеджерами, здебільшого вони взагалі не мають ніякої певної визначеної посади. Менеджер обов язково займає постійну офіційну посаду і одержує відповідну заробітну плату. Підприємцем же можна назвати того бізнесмена, який починає нову справу, реалізує принципово нові ідеї, вкладає власні гроші і бере на себе ризик. Це ж підкреслює канадський дослідник Х.Вудс, "менеджер як виконавча особа власника або роботодавця виконує функцію по управлінню персоналом і в цій якості розглядається окремо від підприємця". Перелік графічного матеріалу: Рис.2.1 Організаційна схема ТОВ «»Черкаська торгово – промислова палата» Таблиця 2.1 Основні техніко – економічні показники діяльності ТОВ «Черкаська торгово – промислова палата» Таблиця 2.2 Оцінка фінансового стану ТОВ «Черкаська торгово – промислова палата» Таблиця 2.3 Аналіз кількісного складу кадрів ТОВ «Черкаська торгово – промислова палата» Таблиця 2.4 Аналіз якісного складу кадрів ТОВ «Черкаська торгово – промислова палата» Таблиця 2.5 Джерела формування трудового потенціалу підприємства Рис.2.2 Джерела формування персоналу на підприємстві Таблиця 2.6 Результати навчання та підвищення кваліфікації, % Таблиця 2.7 Працівники Центру СУЯ та сертифікації продукції в системі CERTEX ТОВ “Черкаська торгово – промислова палата” Таблиця 2.8 Оцінка ознак, які визначають професійні та особисті якості керівника Таблиця 2.10 Оцінка професійної компетентності і особистих якостей керівників Таблиця 2.11 Оцінка професійної компетентності і особистих якостей спеціалістів Таблиця 2.12 Оцінка рівня кваліфікації Таблиця 2.13 Середні значення складності робіт Таблиця 2.14 Коефіцієнт складності робіт працівників Центру СУЯ та сертифікації продукції в системі CERTEX ТОВ “Торгово – промислова палата” Таблиця 2.14 Оцінка ознак, які визначають результати праці робітників Таблиця 2.15 Показники комплексної оцінки працівників Центру СУЯ та сертифікації продукції в системі CERTEX ТОВ “Черкаська торгово – промислова палата” Таблиця 3.1 Місячна тарифна ставка Таблиця 3.2 Місячні тарифні ставки працівників, що займають відповідні посади з врахуванням атестаційних оцінок Таблиця 3.3 Система бальної оцінки результатів праці робітників Таблиця 3.4 Оцінка результатів праці робітників Таблиця 3.5 Розподіл премії між працівниками Таблиця 3.6 Зниження витрат на оплату праці працівників підприємства
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи