Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стандартизація в управлінні якістю продукції та послуг
Курсова
№ K-17733
Вступ Розділ і теоретичні засади стандартизації в управлінні якістю продукції в умовах ринкової економіки 1.1 Сутність, цілі і методи забезпечення менеджменту якості 1.2 Стандарти як нормативна база якості продукції 1.3 Управління якістю та елементи системи якості Розділ 2 Особливості оцінки та аналіз якості продукції на ПП «Світ» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ПП «Світ» 2.2 Оцінка якості продукції на підприємстві 2.3 Оцінка системи управління якістю на підприємстві Розділ 3 Шляхи підвищення якості продукції підприємства 3.1 Заходи щодо підвищення якості продукції підприємства 3.2 Способи підвищення якості продукції за допомогою технічних, організаційних, економічних та суб’єктивних факторів Висновки Література
У ринковій економіці якість розглядається з позицій споживача. Оцінити якість продукції дозволяє спеціальна область науки - кваліметрія. Якість забезпечує конкурентоспроможність товару. Програма якості не може бути вирішена без участі учених, інженерів, менеджерів. Якість визначається дією багатьох випадкових, місцевих і суб'єктивних чинників. Для попередження впливу цих чинників на рівень якості необхідна система управління якістю. Для успішної роботи на сучасному ринку наявність у підприємств системи якості, відповідної стандартам ІСО 9001, і сертифікату на неї є необхідною умовою. Таким чином, вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств повинно починатися, в першу чергу, з перегляду підходів до забезпечення якості. Враховуючи сучасні тенденції розвитку економіки, якість повинна створюватись на всіх етапах життєвого циклу продукту або послуги, які забезпечують кінцеве споживання. Фактично мова йде про загальну систему управління організацією з акцентом на якості, яка забезпечує якісне здійснення всіх процесів та спрямовує зусилля на створення якісного результату, що реалізується в межах його функціонування. Тобто якість є мірою взаємовідносин суб’єктів господарювання, які створюють якісний бізнес в цілому. Перелік графічного матеріалу: Рис. 2.1. Організаційна структура управління ПП «Світ» Таблиця 2.1 Аналіз основних показників ліквідності ПП «Світ» за 2006–2008 роки Таблиця 2.2 Аналіз показників платоспроможності та рентабельності ПП «Світ» за 2006 – 2008 роки Таблиця 2.3 Частка ПП «Світ» на Черкаському ринку по всім асортиментним групам продукції – 20%. Таблиця 2.4 Обсяги продаж ПП «Світ» та її конкурентів по Черкаському регіону. Рис. 2.2 Матриця БКГ Таблиця 2.5 Показники факторів “привабливість ринку” і “конкурентоспроможність” для СЗГ ПП. ПП «Світ». Таблиця 3.1 Порівняльна характеристика техніко-економічних показників діючого та нововведеного обладнання Таблиця 3.2 Розрахунок річної продуктивності нового обладнання
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи