Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ
Курсова
№ K-1791
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ ТА ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 1.1. Основні поняття та визначення якості товарів і послуг 1.2. Ключові аспекти системи якості 1.3. Структура системи якості та процес проектування послуги РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ. 2.1. Розвиток принципів системного, комплексного управління якістю 2.2. Стандартизація та сертифікація 2.3. Статистичний контроль якості ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
80,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи