Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організаційна поведінка (МАУП)
Контрольна робота
№ K-20806
Тема 1 «Концептуальні основи організаційної поведінки» Контрольні питання 1. Суть організаційної поведінки. 2. Способи зміни організаційної поведінки
Тема 2 «Мотивація поведінки працівника в організації» Контрольні питання 1. Поняття мотивування як функції менеджменту. 2. Теорії мотивації. 3. Сучасні системи, методи та форми стимулювання праці.
Тема 3 «Мотивація поведінки працівника в організації» Ситуаційна вправа „Дослідження рівня задоволеності людських потреб” Методика дослідження: Є 15 тверджень, які потрібно оцінити, попарно порівнюючи їх між собою. Спочатку порівнюються перше твердження з другим, третім і т. д. і результат записується в перший стовпчик. Так, якщо при порівнянні першого твердження з другим кращим для себе вважається друге, то в початкову клітинку вписується цифра 2. Якщо ж кращим виявиться перше твердження, то вписується цифра 1. Потім так само чиниться з другим твердженням: порівнювати його спочатку потрібно з третім, потім з четвертим і т.д. і вписується результат у другий стовпчик. Подібним чином опрацьовуюються інші твердження, поки не заповниться весь бланк.
Під час роботи корисно до кожного твердження вголос промовляти фразу “Я хочу…”. 1. Домогтися визнання та поваги. 2. Мати теплі стосунки з людьми. 3. Забезпечити собі майбутнє. 4. Заробляти собі на життя. 5. Мати гарних співрозмовників. 6. Зміцнити своє становище. 7. Розвивати свої сили і здібності. 8. Забезпечити собі матеріальний комфорт. 9. Підвищувати рівень майстерності і компетенції. 10. Уникати неприємностей. 11. Прагнути до нового і невідомого. 12. Забезпечити собі впливове становище. 13. Купувати гарні речі. 14. Займатися справою, що вимагає повної віддачі. 15. Бути зрозумілим іншим. Ключ до методики: А) по закінченню роботи підраховується кількість балів (виборів), що випала на кожне твердження по всій таблиці, і заповнюється верхній рядок отриманими сумами. Вибираються п’ять тверджень, що одержали найбільшу кількість балів і розташовуються згідно з ієрархією. Це і є Головні потреби. Б) для визначення ступеня задоволеності п’яти головних потреб підраховується сума балів по п’ятьох секціях з таких питань: 1) матеріальні потреби: 4, 8, 13; 2) потреби в безпеці: 3, 6, 10; 3) соціальні: 2, 5, 15; 4) потреби в визнанні: 1, 9, 12; 5) потреби у самовираженні: 7, 11, 14. Результати методики: Підраховується сума балів по кожній з п’яти секцій і відкладається на вертикальній осі графіка результату. По крапках-балах будується загальний графік результату, що вкаже три зони задоволеності по п’ятьох потребах.
Тема 4 «Формування груп та команди в організаціях» Контрольні питанні 1. Групи та команди в організаціях. 2. Характеристика груп та команд. Тема 5 «Формування груп та команди в організаціях» Контрольні питанні 1. Міжособисті та міжгрупові конфлікти. 2. Керування конфліктами в організаціях.
Тема 6 «Поведінковий аспект прийняття управлінських рішень» Управлінська ситуація Рівні розвитку механізму розробки і прийняття управлінських рішень. Наведена нижче платіжна матриця представляє ситуацію торгового агента, який має прийняти рішення: летіти йому літаком чи їхати поїздом до міста, де знаходиться споживач. Ймовірність тієї чи іншої погоди Туман (0,1) Ясна погода (0,9)
Стратегія 1: Літак + $2000 + $4500
Стратегія 2: Поїзд + $3000 + $3000
Якщо погода буде хорошою, він зможе летіти і витратить на всю дорогу 2 години, а якщо доведеться їхати поїздом ― 7 годин. Якщо він поїде поїздом, то втратить день на постійному місці роботи, який, за його оцінкою, міг би збільшити збут на 1500 дол. Іногородній споживач повинен вручити йому замовлення на 3000 дол., якщо він особисто відвідає клієнта. Якщо він запланує летіти до клієнта, а потім літак змушений буде приземлитись через туман, доведеться змінити особисте відвідування дзвінком. Це призведе до зменшення замовлення іногороднього клієнта до 500 дол., зате зможе забезпечити замовлення на 1500 дол. вдома. Які ще можливі варіанти дії торгового агента?
Тема 7 «Влада і лідерство» Контрольні питання 1. Поняття та загальна характеристика керівництва. Основи керівництва: вплив, лідерство та влада. 2. Влада як елемент примушення. Форми впливу та влади. Тема 8 «Влада і лідерство» Контрольні питання 1. Теорії лідерства 2. Типологія лідерів. Тема 9 «Організаційна культура» Зміст роботи: Використовуючи модель процесу обміну інформацією складіть комунікаційні процеси між: 1) директором підприємства і начальником планово-економічного відділу; 2) керівником службою маркетингу і начальником відділу зовнішньо-економічних зв’язків; 3) начальником фінансового відділу і робочою групою; 4) директором заводу і профспілковим комітетом; 5) директором заводу І робітником; 6) профспілковим комітетом і директором заводу: 7) відділом постачання і зовнішньо-економічним відділом.
Ціна
90
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи