Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління ціновою та збутовою політикою фірми на зовнішньому ринку на прикладі ВАТ “Південний ГЗК
Дипломна
№ K-22057
АНОТАЦІЯ
У дипломній роботі розглядається сутність управління ціновою та збутовою політикою фірми на зовнішньому ринку, критерії та показники економічної та соціальної ефективності управління, засоби щодо її оцінки. Предметом дослідження є управління ціновою та збутовою політикою фірми на зовнішньому ринку. Запропоновані наступні заходи підвищення ефективності управлінської діяльності: оптимізація управлінського обліку шляхом його автоматизації; підвищення ефективності управління управлінського апарату в цілому та праці окремих керівників; поширення застосування методів нематеріального стимулювання персоналу; впровадження комплексної оцінки управлінського персоналу на постійній основі, впровадження запропонованої економічної моделі оптимізації виробництва для скорочення частки управлінських витрат у загальному обсязі витрат виробництва.
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Сучасні напрями системи управління ціновою та збутовою політикою фірми на зовнішньому ринку 1.1. Поняття та принципи управління ціновою та збутовою політикою 1.2. Механізм управління збутовою політикою підприємства 1.3. Методи визначення основних показників політики ціноутворення та збуту 1.4. Фактор ризику та його вплив на управління ціновою та збутовою політикою фірми на зовнішньому ринку РОЗДІЛ 2. Практика реалізації управління збутовою та ціновою політикою підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ВАТ “Південний ГЗК” 2.1. Техніко-економічна характеристика гірничо-збагачувального комбінату. 2.2. Оцінка фінансових витрат на управління збутовою діяльністю підприємства 2.3. Аналіз впливу факторів на ефективність управління збутовою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку 2.4. Особливості ціноутворення підприємства на зовнішньому ринку та їх вплив на збутову політику РОЗДІЛ 3. Оцінка ефективності управління ціновою та збутовою політикою підприємства на зовнішньому ринку 3.1. Заходи, що спрямовані на збільшення ефективності управління ціновою і збутовою політикою підприємства 3.2. Модель оцінки ефективності заходів по удосконаленню управління ціновою і збутовою політикою підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи