Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Менеджмент рекламної діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Натали».
Дипломна
№ K-22070
АНОТАЦІЯ
У дипломній роботі розглядається рекламна кампанія по просуванню нового товару, що на сьогодні є скоріше товаром виробничого призначення, чим споживчим товаром. У чинність чого, упор при рекламуванні цього товару зроблений на ділових людей, що займаються бізнесом (переважно керівників). Це спричиняється втримування рекламної кампанії (від каналу розміщення до втримування рекламного повідомлення). Предмет досліджень – менеджмент рекламної діяльності підприємства. Суб'єктом досліджень є виробниче підприємство ТОВ «Наталі», що займається виготовленням алюмінієвого профілю й виробів. Об’єктом досліджень є практика управління рекламною діяльністю підприємства. Метою дипломної роботи є визначення шляхів підвищення ефективності рекламної діяльності для підприємства в цілому.
ЗМІСТ
ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. Сучасні теоретичні аспекти менеджменту рекламної діяльності підприємства 10 1.1. Сутність, місце і роль рекламної діяльності в системі маркетингу підприємства 10 1.2. Засоби рекламної діяльності підприємства 15 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства 21 1.4. Особливості рекламної діяльності підприємства в залежності від вибору рекламного агенства 31 РОЗДІЛ 2. Практика здійснення менеджменту рекламної діяльності на підприємстві на прикладі ТОВ «Наталі» 37 2.1. Загальна характеристика та основні показники діяльності 37 2.2. Вибір рекламного агенту та складання рекламних кошторисів підприємства 46 2.3. Оцінка ефективності інвестиційного забеспечення рекламної діяльності 54 2.4. Експертні оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства 60 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення ефективності менеджменту рекламної діяльності підприємства 66 3.1. Заходи підвищення ефективності менеджменту рекламної діяльності 66 3.2. Модель оптимізації рекламній діяльності підприємства 71 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81 ДОДАТКИ 86
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи