Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Менеджмент конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок на прикладі ТОВ «Меблевий Світ».
Дипломна
№ K-22075
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи та сучасні напрями менеджменту конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок 10 1.1. Поняття, сутність та концепція менеджменту конкурентоспро-можності фірми, теорії конкурентних переваг 10 1.2. Класифікація та сутність основних методів оцінки конкурентних переваг 19 1.3. Методичні основи аналізу конкурентоспроможності фірми 27 1.4. Фактори впливу на стратегічний підхід до управління конкурентоспроможністю фірми 29 РОЗДІЛ 2. Практика менеджменту конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок на прикладі ТОВ «Меблевий Світ» 38 2.1. Організаційно-фінансова, економічна характеристика ТОВ «Меблевий Світ» 38 2.2. Стратегічний огляд управління конкурентоспроможністю на внутрішньому ринку 43 2.3. Вплив економічних факторів на менеджмент конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок 56 РОЗДІЛ 3. Ефективність менеджменту конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок 62 3.1. Заходи, спрямовані на ефективність менеджменту конкурентоспроможності фірми при виході на зовнішній ринок 62 3.2. Прогнозна модель планування обороту із продажу товарів та попиту 70 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
ВСТУП
Проблема конкурентоспроможності носить універсальний, всесвітній характер. Нині вона торкає практично всі країн світу, всіх товаровиробників. У ринкових умовах особливого значення набуває управління конкурентоспроможністю підприємства. Проблеми досягнення конкурентоспроможності господарюючих суб'єктів не можуть бути оптимально вирішені без обліку особливостей розвитку конкретної галузі народного господарства. У роздрібній торгівлі споживчими товарами за останні роки підсилилася конкуренція, що викликано, як внутрішніми факторами розвитку торгівлі, так і активністю проникнення на український ринок закордонних компаній. У цих умовах успіх господарюючого суб'єкта прямо залежить від досягнення конкурентоспроможності й реалізації конкурентних підходів, що забезпечують його стійке ринкове положення. Рішення проблеми підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних підприємств допускає розробку заходів щодо досягнення й підтримці конкурентних переваг на ринку споживчих товарів.
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи