Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ситуаційний менеджмент (МАУП)
Контрольна робота
№ K-23512
Тема 1. Сутність та місце ситуаційного підходу в менеджменті
Завдання до теми 1
Завдання № 1
Охарактеризуйте історичні передумови виникнення ситуаційного підходу. Порівняйте хронологію його виникнення з іншими підходами в менеджменті (див. doc 5 ).
Завдання № 2
Назвіть недоліки ситуаційного підходу. Поясніть на прикладах Ваше розуміння обмежень, що існують усередині власних організацій, зокрема технологічних, людських і обмежень в постановці задачі.
Тема 2. Ситуаційні перемінні організації
Завдання до теми 2
Завдання № 3
Як розуміти взаємозв'язок внутрішніх змінних? Дайте приклад взаємозалежності внутрішніх змінних.
Завдання № 4
Назвіть та охарактеризуйте фактори зовнішнього середовища прямого та опосередкованого впливу на організацію, де Ви працюєте (навчаєтесь).
Завдання № 5
Проведіть SWOT-аналіз підприємства, на якому Ви працюєте, спираючись на методику, викладену в doc1.
Поясніть необхідність застосування методів прогнозування та методів визначення ступеня впливу факторів на організацію в ситуаційному менеджменті.
Які методи прогнозування набули поширення в ситуаційному менеджменті? Охарактеризуйте ситуації, для яких характерним є застосування кожного методу.
Завдання № 7
Поясніть як за допомогою методів кореляційно-регресійного аналізу та анкетування визначити ступінь впливу фактору на організацію в конкретній ситуації.
Завдання № 8
Проведіть анкетування та сформулюйте висновки відносно мотиваційної політики на Вашому підприємстві.
Тема 4. Застосування ситуаційного аналізу в системі ситуаційного менеджменту
Завдання до теми 4
Завдання № 9
Назвіть основні види інформації, що використовується в ситуаційному аналізі фінансової діяльності виробничого підприємства.
Завдання № 10
Складіть схему проведення ситуаційного аналізу організаційно-виробничої діяльності організації, де Ви працюєте (навчаєтесь), спираючись на табл.4.1.
Тема 5. Прийоми й методи діяльності менеджера в конкретних ситуаціях
Тема 6. Психологічні аспекти в ситуаційному менеджменті
Завдання до теми 6
Завдання № 12
Визначте сутність та складові компетенції. Наведіть приклад розвитку компетенції на вашому підприємстві.
Завдання № 13
В чому полягає сутність поняття „психологічний клімат в колективі”? Визначте основні шляхи забезпечення належного клімату в колективі.
Тема 7. Ситуаційна модель керівництва Фідлера
Завдання до теми 7
Завдання № 14
Визначте власни й індекс НПС і з’ясуйте у яких ситуаціях Ви будете ефективним керівником. Наведіть приклади таких колективів та завдань.
Завдання № 15
Визначте яким чином можна використовувати модель Фідлера для формування ефективного лідерства в організаціях на практиці.
Тема 8. Модель ситуаційного лідерства "шлях – мета" Р. Хауса та теорія життєвого циклу П. Херсі і К. Бланшара
Завдання до теми 8
Завдання № 16
Поясніть в чому полягає наближеність моделі ситуаційного лідерства "шлях – мета" Роберта Хауса та Теренса Мітчела до мотиваційної теорії очікувань.
Завдання № 17
Поясніть чому різні рівні зрілості послідовників вимагають застосування різних лідерських стилів. Розгляньте дане твердження на прикладі зростання професійного рівня працюючих від стажера до фахівця високої кваліфікації.
Тема 9. Модель участі в ухваленні рішень Врума–Йеттона–Джаго
Завдання до теми 9
Завдання № 18
1. Охарактеризуйте себе за допомогою наступного тесту для самооцінки 1 та зробіть висновки щодо власного лідерського стилю.
2. Дайте рекомендації щодо можливості застосування ваших здібностей для керівництва колективом, де Ви працюєте у відповідності до характеристики ситуації у Вашій організації, обґрунтуйте відповідь, спираючись на положення моделі Врума-Йеттона-Джаго.
Тест для самооцінки 1 “Лідер” [1]
Інструкція
Вам пропонується 50 питань, до кожного з яких дано два варіанти відповідей. Виберіть, будь ласка, один з варіантів і позначте його.
Опитувальник
1. Чи часто ви перебуваєте в центрі уваги оточуючих?
а) так;
б) ні.
2. Чи вважаєте ви, що багато хто з оточуючих вас людей займають більш високе положення в суспільстві, користуються більшою повагою, ніж ви?
а) так;
б) ні.
3. Знаходячись на зборах людей, рівних вам по соціальному статусу, чи відчуваєте ви бажання не висловлювати своєї думки, навіть коли це необхідно?
а) так;
б) ні.
4. Коли ви були дитиною, чи подобалося вам керувати іграми ваших маленьких друзів?
а) так;
б) ні.
5. Чи відчуваєте ви задоволення, коли вам удається переконати кого-небудь, хто вам до цього заперечував?
а) так;
б) ні.
6. Чи вас називають нерішучою людиною?
а) так;
б) ні.
7. Чи згодні ви з твердженням «Усе саме корисне у світі є винаходом невеликого числа видатних особистостей»?
а) так;
б) ні.
8. Чи відчуваєте ви нагальну потребу в пораднику, який би міг направляти вашу професійну активність?
а) так;
б) ні.
9. Чи втрачали ви іноді холоднокровність у бесіді з людьми?
а) так;
б) ні.
10. Чи доставляє вам задоволення, коли ви бачите, що оточуючі побоюються вас?
а) так;
б) ні.
11. В усіх обставинах (робочі збори, дружня компанія) чи намагаєтеся ви зайняти своє місце за столом, розташоване таким чином, щоб воно дозволяло вам легше всього контролювати ситуацію і притягати до себе увагу?
а) так;
б) ні.
12. Чи вважаєте ви, що ваша зовнішність робить значне (імпозантне) враження на однолітків?
а) так;
б) ні.
13. Чи вважаєте ви себе мрійником?
а) так;
б) ні.
14. Чи легко ви розгублюєтеся, якщо люди, що вас оточують, не згодні з вашою думкою?
а) так;
б) ні.
15. Чи траплялося вам по особистій ініціативі займатися організацією робочих (спортивних, розважальних і т.п.) груп?
а) так;
б) ні.
16. Якщо захід, яким ви займаєтеся, не дає результатів, що намічалися:
а) ви раді, якщо відповідальність покладуть на когось іншого;
б) ви умієте взяти на себе усю відповідальність за рішення , що було прийнято.
17. Яка з цих двох думок наближається до вашої власної?
а) керівник повинний сам робити справу, навіть у дріб'язках;
б) керівник повинний уміти керувати.
18. З ким ви волієте працювати, співробітничати?
а) з людьми покірними;
б) з людьми перекірливими;
19. Чи н амагаєтесь ви уникати гарячих дискусій, суперечок?
а) так;
б) ні.
20. Коли ви були дитиною, чи часто ви зіштовхувалися з владністю вашого батька або матері?
а) так;
б) ні.
21. Чи умієте ви в професійній дискусії повернути на свою сторону (умовити) тих, хто раніше з вами був не згодним ?
а) так;
б) ні.
22. Уявіть таку сцену: під час прогулянки з друзями в лісі ви загубились. Наближається вечір. Потрібно прийняти рішення:
а) ви вважаєте, що питання має вирішити людина, най більш компетентна у групі;
б) ви просто покладаєтеся на рішення інших.
23. Є вислів: «Краще бути першим у селі, чим другим у місті». Якби ви робили вибір, то що б ви зволіли:
а) бути першим у селі;
б) бути другим у місті.
24. Чи вважаєте ви себе людиною, що сильно впливає на інших людей?
а) так;
б) ні.
25. Чи може невдалий минулий досвід у визначеному питанні змусити вас ніколи більше не виявляти особистої ініціативи в даній справі?
а) так;
б) ні.
26. З вашого погляду, щирий лідер групи той, хто:
а) найбільш компетентний;
б) у кого найсильніший характер.
27. Чи завжди ви намагаєтеся розуміти, зважати на становище людей?
а) так;
б) ні.
28. Чи дотримуєтесь ви дисципліни?
а) так;
б) ні.
29. Який із двох типів керівників здається вам більш впливовим (кращим)?
а) той, котрий усі вирішує сам;
б) той, котрий постійно радиться.
30. Який із двох типів керівництва, на вашу думку, є найбільш сприятливим для гарної роботи підприємства?
а) колегіальний тип;
б) авторитарний тип.
31. Чи часто у вас буває враження, що інші вами зло вживають?
а) так;
б) ні.
32. Який із двох наступних портретів більше наближається до вашого образа?
а) голосний голос, експресивні жести, за словом у кишеню не полізе;
33. На зборах ви один маєте власну точку зору, яке відрізняється від точки зору інших, проте ви впевнені у своїй правоті. Яким чином ви будете поводитись?
а) будете мовчати;
б) будете відстоювати свою точку зору.
34. Коли-небудь Вас називали людиною, яка підпорядковує власні та чужі інтереси інтересам справи?
а) так;
б) ні.
35. Якщо на вас покладається дуже велика відповідальність за якусь справу, то чи відчуваєте ви при цьому почуття тривоги?
а) так;
б) ні.
36. Що ви воліли б у своїй професійній діяльності ?
а) працювати під керівництвом компетентного керівника;
б) працювати незалежно.
37. Як ви відноситеся до такого твердження: «Щоб сімейне життя було вдалим, потрібно, щоб важливі рішення приймалися або чоловіком або жінкою»?
а) це вірно;
б) це невірно.
38. Чи траплялося вам купувати щось, у чому ви не відчували необхідності, під впливом думки інших осіб?
а) так;
б) ні.
39. Чи вважаєте ви, що ваші організаторські здібності вище середніх?
а) так;
б) ні.
40. Як ви зазвичай поводитесь, зустрівшись з труднощами?
а) труднощі придушують вас;
б) труднощі змушують вас діяти активніше.
41. Чи часто ви робите різкі докори своїм знайомим, коли вони їх заслуговують?
а) так;
б) ні.
42. Чи вважаєте ви, що ваша нервова система успішно витримує напруженість життя?
а) так;
б) ні.
43. Якщо вам потрібно зробити реорганізацію, то як ви поводитесь ?
а) впроваджую зміни негайно;
б) здійснюю повільні, еволюційні зміни.
44. Якщо це необхідно, чи зумієте ви перервати занадто балакучого співрозмовника?
а) так;
б) ні.
45. Чи згодні ви з такою думкою: «Щоб бути щасливим, треба жити непомітно»?
а) так;
б) ні.
46. Чи вважаєте ви, що кожен з людей, завдяки своїм людським здібностям, має зробити щось видатне?
а) так;
б) ні.
47. Ким (із запропонованих професій) вам у ранній юності хотілося стати?
а) відомим художником, композитором, поетом, космонавтом і т.д.;
б) керівником колективу (шановною, солідною людиною ).
48. Яку музику вам приємніше слухати?
а) урочисту, могутню;
б) тиху, ліричну.
49. Чи відчуваєте ви деяке хвилювання при зустрічі з видатними особистостями?
а) так;
б) ні.
50. Чи часто ви зустрічаєте людину з більш сильною волею, ніж у вас?
а) так;
б) ні.
Підведіть підсумки
Підрахуйте кількість набраних балів, використовуючи ключ. Знайдіть суму балів і схарактеризуєте свій результат
Ступінь виразності лідерства:
До 25 балів — лідерство виражене слабо (стиль ГІІ) .
26—35 балів — середня виразність лідерства (стиль КІІ) .
36—40 балів — лідерство виражене в сильному ступені (стиль КІ).
Понад 40 балів — схильність до диктату (стиль АІ та АІІ).
Тема 10. Керування стратегічними ситуаціями
Завдання до теми 10
Завдання № 19
Дайте порівняльний аналіз методів реактивного регулювання та управління за відхиленнями.
Тема 11. Особливості управління організацією в кризових ситуаціях
Тема 12. Облік ризиків в ситуаційному менеджменті
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи