Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління персоналом - тести (МАУП)
Контрольна робота
№ K-23579
Question 1 Маркетинг персоналу - це: a. діяльність b. функція c. процес d. форма та зміст Question 2 Домінування організаційної культури виявляється: a. у почутті самоідентичності b. раціоналізації виробництва c. доброзичливим відношенням до організації d. усе разом Question 3 Комерційна інформація використовується : a. в управлінні маркетингом робочої сили b. державними центрами зайнятості c. в інформації на ринку праці Question 4 Принципи справедливості відбору кадрів: a. рівність прав b. повага гідності c. благоговіння перед життям Question 5 Моральний клімат організації визначається: a. організаційною культурою b. структурою c. стратегією Question 6 Домінуючі потреби - це: a. самоактуалізація b. самоповага c. соціальні потреби d. безпека e. фізичні f. усе разом Question 7 .. Інформаційний простір ринку праці визначається: a. правовим забезпеченням b. масштабом технологічної сфери c. попитом і пропозицією d. особливістю регіону e. характеристикою комп'ютерів f. усе разом Question 8 Складовими витратами на персонал є: a. витрати на заробітну плату b. оплата за транспорт c. на утримання соціальних служб d. усе разом Question 9 Статистична інформація охоплює: a. дані державної статистики b. результати опитуваннь суспільної думки c. соціологічних досліджень d. рекламних оголошень e. усе разом Question 10 До внутрішніх чинників, що впливають на МП, є: a. фінансові ресурси b. розвинуте законодавство c. кадровий потенціал d. цілі організації e. усе разом Question 11 Бюрократична структура - це: a. робітники-ледарі b. головне- економічний інтерес c. відзначається протидія цілям організації d. усе разом Question 12 Управлінські робітники якого рівня витрачають більше часу на вивчення ринку робочої сили: a. вищого b. середнього c. низового d. усіх рівнів Question 13 Підприємницький підхід у роботі з персоналом - це: a. персонал цікавиться тільки помилковими цілями b. використання наполегливих, агресивних людей c. мотивація людей - виклик d. усе разом Question 14 Трудові посередники - це: a. агенти ринку праці b. особи, що здійснюють зближення попиту на робочу силу та її пропозицію c. рекламні агентства d. усе разом Question 15 Інформаційна політика в МП здійснюється: a. в області робочої сили b. у ринкових відносинах c. купівлі та продажу d. усе разом Question 16 Система інформації про робочу силу здійснюється на рівнях: a. галузі b. міста c. регіону d. країни e. усе разом Question 17 На реалізацію стратегії МП впливає: a. місія b. структура управління c. стиль управління d. організаційна культура e. усе разом Question 18 Зазначте рівні стратегічних змін людських ресурсів: a. у знаннях b. в уміннях c. в установках d. в поведінці Question 19 Інформаційна політика в області робочої сили визначається: a. ціллю діяльності b. стратегією бізнесу c. методами управління d. усе разом Question 20 Джерелами покриття потреби в персоналі можуть бути: a. навчальні заклади b. центри зайнятості c. посередницькі центри d. усе разом Question 21 До зовнішніх чинників, що впливають на МП, відносяться: a. ситуація на ринку праці b. цілі організації c. особливості соціальних потреб d. кадрова політика e. усе разом Question 22 Очікувані витрати на персонал можуть бути: a. зовнішніми b. внутрішніми c. капітальні інвестиції d. усе разом Question 23 Ціль організації є чинником, що впливає на МП, тому що: a. вона визначає стратегію b. вона определяет кадрову политику c. є системоформуючим чинником d. а,б e. усе разом Question 24 Локус контролю - це: a. тест b. визначення рівня суб'єктивного контролю c. а,б Question 25 Партиципативна організаційна культура - це: a. усе працюють, взаємодоповнюючи один одного b. цілі особистості узгоджуються з ціллю організації c. цілі не узгоджуються з ціллю організації Question 26 Особиста порядність - це: a. етичність b. добросовісність c. розважливість d. результативність e. а,б,в f. усе разом Question 27 Комерційна інформація - це інформація по: a. компаніям b. рекрутинговим агентствам c. в області зайнятості d. усе разом Question 28 Засіб змусити боятися начальника - це: a. тверда воля b. холодний розрахунок c. безсторонні факти з їхнього життя Question 29 Кращий засіб змусити людей щось робити - це: a. збільшити зарплату b. покритикувати їх трохи c. ставити палиці в колеса Question 30 Соціограмма - це: a. акмеограмма b. психограмма c. схематичне зображення Question 31 Цілеспрямованість і продуктивність - це: a. результативність b. наполегливість c. відданість d. впевненість e. етичність f. а,б,в,г g. усе разом Question 32 Стратегія МП - це: a. план b. програма c. модель d. позиція e. нерівності f. усе разом Question 33 Стохастичні методи МП - це: a. розрахунок числових характеристик b. регресивний аналіз c. кореляційний аналіз d. скалярний аналіз Question 34 Кращі керівники звичайно: a. діють рішуче b. поводяться як дзеркало c. вважають подлеглих друзями d. рівень екстернальності дорівнює e. визначити рівень інтернальностію Question 35 Кадровий інноватор - це: a. керівник b. лідер-розроблювач c. усе разом Question 36 Виконавець - це: a. спеціаліст b. маркетолог c. спеціаліст, що здійснює оперативну кадрову політику Question 37 Основний принцип, що визначає склад і зміст задач МП: a. МП - це філософія b. МП - це функція c. а,б Question 38 Чи впливає місія організації на: a. кадровий менеджмент b. управління персоналом c. управління людськими ресурсами d. а,б,в e. а,б Question 39 Маркетинг - це: a. увесь бізнес у цілому b. функція c. система d. це філософія e. усе разом Question 40 Рівні стратегії маркетингу персоналу: a. корпоративний b. стратегічний елемент бізнесу c. оперативний d. усе разом Question 41 Про маркетинг персоналу написано в підручнику: a. Ф.Котлера b. Дж.Еткінсона c. А.Я.Кібанова d. Е.А.Клімова Question 42 Чинники, що впливають на зкупку робочої сили: a. етика b. культура c. соціальні чинники d. психологічні чинники e. личностні чинники f. б,в,г,д g. усе разом Question 43 У модель комунікацій входять: a. відправник b. одержувач c. зворотній зв'язок d. перешкоди e. усе разом Question 44 Кореляційний аналіз показує: a. тісноту зв'язку b. визначає тесноту c. функціональний зв'язок d. усе разом Question 45 Спрвжній керівник - це: a. ризикує по справжньому b. ризикує обережно c. робить вигляд, що ризикує d. робить усе назло іншим Question 46 Керівники якого рівня відповідають за управління людськими ресурсами: a. вищого b. середнього c. низового d. усіх рівнів Question 47 Запити на кадри - це: a. потреба в персоналі b. купівельна спроможність c. товар Question 48 Ринок - це a. сукупність покупців товарів b. інструмент управління c. базар d. усе разом Question 49 Управління МП - це: a. аналіз b. планування c. перетворення в життя d. контроль e. вигідні обміни f. усе разом Question 50 Гірший керівник -це: a. - я b. тихий непомітний чоловік c. той, хто не викликає довіри Question 51 Які з функцій управління персоналом відносяться до загальних: a. мотивація b. інформування c. контроль d. прийняття рішення e. прогнозування Question 52 Чисельність лінійних керівників якого рівня найбільша? a. вищого b. середнього c. низового Question 53 Керування МП - це: a. аналіз маркетингової ситуації на ринку праці b. реалізація планів c. контрольна функція d. а,б,в e. вплив на ринок Question 54 Чинники соціально етичного МП: a. показники робочої сили b. фірма c. прибуток d. товариство e. усе разом Question 55 Маркетинг персоналу спрямований на: a. задоволення потреб у робочій силі b. потреби c. обмін d. усе разом Question 56 Процес управління маркетингом: a. аналіз ринку праці b. відбір цільових ринків c. розробка комплексу маркетингу d. реалізація заходів e. усе разом Question 57 Складові комплексу МП: a. ціна b. товар c. методи d. стимулювання e. усе разом Question 58 До інформаційних ролей за Г.Мінцбергом відносяться: a. сполучна ланка b. приймач інформації c. розподільник інформації d. ведучий переговори
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи