Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз організації ремонтного обслуговування в турфірмі "Наталі"
Курсова
№ K-25111
Зміст <br /><br /> Вступ РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика туристичної фірми "Наталі" 1.1. Виробнича структура туристичної фірми "Наталі" 1.2. Організаційна структура підприємства. * 1.3. Господарська діяльність турфірми "Наталі" РОЗДІЛ 2. Методичні основи виконання проекту : 2.1. Обладнання та його інженерно-технічне обслуговування на підприємствах туристичного комплексу в сучасних умовах 2.2. Види ремонтних робіт на підприємстві та особливості їх виконання 2.3. Значення інженерно-технічного обслуговування та ремонтних робіт на підприємстві РОЗДІЛ 3. Аналіз організації ремонтного обслуговування в турфірмі "Наталі" 3.1. Фінансово-господарська діяльність TOB "Наталі" 3.2. Аналіз інженерно-технічного обслуговування і ремонтних робіт в турфірмі "Наталі" та їх недоліків 3.3. Впровадження нових методів інженерно-технічного обслуговування та ремонтних робіт на турфірмі "Наталі" ЗО РОЗДІЛ 4. Заходи з удосконалення організації ремонтного обслуговування в TOB "Наталі" 4.1. Організаційно-методичні основи удосконалення функціонування ремонтного господарства 4.2. Шляхи підвищення ефективності та рекомендації з удосконалення інженерно-технічного обслуговування і ремонтних робіт на підприємстві Висновки і пропозиції Список використаних літературних джерел Висновок <br /><br /> Для того, щоб обладнання приносило належний дохід протягом тривалого часу, необхідно здійснювати інженерно-технічні та ремонтні роботи, які призвані подовжити його термін служби і. нормальне функціонування. <br /><br /> Для підтримки обладнання в справному стані необхідно не тільки в досконалості знати і володіти ним, але і вміти організувати і проводити його експлуатацію на наукових основах. <br /><br /> Підсумовуючи проведений аналіз профілактичних та ремонтних робіт, які виконуються на турфірмі "Наталі" при обслуговуванні офісної техніки, можна зробити висновок про їх здебільшого "косметичний" характер, тобто реагування на поломку відбувається вже після її появи, а ремонтні та профілактичні заходи майже не здійснюються. <br /><br /> На підприємстві «Наталі» немає спеціалізованого ремонтного відділу, який би займався як ремонтними, так і профілактичними роботами по обслуговуванню офісного обладнання та автотранспорту, і діє змішана система організації ремонтного обслуговування, тобто ремонти виконуються як господарським способом, так і силами інших підприємств. <br /><br /> Обсяг робіт, які виконували спеціалізовані ремонтні підприємства, у 2008 році майже в 2 рази більше, ніж той, який виконано власними силами туристичної фірми. Це пов'язано з тим, що немає коштів на утримання ремонтного господарства при TOB "Наталі", яке б виконувало всі необхідні ремонти та профілактичне обслуговування. Також необхідно додати, що у 2006-2007 роках підприємство не мало власного автотранспорту, тому всі ремонтні та профілактичні роботи виконувалися виключно із офісною технікою. У 2008 році було придбано автобус ЛІАЗ-599Р, тому відбулося зростання як загального обсягу ремонтів, так і робіт, виконаних сторонніми організаціями. <br /><br /> Аналізуючи динаміку ремонтних робіт за період 2006-2008 років, можна сказати, що за 2008 рік обсяги ремонтів збільшилися на 400%, що у вартісному вираженні становить 3,9 тис. грн. Це явище відбулося за рахунок додаткового впливу ремонтів придбаного автобуса. <br /><br /> Що ж стосується офісного обладнання, то обсяги ремонтно-профілактичних робіт зазнали протягом аналізованого періоду незначних коливань: у 2007 р. вони зросли на 0,2 тис. грн. (на 15,4%), у 2008 р.теж на 0,2 тис. грн. (на 13,3%). Звертає на себе увагу відносно значна питома вага ремонтно-профілактичних робіт, виконаних у відношенні принтера: протягом аналізованого періоду вона перебільшувала половину усіх виконаних робіт щодо офісного обладнання. Це свідчить про надмірну експлуатацію цього пристрою, а також про те, що він може потребувати заміни. <br /><br /> Дані щодо кількості ремонтів підтверджують раніше зроблені висновки щодо погіршення загального стану обладнання: зростає кількість ремонтів, обладнання старіє, але не замінюється новим, а продовжує нести навантаження. Це особливо стосується принтера, кількість ремонтів якого зростає з кожним роком: у 2007 р. на 12,5%, у 2008 р.- на 44,4%. <br /><br /> На наш погляд, при впровадженні нових, більш ефективні х методів ремонтного обслуговування, потрібно зосередити увагу на профілактиці обладнання власними силами, адже специфіка діяльності TOB "Наталі" така, що для цього не потрібно значних вкладень або побудування розгалужених ремонтних служб. <br /><br /> Так, в тому, що стосується офісного обладнання, необхідно виконувати два типи профілактичних заходів: активні і пасивні. При активному профілактичному обслуговуванні виконуються операції, основна мета яких - продовжити термін безвідмовної служби комп'ютера. Вони зводяться головним ч ЇНОМ ДО періодичного чищення як усієї системи, так і окремих її компонентів. <br /><br /> Під пасивною профілактикою звичайно розуміють заходи, спрямовані на захист комп'ютера від зовнішніх несприятливих впливів. Мова йде про встановлення захисних пристроїв у мережі електроживлення, підтримці чистоти і прийнятної температури в приміщенні, де встановлений комп'ютер, зменшенні рівня вібрації і т.п. Пасивні профілакгичні заходи дозволяють забезпечити безпеку комп'ютера. <br /><br /> Що стосується транспортного засобу, то, приймаючи за увагу його неновий стан, кількість ремонтів (12 разів у 2008 р.) не виходить за розумні межі. <br /><br /> В цьому випадку головним є періодичне технічне обслуговування (ТО). Всі види ТО рухомого складу проводять відповідно до переліку основних операцій, що приведені в інструкції з експлуатації і сервісній книжці, стосовно до конкретних моделей
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи