Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування іміджу організації
Курсова
№ K-27085
ВСТУП
Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Поняття іміджу та його роль в діяльності організації
1.2. Структура іміджу організації
1.3. Особливості формування іміджу організації
Розділ II. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ІМІЖДУ ВАТ «СТРОЙДОМ»
2.1. Характеристика організаційно-управлінської діяльності ВАТ «Стройдом»
2.2 Технології формування іміджу ВАТ «Стройдом»
2.3 Оцінка іміджу компанії шляхом опитування споживачів
Розділ III. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ВАТ «СТРОЙДОМ»
3.1. Стратегія підвищення іміджу ВАТ «Стройдом»
3.2. Заходи вдосконалення внутрішнього іміджу компанії
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи