Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика викладання дисциплін з управління трудовими ресурсами
Контрольна робота
№ K-27415
Розділ 1. Теоретико-методичні засади навчання Тема 1.1. Теоретичні основи організації навчання у вищому навчальному закладі
1. Дайте характеристику сучасного стану вищої освіти в Україні. 2. Перерахуйте напрямки реформування вищої освіти в Україні. 3. Розкрийте поняття «педагогіка», «акмеологія», «синергетика», «андрагогіка». 4. Охарактеризуйте процес навчання, його складові. 5. Дайте характеристику взаємодії викладача і студентів у процесі навчання. 6. Що таке методика? 7. Перерахуйте вимоги до курсу методики викладання дисциплін з управління трудовими ресурсами.
Тема 1.2. Загальна характеристика організації навчання у вищих навчальних закладах
1. Охарактеризуйте структуру вищої освіти України 2. Назвіть складові змісту вищої освіти 3. Розкрийте поняття «державний стандарт освіти» 4. Перерахуйте основні навчальні плани і програми вищого навчального закладу 5. Які форми навчання у ВНЗ ? 6. Яка система науково-методичного забезпечення створюється у вищому навчальному закладі ?
Тема 1.3. Закономірності, принципи і методи навчання у вищій школі
1. Як ви розумієте поняття "Закономірності навчання"? 2. Усно зробіть класифікацію закономірностей навчання. 3. Зробіть письмовий коментар для обґрунтування закономірності залежності навчання від умов, в яких воно відбувається. 4. Складіть питання для повторення матеріалу на тему: закономірності взаємозалежності завдань, змісту, методів і форм навчання. 5. Що таке принципи навчання ? Опишіть класифікацію принципів навчання. 6. Які Ви знаєте методи навчання ? 7. Дайте класифікацію методів навчання за І.Я.Лернером, М.І. Махмутовим, Ю.К.Бабанським.
Тема 1.4. Основні форми організації навчального процесу та види навчальних занять у вищих навчальних закладах
1. Які форми організації навчального процесу Ви знаєте ? 2. Назвіть особливості підготовки і проведення лекції. 3. Назвіть особливості підготовки і проведення семінарів. 4. Назвіть особливості підготовки і проведення індивідуальних, лабораторних, практичних занять. 5. Як організовується консультації та самостійна робота студентів. 6. У чому полягає практична підготовка студентів ? 7. У чому сутність і зміст контрольних заходів. 8. Як організовується державна атестація студентів
Тема 1.5. Педагогічна майстерність та технологія навчання
1. Що таке педагогічна майстерність, її складові? 2. Розкрийте поняття «педагогічна техніка». 3. Охарактеризуйте внутрішні елементи педагогічної техніки. 4. Охарактеризуйте зовнішні елементи педагогічної техніки. 5. Що таке педагогічна технологія ? 6. Проаналізуйте сутність дидактичних педагогічних технологій . 7. Розкрийте поняття виховних педагогічних технологій . 8. У чому полягає технологія конструювання навчальних занять ? 9. Який вигляд має зведена схема заняття, що включає етапи заняття, зміст, методику тощо. 10. Охарактеризуйте зміст методичного забезпечення заняття.
Розділ 2. Методика викладання дисциплін з управління трудовими ресурсами. Тема 2.1. Управління трудовими ресурсами як комплекс навчальних дисциплін
1. Розкрийте поняття навчальна дисципліна “Управління трудовими ресурсами”. 2. Які навчальні предмети, що стосуються УТР, вивчаються для підготовки бакалавра, спеціаліста, магістра економіки і управління персоналом? 3. Розкрийте взаємозв’язок навчальних дисциплін з УТР. 4. Розкрийте зміст інтегрованої дисципліни “Управління трудовими ресурсами” і її значення у підготовці спеціалістів з УТР.
Тема 2.2. Методика структурування навчальних занять
1. У чому полягає аналіз змісту викладання певної дисципліни? 2. Назвіть компоненти робочої програми дисципліни “Управління трудовими ресурсами”. 3. Перерахуйте теми навчальної дисципліни “Управління трудовими ресурсами”. 4. У чому заключається відбір , технології, матеріалу при структуруванні конкретного заняття? 5. Що таке “опорні” і “базові” знання конкретної теми навчального курсу, як їх визначити ? 6. Як скласти “матрицю” змісту навчальної теми ? 7. Як структурувати взаємодію викладача зі студентами ? 8. Як відбирати зміст матеріалу для лекції, семінарських, лабораторних і практичних занять ? 9. Яка методика розробки дидактичних матеріалів для використання на різних видах занять із застосуванням ТЗН ? 10. Як розробляти методичний супровід занять?
Тема 2.3. Педагогічний практикум
1. З чого складається комплекс матеріалів для науково-методичного супроводу занять з дисципліни “Управління трудовими ресурсами”? 2. Для чого на заняттях може бути використаним графопроектор (кодоскоп), які дидактичні завдання його використання ? 3. Як і з якою дидактичною метою може бути використана комп’ютерна техніка на заняттях з дисципліни “Управління трудовими ресурсами”? 4. Яка дидактична мета інтерактивних форм і методів навчання? Як Ви їх використовували при плануванні занять ? 5. Як складаються тести? Що вони перевіряють?
Тема 2.4. Акмеологічний тренінг
1. Що саме Ви відчували при проведенні занять ? 2. Що Вам вдалося при проведенні занять? 3. Які Ви виділили резерви ? 4. Як спостерігати заняття ? 5. Для чого проводиться самоаналіз і аналіз заняття ?
Ціна
180
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи