Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Академічні студії (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27858
ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ДОМОДУЛЮ 1
Творче завдання 1.
Студент обирає одне творче завдання із двох запропонованих до модуля 1 на вибір:
Творче завдання 1.
Створіть презентацію для профорієнтаційної роботи за такою тематикою (на вибір):
- «Моя Академія»;
- «Я – майбутній (ня) _________________(назва спеціальності)»;
- «Студентське життя: яким я його уявляю?».
Творче завдання 2.
Виділіть основні аспекти та елементи, які формують корпоративний імідж Академії. Наведіть атрибутивні іміджеві характеристики Академії: логотипи, гасла, девізи, поліграфічні константи, друковану продукцію, елементи одягу тощо.
Запропонуйте основні норми внутрішньої культури, які можна покласти в основу культурних сценаріїв спілкування.
Сформулюйте основні цінності Вашої групи, які можна покласти в основу корпоративної культури.
ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ 2
Студент обирає одне творче завдання із шести запропонованих до модуля 2 на вибір:
Творче завдання 3.
Спробуйте скласти власний план професійного зростання:
Подумай про свої професійні цілі: чого б ти хотів (хотіла) досягнути?
Напиши головну мету (ким бути, чого досягнути, що потрібно вдосконалити)
План: які кроки треба зробити, щоб досягти мети? (найближчі й подальші конкретні цілі)
Шляхи і засоби досягнення цілей (внутрішні та зовнішні)
Творче завдання 5.
Написати есе на тему (за вибором):
а) “Мистецтво самопрезентації – шлях до особистісного успіху”
б) “Бренд мого імені”.
Творче завдання 6.
Розробити таблицю «Фактори, які допомагають чи заважають зниженню емоційної напруги у спілкуванні». Таблиця повинна мати такий вигляд:
Фактори, які допомагають зниженню емоційної напруги у спілкуванні
Фактори, які заважають зниженню емоційної напруги у спілкуванні
Творче завдання 7.
Стратегії і соціальні технології працевлаштування як елементи самоменеджменту. Завдання: Визначте сильні та слабкі сторони вашого типу особистості та опишіть методику їх використання при працевлаштуванні. Стійкість до кар’єрних стресів як мета і результат самоменеджменту. Завдання: Визначте власну стресостійкість (за методиками, запропонованими в мережі Інтернет. Зробіть висновок. Творче завдання 8.
Перегляньте виступи видатних ораторів і проаналізуйте їх промови за схемою:
Схема аналізу промови
Яка тема виступу? Чи досягнута його мета? Чи підходить тема аудиторії, чи викликає інтерес? Який матеріал використаний у тексті виступу? Яка композиція промови? Які методи викладу матеріалу використовуються? Чи логічна, чи доказова промова? Чи відповідає промова критеріям правильності, точності, виразності, багатства мовлення? Який спосіб виголошення промови? Чи дотримувався оратор вимоги техніки мовлення? Який зовнішній вигляд оратора, чи доречні жести і міміка? Наскільки вільно він тримається перед слухачами? Чи встановлений контакт з аудиторією? За допомогою яких засобів? Визначте, до якого мовного типу належить оратор (за класифікацією С. Ф. Іванової). Посилання на промови в мережі Інтернет: канал TED, виступи відомих осіб, політиків.
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ
Підсумковий контроль з дисципліни «Академічні студії» передбачає окрім виконання наведених вище творчих завдань, вибір трьох контрольних питань з даного переліку та написаної від руки відповіді на них обсягом 1-2 сторінки з кожного питання:
Витоки і шляхи розвитку Академії. Місія Академії, пріоритети і принципи розвитку Академії. Соціальний портрет сучасного студентства. Права і обов’язки студентів. Заохочення та стягнення. Студентська група. Студентське наукове товариство. Студентське самоврядування. Болонський процес. Європейська кредитно-трансферна система. Кредит, навчальний план, освітня програма, змістовний модуль. Форми організації навчання. Система оцінювання навчальних досягень студентів. Контроль успішності студентів. Слухання та його роль в комунікації. Усне мовлення, його види та форми. Доповідь, виступ, дискусія. Читання, його роль у навчальній діяльності студентів. Види читання. Тези. Конспект. Письмові творчі роботи. Есе. Реферат. Робота з інформаційними ресурсами у мережі Інтернет. Академічна доброчесність. Академічна мобільність. Студентоцентроване навчання. Студентська група. Корпоративна культура. Групове рішення. Проектне завдання. Лідерство. Професійний розвиток. Модель професіонала. Особисте та професійне самовизначення. Самооцінка. Успіх. Організація часу Поняття самопрезентації. Проблематика само презентації в наукових дослідженнях. Поняття імідж, особистісний брендінг. Типи, види, мотиви, засоби самопрезентації. Індивідуально-психологічні особливості, які визначають успішність/неуспішність самопрезентації у чоловіків і жінок. Публічний виступ (презентація досвіду) як форма самопрезентації. Резюме як форма самопрезентації. Співбесіда-інтерв’ю як форма самопрезентації. Візитки як форма самопрезентації. Об’ява про пошук роботи як форма самопрезентації. Захист проекту як форма самопрезентації. Портфоліо як форма самопрезентації. Очна і заочна самопрезентація. Способи розміщення рекламних матеріалів, способи їх подання. Тактики і стратегії проведення самопрезентації. Стратегії самопрезентації І.Джонса і Т.Піттмана. Методики встановлення взаємодії. Встановлення контакту. “Перше враження”. Жести, мова рухів тіла, міміка, риторика, стилі побудова промови. Стереотипи спілкування, самовіддача у спілкуванні і взаємодії з іншими людьми. Теоретичні основи публічного виступу. Ефективні методи переконання під час публічного виступу. Особистість оратора, типи ораторів, манери, зовнішній вигляд оратора. Підсумковий тестовий контроль
(форму можна відправити на оцінку тільки 1 раз)
1. Болонська декларація була підписана*
19 червня 1998 року
29 травня 1999 року
19 червня 1999 року
2. Принцип Болонського процесу, який передбачає залучення у Європу великої кількості студентів з інших регіонів світу, називається:*
розширення мобільності студентів та викладачів
забезпечення привабливості європейської системи освіти
забезпечення працевлаштування випускників
3. Ключова позиція реформування у контексті Болонського процесу полягає у:*
уніфікації вищої освіти у Європейських країнах
створенні умов для порівняння європейських освітніх систем;
широкому доступі до освітніх і культурних надбань різних країн
4. Болонський процес – це:*
процес структурного реформування національних систем вищої освіти країн Європи;
побудова європейського простору вищої освіти, що сприятиме зростанню конкурентоспроможності європейської вищої освіти;
діяльність європейських країн, спрямована на узгодження систем вищої освіти європейських країн, зведення її до єдиного стандарту.
5.Основними функціями ЗВО (закладу вищої освіти) є: *
освітня;
культорологічна
навчальна
наукова
виховна
6. Єдиним офіційним документом у контексті Болонського процесу про визнання кваліфікацій вважається: *
Сорбоннська декларація
Лісабонська конвенція
Берлінське комюніке
7. Основним документом, який визначає зміст Болонського процесу є:*
Велика хартія університетів;
Саламанкська конвенція;
Болонська декларація
8. Визначте Закон України, у якому освіта проголошується основою інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави:*
«Про вищу освіту»;
«Про освіту»;
«Про загальну середню освіту».
9. Нормативний документ ЗВО, який складається на підставі освітньо-професійної програми і структурно-логічної схеми підготовки фахівців та визначає організацію їх навчальної діяльності називається: *
навчальна програма;
навчальний план;
робоча навчальна програма
10. Форма підсумкового контролю, яка проводиться на завершенні певного освітньо-кваліфікаційного рівня з метою визначення фактичної відповідності підготовки випускників нормативним компетентностям і програмним результатам навчання – це: *
семестровий контроль;
річний контроль;
державна атестація студента.
11. План наукової (бакалаврської, магістерської) роботи включає: *
вступ, 2-3 розділи, висновки;
вступ, 3-4 розділи, висновки, додатки;
вступ, 2-3 розділи, висновки, список використаних джерел.
12. Університетською освітою називають універсальне оволодіння: *
фаховими дисциплінами за допомогою наукових досліджень та навчання, щоб відповідати потребам суспільства;
спеціальністю, світовими загальнокультурними цінностями і придбання знань національної історії, культури та економічної думки;
знаннями, уміннями і навичками, підготовка незалежних, самодостатніх кадрів з активною громадянською позицією.
13. Нехтування національними культурними традиціями було характерною особливістю розвитку університетської освіти після:*
Другої світової війни;
Жовтневого перевороту 1917 року;
Першої світової війни.
14. З погляду автономії функціонування ЗВО, країни можна поділити на такі типи:*
англо-американська група; європейська група; азіатська група
американсько-європейська група; азійська група
американська група; європейсько-азійська група
15. Академічна автономія університету охоплює: *
внутрішню стратегію і структуру призначення ректорів, проректорів та органів управління;
спеціалізацію ЗВО, рівні освіти, кількість студентів і навчальних дисциплін, критерії набору, квоти та гарантії якості;
питання штату, відношення до статусу державних службовців, просування персоналу
16. Освітній ступінь «бакалавр» відповідає такому освітньому рівню:*
початковий рівень;
перший рівень
другий рівень
третій рівень
науковий рівень
17. У рамках ECTS кредит становить:*
26 академічних годин
30 академічних годин
36 академічних годин
42 академічні години
18. Критерій оцінювання, згідно з яким студент виявляє особливі творчі здібності, вміє самостійно здобувати знання та вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, самостійно розкриває власні обдарування і нахили за шкалою ECTS, відповідає оцінці:*
A
B
C
D
E
FX
19. Нормативний документ ЗВО, який складається на підставі освітньо-професійної програми та структурно-логічної схеми підготовки і визначає перелік та обсяг нормативних і вибіркових навчальних дисциплін, послідовність їх вивчення, конкретні форми проведення навчальних занять та їх обсяг, графік навчального процесу, форми та засоби проведення поточного і підсумкового контролю, – це:*
навчальний процес
навчальний план
змістовий модуль
20. На національному рівні Болонського процесу задіяні такі учасники:*
заклади вищої освіти; асоціації вищої школи; уряд, міністерство, відповідальне за вищу освіту
заклади вищої освіти; студентські спілки; роботодавці
уряд, міністерство відповідальне за вищу освіту
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи