Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Павло Поліщук

Рейтинг: 10
Корольов Вадим Владленович

Рейтинг: 10
аватар
Козинець Юлія Вікторівна

Рейтинг: 10
аватар
Гринчук Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10
аватар
Маріанна-Оксана

Рейтинг: 10
аватар
Побережна Тетяна Анатоліївна

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Менеджмент 2 (МАУП)


Контрольна робота
K-28103

Практичне заняття №1

1. Які особисті риси характеру людини, на Вашу думку, можуть стати у нагоді для менеджера? Чи будуть ці якості цінними у конкретних ситуаціях? Відповідь обґрунтуйте.

2. «Шляхи розвитку менеджменту визначалися історичною епохою та соціальними умовами». Чи згодні ви з цим висловом? Відповідь обґрунтуйте.

Практичне заняття №2

1. Назвіть універсальні управлінські принципи для вищої ланки управління, які сформулював Файоль.

2. Розкрийте, на чому, на думку Файоля, ґрунтується дисципліна.

3. Визначте переваги підпорядкування приватних інтересів загальним.

4. Розкрийте сутність принципу "корпоративний дух"

5. Охарактеризуйте основу плану дій, яку виділив Файоль

6. Визначите завдання, які має вирішувати структура організації.

7. Охарактеризуйте заслуги Файоля в розвитку теорії менеджменту.

8. Зробіть порівняльний аналіз розвитку адміністративної школи менеджменту Л. Урвіком і Дж. Муні.

9. Комплексно оцініть три ідеальних види влади М. Вебера.

10. Назвіть історичні приклади, що підтверджують правомірність сумнівів Вебера щодо "обожнювання" ним бюрократичного типу управління.

Практичне заняття №3

Ділова гра “Алгоритм прийняття управлінського рішення”

І. Методичні рекомендації до проведення ділової гри

Кожен учасник приймає самостійні рішення з розробки алгоритму прийняття управлінського рішення.

ІІ. Завдання

На бланку учасника гри в гр.3 “Індивідуальна оцінка” визначте послідовність дій під час розв’язку проблем, починаючи з №1 до №18 (табл. 1).

ІІІ. Правила проведення ділової гри

З 18 дій, наведених на бланку, необхідно послідовно скласти алгоритм розв’язку управлінських проблем, для чого слід пронумерувати дії порядковими номерами, починаючи з 1 до 18.

Таблиця 1

Бланк учасника гри


п/п
Найменування дій (етапів) прийнятих рівень
Індивідуальна оцінка
1
2

1.
Побудова (опис) проблеми

2.
Документальне оформлення задач

3.
Визначення можливості вирішення проблеми

4.
Визначення відхилення фактичного стану системи від бажаного

5.
Оцінка ступеню повноти та достовірності інформації про проблему

6.
Оформлення рішення

7.
Розробка варіантів розв’язку проблеми

8.
Визначення існування проблеми

9.
Оцінка новизни проблеми

10.
Контроль за виконанням рішення

11.
Вибір рішення

12.
Оцінка варіантів рішення

13.
Організація виконання рішення

14.
Постановка завдань виконавцям

15.
Вибір критерію оцінки варіантів рішення

16.
Визначення взаємозв’язку з іншими проблемами

17.
Формулювання проблеми

18.
Визначення причин виникнення проблеми

Сума помилок

ІV. Оцінка результатів

Для підрахунку кількості балів, яку набрав учасник гри до уваги береться кілька критеріїв: час розв’язку задачі, правильність вирішення задачі – помилка в розв’язку задачі під час індивідуальної роботи. Кожна конкретна помилка розраховується як різниця номерів дій (етапів) прийняття управлінського рішення. Наприклад, за еталоном “Вибір рішення” – №13, а на думку гравця - №9, таким чином помилка становить 4 бали.

Єдиний критерій – сума балів.

За результатами роботи всієї групи визначається шкала оцінювання та підсумкова оцінка для кожного студента.

Практичне завдання №4

Завдання 1. За яких умов ви б віддали перевагу груповому ухваленню рішення над індивідуальним, і навпаки? Чому?

Завдання 2. Ви відповідальні за підготовку і проведення ділової наради про результати фінансово-господарської діяльності фірми за квартал. Визначте послідовність ваших дій з організації і проведення наради.

Практичне завдання №5

Завдання 1. Який план потрібно розробити спочатку ‑ тактичний чи оперативний? Чи має значення порядок розробки, якщо плани виконують паралельно?

Завдання 2. Уявіть, що Ви здійснюєте керівництво великим рестораном швидкого харчування у центрі міста і Вам необхідно знати, скільки гарячих бутербродів кожного типу потрібно приготувати, скільки касирів необхідно задіяти в кожну робочу зміну. Які з інструментів планування стануть Вам у нагоді? Як ви будете використовувати обрані інструменти. Який тип спостереження за зовнішнім середовищем ви будете використовувати?

Завдання 3. Організація виробляє електричні двигуни, запобіжники та інші подібні запасні частини для промислового використання. Спочатку фірма мала успіх, бо продукція була високоякісною. Це давало змогу продавати товари за високими цінами. Однак, зменшення витрат, що відбулось останнім часом, негативно позначилось на якості. Крім того зростає конкуренція, й організація втрачає репутацію високоякісного виробника, хоча витрати виробництва високі. Яку роботу необхідно провести для формулювання стратегії організації? Складіть список джерел де можна отримати інформацію про сильні та слабкі сторони організації, можливості та перешкоди.

Практичне завдання №6

1.Дайте відповідьна питання

Поясність роль неформальних організацій в управлінні сучасними підприємствами.

2. Ситуаційно-аналітичне завдання. ТОВ “Альфа” спеціалізується в сфері виробництва продуктів харчування. Згідно із штатним розкладом в товаристві працює 125 чоловік, в т.ч. працівників апарату управління ‑ 19 чол.: директор ТОВ, заступник директора з маркетингу, заступник директора з виробництва, заступник директора з фінансів, головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, бухгалтерів ‑ 2, керівник відділу стратегічного планування, економістів ‑ 2, керівник відділу маркетингу, маркетологів ‑ 2, головний інженер, інженерів ‑ 2, начальник відділу збуту, секретар офісу. Побудуйте оптимальну організаційну структуру управління ТОВ “Альфа”.

Практичне завдання №7

Завдання 1. Як вік співробітника, етап його кар’єри, географічне розташування та розмір організації, в якій він працює, можуть вплинути на його потреби за теорією ієрархії Маслоу?

Завдання2. В косметичному салоні працюють: директор салону, бухгалтер, маркетинг-менеджер, лікар-косметолог, перукар-візажист, 2 косметологи, 4 перукарі, прибиральниця. Обґрунтуйте застосування конкретних форм та систем оплати праці, методів морального стимулювання всім категоріям працівників.

Практичне завдання №8

Завдання1. Ваш безпосередній керівник, не поставивши вас до відома, дає термінове завдання вашому підлеглому, який вже зайнятий виконанням іншого відповідального завдання. Ви і ваш керівник вважаєте свої завдання невідкладними. Визначте оптимальний варіант вирішення проблеми і обґрунтуйте його.

Завдання 2. Ви менеджер низової ланки управління (наприклад, керівник відділу кадрів, відділу збуту, бригадир). Запропонуйте перелік заходів по забезпеченню функції контролю за роботою підлеглих.

Практичне завдання №9

Завдання 1. Ви менеджер середньої ланки управління. В підлеглому вам колективі є неформальний лідер, дії якого мають негативний вплив на ефективність функціонування колективу і значно зменшують ваші можливості по керівництву. Запропонуйте можливі заходи по відношенню до неформального лідера.

Завдання 2. Між вашими підлеглими виник конфлікт з приводу виступу одного з них з критикою іншого. Конфлікт заважає успішній роботі колективу. Визначте можливі варіанти вирішення проблеми.

Завдання 3. Наскільки можливо для лідера бути одночасно орієнтованим на завдання і працівників? Чи можете назвати інші форми лідерської поведінки, які були б важливими для менеджера?



Практичне завдання №10

Ситуаційна вправа 1

Уявіть, що Ви обіймаєте посаду директора комерційного ліцею, який функціонує при університеті. Учні коледжу протягом трьох років (з 9 по 11 клас) разом з обов’язковими дисциплінами вивчають ще 3-4 за вибором та 2 за спеціальністю. Вибір спеціальності, за якою здійснюється навчання здійснюється на початку навчання в ліцеї. Після закінчення ліцею учні маю право бути зараховані на І-й курс університету без вступних іспитів, але необхідно пройти тестування за обраною спеціальністю.

На час вступу до ліцею та перед початком нового півріччя проводяться організаційні збори, де керівництво ліцею має повідомити учнів та їх батьків про дисципліни, які будуть вивчати учні.

Завдання та питання для обговорення

1. Чи можна вважати інформацію, яка надається на організаційних зборах, своєчасною та доцільною?

2.Що потрібно, з Вашої точки зору, зробити аби інформація була повною?

Запропонуйте щось для полегшення у здійсненні вибору навчальних дисциплін учнями.

Ситуаційна вправа 2

На молокопереробному підприємстві спостерігається тенденція до різкого зменшення обсягу продажу продукції. Частина продукції в торговельній мережі залишається нереалізованою. Оскільки молочна продукція має обмежений термін споживання, то в кінцевому підсумку ці події призводять до неможливості покриття виробничих витрат та витрат з реалізації. В результати це викликало зменшення щомісячного запланованого прибутку на 10-15%.

Під час обговорення проблемної ситуації на засіданні Дирекції було висунуто наступні пропозиції:

підвищити якість продукції до рівня, який перевищує якість продукції конкурентів;

сформувати власну торговельну мережу і таким чином зменшити ціни реалізації (за рахунок зменшення торговельної націнки);

скоротити асортимент за рахунок нерентабельної або малорентабельної продукції.

Завдання та питання для обговорення

Яке з запропонованих варіантів вирішення проблемної ситуації, на вашу думку, є найбільш вигідним для молокопереробного підприємства?

Які джерела інформації необхідно мати аби прийняти найбільш ефективне рішення на засіданні Дирекції?

Чи доцільно для прийняття рішення використати метод “мозкового штурму”?

Практичне завдання №11

Ситуаційна задача

Політика банку орієнтована на отримання максимального прибутку. Одностороння орієнтація управління призвела до втрати конкурентноздатності. Тому менеджери банку запропонували нову систему орієнтації співробітників банку, яка базувалася на наступних положеннях:

Інтереси клієнта мають стояти на першому місці.

Необхідно використовувати в банку сучасну техніку та технологію і мати з цього максимальний зиск.

Заохочення здійснювати за конкретні результати роботи.

Завдання до ситуаційної задачі

Чим, на Вашу думку, можна доповнити цю систему, щоб отримати максимальні результати?

За рахунок чого комерційний банк може суттєво покращити свої фінансові результати при запровадженні змін у поведінці всіх співробітників банку в їх ціннісній орієнтації?

Якими будуть досягнення морально-етичного плану як наслідок запровадження нової системи орієнтирів?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 25
Гостей: 25
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.