Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Сагула Дар`я Валеріївна

Рейтинг: 10
аватар
Мирошниченко Юлія Олександрівна

Рейтинг: 10
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
Коренівська Валентина Василівна

Рейтинг: 11
аватар
Месеча Алла Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Федун Ольга Олександрівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Стретегічний менеджмент 3 (МАУП)


Контрольна робота
K-28224

ТЕМА 1
Контрольні питання і завдання
1. Перелічіть і розкрийте сутність основних категорій стратегічного управління.
2. Зробіть порівняльну характеристику стратегічного і нестратегічного менеджменту.
3. Розкрийте зміст і структуру стратегічного менеджменту.
Контрольні тести
Варіант 1
1. Стратегія організації - це:
1) Основне призначення організації, чітко визначена мета її існування;
2) Генеральна довгострокова програма дій та порядок розподілу ресурсів організації для досягнення її цілей.
3) Процес визначення цілей діяльності організації.
4) Основна мета у сфері виробництва.
2. До функціональних стратегій підприємства належать:
1) Стратегії планування, організація, мотивація, контроль.
2) Глобальна, багатонаціональна;
3) Маркетингова, фінансова, кадрова, інноваційна;
4) Низьких витрат, скорочення ринку, розвитку товару.
3. У диверсифікованій фірмі стратегії за рівнем розробки класифікують:
1) На вищі, середні, нижчі;
2) Глобальні, міжнародні, регіональні, місцеві.
3) Комплексні, конгломератні, спеціалізовані.
4) Корпоративні, ділові, функціональні, операційні.
4. Стратегія організації розроблюється в такій послідовності:
1) Вивчаються сильні та слабкі сторони підприємства, потім - можливості та загрози із зовнішнього середовища;
2) Аналіз середовища, розробка місії та системи цілей, оцінка і вибір стратегії, реалізація і контроль;
3) Бізнес-стратегія, корпоративна, функціональна і оперативна;
4) Аналіз внутрішніх ресурсів, вивчення сильних і слабких сторін підприємства, вибір стратегії, реалізація і контроль.
5. Критерієм ефективності стратегічного управління є:
1) Забезпечення прибутковості діяльності;
2) Своєчасність і точність реакції організації на нові запити ринку та зміни в оточенні;
3) Раціональне використання виробничого потенціалу;
4) Правильне визначення сильних і слабких сторін підприємства.

ТЕМА 2
Контрольні питання і завдання
1. Розкрийте зміст основних етапів розвитку стратегічного управління.
2. Зміст і особливості бюджетування в управлінні розвитком підприємства.
3. Характеристика довгострокового планування, як етапу розвитку стратегічного управління.
Контрольні тести
Варіант 1.
1. Поняття „стратегічне управління" вперше було застосовано:
1) у 30-ті роки XX ст. в Японії;
2) в 60-70-ті роки XX ст. в США;
3) в 90-ті роки XX ст. в Європі;
4) в 80-ті роки у Радянському союзі.
2. Розробка прогнозів збуту продукції підприємства на кілька років вперед на основі екстраполяції тенденцій розвитку застосовується:
1) на етапі стратегічного планування;
2) при довгостроковому плануванні;
3) у рамках стратегічного менеджменту;
4) при формуванні бюджету організації.
3. Послідовність етапів розвитку стратегічного менеджменту така:
1) бюджетування, довгострокове планування, стратегічне планування, стратегічний менеджмент;
2) довгострокове планування, стратегічне планування, бюджетування, стратегічний менеджмент;
3) короткострокове планування, д овгострокове планування, перспективне планування, стратегічний менеджмент;
4) виробничий менеджмент, маркетинговий менеджмент, стратегічний менеджмент.
4. З точки зору дизайнерського підходу до стратегічного управління розробка стратегії – це:
відносно ізольований систематичний процес формального планування;
процес боротьби менеджерів за вплив в організації та на галузевому ринку;
періодична трансформація організації з метою пристосування її до зовнішнього середовища;
постійне забезпечення відповідності між характеристиками організації та її можливостями в зовнішньому середовищі.
5. Представники підприємницького підходу до стратегічного управління вважають, що:
стратегію необхідно створювати поступово, по мірі розвитку і навчання організації;
розробка стратегії є ізольованим систематичним процесом формального планування;
розробка стратегії – це процес боротьби за вплив менеджерів в організації та на галузевому ринку;
процес розробки стратегії організації повинен грунтуватися на життєвому досвіді, інтуїції та баченнні вищого керівника чи власника.

ТЕМА 3
Контрольні питання і завдання
Вкажіть на загальні характеристики організацій.
Розкрийте зміст основних законів функціонування і розвитку організацій.
Які особливості функціонування мають організації на кожному етапі власного розвитку?
Контрольні тести
Варіант 1.
Виберіть з поміж наведених загальні характеристики організацій:
а) наявність культури організації;
б) відсутність загальної мети;
в) орієнтація на ринок;
г) наявність підрозділів, які виконують конкретні завдання.
2. В командитному товаристві:
а) дійсні члени (комплементарії) відповідають всім своїм майном;
б) вкладники відповідають за зобов'язаннями товариства тільки своїми внесками;
в) рішення приймають комплементарії;
г) рішення приймають дійсні члени.
3. До господарських товариств відносяться:
а) акціонерне товариство;
б) кооператив;
в) товариство з обмеженою відповідальністю;
г) концерн.
4. Лізингові фірми:
а) спеціалізуються на наданні технічних послуг;
б) продають продукцію в кредит;
в) консультують своїх клієнтів по фінансовим проблемам.
5. Засновники господарського товариства з повною відповідальністю:
а) відповідають по зобов'язанням товариства внесками в статутний фонд;
б) несуть повну і солідарну відповідальність по зобов'язанням товариства;
в) відповідають в 5 – кратному розмірі внеску в статутний фонд.

ТЕМА 4
Контрольні питання і завдання.
Розкрийте сутність та роль конкурентних переваг в процесі стратегічного управління підприємством.
Види конкурентних переваг за класифікацією М. Портера.
Конкурентні переваги в залежності від сфери діяльності організації.
Контрольні тести.
Варіант 1.
Конкурентні переваги підприємства є внутрішніми, якщо вони базуються на:
особливих якостях товару, що створюють цінність для покупців;
професійно проведеному SWOT- аналізу підприємства без залучення зовнішніх експертів;
можливості підприємства забезпечити нижчі витрати виробництва товарів, чим у конкурентів;
розробці двохвимірних матриць із залученням зовнішніх незалежних експертів.
Підприємства, які володіють зовнішніми конкурентними перевагами, звичайно використовують стратегію:
диференціації високоякісних, відомих товарів;
низьких витрат при масовому виробництві немарочних стандартних товарів;
виділення бізнес-одиниць на кожному рівні управління;
боротьби з галузевими групами конкурентів.
Концепція конкурентних переваг розроблено:
І. Ансоффом;
А. Дж. Стріклендом;
А. Чандлером;
М. Портером.
Вкажіть на конкурентні переваги, які сприяють успішній реалізації стратегії диференціації:
відмінності в товарних марках мають невелике значення для покупців;
підприємство володіє відомою, популярною товарною маркою;
висока еластичність попиту по ціні;
ознаки диференціації не можуть бути швидко і без значних витрат зімітовані конкурентами.
До методів аналізу конкурентних переваг організації не відносяться:
спостереження, опитування споживачів, ділових партнерів і працівників підприємства;
франчайзінг, факторинг, лізінг;
бенчмаркінг, експертні оцінки;
SWOT- аналіз.

ТЕМА 5
Контрольні питання і завдання
1. Сутність, зміст і умови застосування стратегії низьких витрат.
2. Класифікація витрат підприємства.
3. Розкрийте зміст концепції „ланцюжка цінностей" М. Портера.
підприємства з постачальниками (підприємство на ваш вибір)
Контрольні тести
1. Основними ризиками застосування стратегії низьких витрат можуть бути:
1) зниження потреб диференційованої продукції;
2) поява технологічних новинок, які зведуть нанівець переваги в витратах;
3) загроза потрапити під дію антимонопольного законодавства;
4) неможливість використання стратегічної відповідності для створення додаткових конкурентних переваг.
2. До основних типів стратегії диференціації відносяться:
1) товарна, фінансова, кадрова, сервісна;
2) прогресивна, регресивна, горизонтальна;
3) профільна, непрофільна, міжнародна;
4) концентрична, горизонтальна, конгломератна.
3. Необхідною ринковою умовою для реалізації стратегії концентрації є така:
1) наявність великої кількості покупців, які визнають унікальність продукції;
2) ресурси фірми не дозволяють якісно обслуговувати весь ринок;
3) підприємство має доступ до джерел дешевої сировини і робочої сили;
4) збільшується залежність підприємства від постачальників ресурсів.
4. Якщо відома фірма розроблює велику кількість модифікацій популярного
маркованого товару з різним дизайном, упаковкою, споживчими якостями, вона застосовує стратегію:
1) низьких витрат;
2) диференціації;
3) диверсифікації;
4) концентрації.
5. При застосуванні стратегії концентрації підприємство:
1) виробляє велику кількість стандартних товарів для широкого ринку;
2) концентрує увагу на вдосконаленні системи розподілу продукції;
3) орієнтується на випуск вузькоспеціалізованих (унікальних) товарів (послуг);
4) концентрує свої ресурси для проникнення в інші галузі.

ТЕМА 7
Контрольні питання і завдання
1. Розкрийте сутність і зміст стратегії диверсифікації.
2. За яких умов на ринку доцільно проводити диверсифікацію бізнесу організації?
3. Які існують типи стратегії диверсифікації?
Контрольні тести
Варіант 1.
1. Зміст стратегії диверсифікації полягає в наступних діях:
1) Випуск різних варіантів продукції;
2) Встановлення контролю над постачальниками ресурсів;
3) Поширення господарської діяльності на нові сфери (типи продукції, ринки, галузі);
4) Зменшення витрат при організації постачання, виробництва, збуту.
2. При проведенні непрофільної диверсифікації фірмі необхідно подолати такі бар‘єри:
1) Тільки вхідні;
2) Тільки вихідні;
3) Одночасно вхідні і вихідні;
4) Маркетингові.
3. У межах стратегії конгломератної диверсифікації здійснюються такі дії:
1) Придбання фірм в нових галузях для підтримки основного виду діяльності;
2) Охоплення таких напрямків діяльності, які не мають прямого безпосереднього зв’язку з основним бізнесом підприємства;
3) Виробництво і збут стандартизованої продукції для багатьох іноземних ринків;
4) Початок роботи з кількома зовнішніми незалежними постачальниками.
4. Стратегія диверсифікації застосовується в таких ринкових умовах:
1) Попит на продукцію різноманітний по структурі;
2) Антимонопольне регулювання не дозволяє подальшого розширення бізнесу в галузі, де діє підприємство;
3) Галузь зростає великими темпами;
4) Ресурси фірми не дозволяють обслуговувати весь ринок.
5. До основних переваг застосування стратегії диверсифікації відносяться:
1) Зменшення залежності підприємства від постачальників;
2) Розподіл комерційного ринку, можливість проникнути в перспективні галузі;
3) Швидке і обґрунтоване прийняття рішень керівництвом корпорації;
4) Можливість виробництва великої кількості стандартиризованої недорогої продукції.

ТЕМА 8
Контрольні питання і завдання
1. Економічна сутність і роль конкуренції в розвитку бізнесу.
2. Які існують конкурентні стратегії підприємств в залежності від стадії розвитку галузевого ринку ?
3. Стратегії підприємства на новому перспективному ринку.
Контрольні тести

Варіант 1

1. Типовими стратегіями підприємств, що діють в неперспективних галузях, є:
1) розширення частки ринку, активізація маркетингової діяльності;
2) стратегія фокусування, створення і розробки зростаючих ринкових сегментів;
3) стратегія вертикальної інтеграції, розширення товарного асортименту.
2. Для підприємства галузі, що пребуває на стадії зростання, доцільно застосування таких стратегій:
1) скорочення товарного асортименту;
2) зниження витрат виробництва і збуту, вихід на нові ринки;
3) профільної та непрофільної диверсифікації;
4) диференціації товару, цін, сервісного обслуговування.
3. Типовими стратегіями пидприємств - лідерів є:
1) стратегія фокусування, концентрації;
2) розширення параметричного ряду продукції, блокування діяльності дрібних конкурентиів;
3) швидка реакція на зміни ситуації в галузевому ринку;
4) повторення, імітація дій конкурентів.
4. До типових стратегій невеликих фірм відносяться наступні:
1) диференціація товару, персоналу, послуг;
2) ліквідації, скорочення, „збору врожаю";
3) стратегії копіювання; оптимального розміру; використання переваг великого підприємства;
4) операційні, функціональні, іноваційні.
5. В залежності від частки галузевого ринку виділяються наступні типи організацій:
1) диверсифіковані, недиверсифіковані і інтегрованні;
2) диференційовані, недиференційовані, концентровані;
3) лідери, претенденти, послідовники, „нішери";
4)холдінги, картелі, консорціуми, корпорації.

ТЕМА 9
Контрольні питання і завдання
Економічна сутність та роль зовнішньоекономічної діяльності в розвитку бізнесу підприємств.
Які існують мотиви виходу підприємств на міжнародні ринки?
Типи міжнародних стратегій підприємств в залежності від способу виходу на закордонні ринки.
Контрольні тести

Варіант 1
1. Якщо компанія пропонує стандартизовану продукцію для всіх країн світу, вона зостосовуює:
1) стратегію низьких витрат;
2) глобальну стратегію;
3) багатонаціональну стратегію;
4) стратегію диференціації.
2. До переваг багатонаціональної стратегії відносяться:
1) зниження витрат за рахунок виробництва великої кількості стандартизованої продукції;
2) відповідність стратегії місцевим умовам країни;
3) наявність попиту на продукцію на великій кількості національних ринків;
4) можливість скоординованих стратегічних дій в різних країнах.
3. При використанні глобальної стратегії керівництво корпорації:
1) розроблює особливі варіанти продукції;
2) застосовує непрофільну диверсифікацію;
3) не координує ділові стратегії в різних країнах;
4) застосовує єдиний підхід при збуті продукції в усіх країнах;
4. В межах стратегії непрямого експорту фірми:
1) купує існуюче підприємство за кордоном;
2) будує підприємство за кордоном;
3) виробляє продукцію і продає ії за кордон через посередників;
4) виробляє продукцію і самостійно продає ії за кордон;
5. До варіантів ліцензійних угод не відносяться:
1) управління за контрактом;
2) франчайзинг;
3) виробництво за контрактом;
факторинг.

ТЕМА 11
Контрольні питання і завдання
1. В чому полягає роль маркетингу в стратегічному управлінні підприємтсвом?
2. Порівняйте маркетингові стратегії за характером ринкового попиту.
3. Які ви знаєте стратегії сегментації ринку?
Контрольні тести
Варіант 1

1. В межах збутової стратегії підприємство може використати такі методи розповсюдження товару:
1) горизонтальний, вертикальний, змішаний;
2) інтенсивний, прогресивний, галузевий;
3) мережевий, вертикальний, горизонтальний;
4) інтенсивний, виключний, селективний.
2. До основних елементів комплексу маркетингу відносяться:
1) ідея товару, товар в реальному виконанні, товар з підкріпленням;
2) реклама, стимулювання збуту, комерційна пропаганда;
3) товар, ціна, розповсюдження товару, просування товару;
4) постачальники, посередники, виробники, споживачі.
3. До основних етапів життєвого циклу товару належать:
1) конструювання, виробництво, оптова торгівля, роздрібна торгівля;
2) розробка, фінансування, виробництво, збут;
3) виведення на ринок, зростання, зрілість, занепад;
4) виробничий, ціновий, збутовий, комунікативний.
4. Можливими варіантами марочної стратегії фірми є:
стратегія єдиної товарної марки;
стратегія індивідуальних товарних марок;
стратегія сезонних товарних марок;
стратегія престижних товарних марок.
5. Стратегія недиференційованого маркетингу передбачує:
вихід підприємства на всі сегменти ринку з пропозицією одного типу продукції;
застосування високого рівня цін, нагадувальної реклами, розміщення точок продажу продукції у місцях з невисокою орендною платою;
вихід підприємства на 1-2 сегменти ринку з єдиним варіантом продукції;
охоплення кількох сегментів ринку з пропозицією кожному із них окремого варіанту продукції.

ТЕМА 12
Контрольні питання і завдання
Покажіть місце стратегії виробництва в системі управління підприємства.
Які рішення приймаються в межах стратегії виробництва?
Розкрийте зміст і показники оцінки стратегічних виробничих цілей підприємства.
Контрольні тести
Варіант 1.
1. До стратегій управління матеріальними потоками у виробництві відносяться:
1) стратегії одиничного, серійного і масового виробництва;
2) технологічна, продуктова і концентрична стратегія;
3) стратегії „виштовхування” і витягування виробів;
4) стратегії концентрації, спеціалізації та комбінування виробництва.
2. До загальних показників контролю виконання виробничої програми належать:
1) фондовіддача основних засобів виробництва, фондоозброєність праці, коефіцієнт змінності використання обладнання, інші;
2) кількість порушень трудової дисципліни; рівень плинності персоналу; показники використання виробничих площ підприємства;
3) коефіцієнт напруги виробничої програми, рівень концентрації виробництва, рівень спеціалізації виробництва, інші;
4) коефіцієнт завантаження обладнання; темпи підвищення (зменшення) випуску продукції за її видами; частка продукції за категоріями її якості.
3. Номенклатура продукції різнотипна, нестабільна; велика кількість складних, оригінальних і незначне використання уніфікаваних деталей – це особливості стратегії:
1) одиничного виробництва;
2) серійного виробництва;
3) масового виробництвак;
4) безупинного виробництва.
4. Вкажіть на основні варіанти стратегії спеціалізації виробництва:
1) горизонтальна, вертикальна, концентрична;
2) одинична, серійна, масова;
3) профільна, непрофільна, змішана;
4) предметна, подетальна, технологічна.
5. Стратегія „виштовхування” виробів передбачує:
1) поєднання розподілу праці та концентрації однорідних операцій чи продукції;
2) здійснення певного тиску керівниками виробничих підрозділів на фахівців технічного контролю;
3) проходження виробів через послідовний перелік технологічних операцій, згідно з централізованим виробничим планом, незалежно від готовності виробничих підрозділів;
4) одержання виробів із попередньої дільниці по мірі необхідності.

ТЕМА 13
Контрольні питання і завдання

1. Сутність і роль кадрової стратегії в забезпеченні розвитку організації.
2. Які завдання вирішуються в межах кадрової стратегії організації?
3. Зміст кадрової стратегії.
підприємства (підприємство на ваш вибір).
Контрольні тести
Варіант 1.
1. Комплекс організаційних рішень і заходів, спрямованих на розробку і реалізацію найбільш важливих кадрових цілей підприємства – це:
кадрова стратегія;
кадрова політика;
організаційна культура;
організація кар’єри персоналу.
2. Місце і роль стратегії в системі управління підприємства визначається в наступному:
кадрова стратегія відноситься до бізнес – стратегій підприємства;
кадрова стратегія є однією із функціональних стратегій підприємства;
кадрова стратегія – одна із операційних стратегій в організації;
кадрова стратегія є формою практичної реалізації кадрової політики підприємства.
3. Відповідність діючому законодавству, соціальна справедливість, послідовність, прозорість, - це:
чинники впливу на формування кадрової стратегії;
показники економічної ефективності кадрової стратегії;
принципи розробки і реалізації кадрової стратегії;
показники соціальної ефективності кадрової стратегії.
4. До переваг стратегії внутрішнього набору відносяться наступні:
висока адаптація працівників до умов фірми;
вибір з більшої кількості кандидатів;
незначні витрати на навчання і підвищення кваліфікації власного персоналу;
низький рівень опору інноваціями з боку персоналу.
5. До недоліків стратегії зовнішнього набору персоналу відносяться:
високий ризик втрати ключових фахівців;
значні терміни на одержання необхідних фахівців;
загроза тимчасового зниження продуктивності у нових працівників;
вибір з меншої кількості кандидатів.

ТЕМА 14
Контрольні питання і завдання
Сутність, зміст інноваційної стратегії та її зв’язок з іншими функціональними стратегіями компанії.
Розкрийте особливості інноваційної стратегії організації.
Зміст та особливості традиційної, імітаційної, оборонної, наступальної, опортуністичної інноваційних стратегій.
Контрольні тести
Варіант 1
За змістом із сферою застосування інноваційні стратегії розподіляються на:
технологічну, ринкову, продуктову, організаційно-управлінську;
силову, стратегію ніші, поєднуючу, піонерську;
віолентну, патієнтну, комутантну, експлерентну;
традиційну, пристосування, імітаційну, наступальну, оборонну.
Здійснення масового виробництва, вихід на масовий ринок з власною, або придбаною за відповідними угодами інноваційною продукцією великими організаціями і компаніями проводиться в межах:
експлерентної стратегії;
комутантної стратегії;
патієнтної стратегії;
віолентної стратегії;
Комплекс правил, методів і засобів пошуку перспективних для організації напрямів розвитку науково-технічних досліджень, ресурсної політики для їх реалізації – це:
інноваційна політика;
інноваційний проект;
інноваційна стратегія;
інноваційна програма.
Підприємство, яке створюється для впровадження ризикових інноваційних технологій, називається:
бізнес-інкубатором;
венчурною фірмою;
технопарком;
технополісом.
Пристосування до умов попиту місцевих ринків, діяльність в нішах, які не встигли зайняти інші фірми – “віоленти” і “патієнти” здійснюється в межах:
експлерентної інноваційної стратегії;
комутантної інноваційної стратегії;
силової інноваційної стратегії;
поєднуючої інноваційної стратегії.

ТЕМА 15
Контрольні питання і завдання
1) Економічна сутність та зміст інвестиційної стратегії організації.
2) Роль інвестиційної стратегії в системі управління розвитком підприємства
3) Типи інвестиційних стратегій за схемамами фінансування інвестиційних проектів
КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИ
Варіант 1.
1. Вкажіть на провильні ствердження:
інвестиційна стратегія значно залежить від галузевої специфіки підприємства;
існує незначна залежність інвестиційної стратегії від галузевої специфіки підприємства;
між інвестиційними витратами підприємства і одержанням інвестиційного прибутку звичайно проходить значний період часу;
одержання інвестиційного прибутку забезпечується одразу ж після інвестиційних витрат підприємства.
2. За об’єктами розміщення капіталу виділяють такі типи інвестиційних стратегій:
стратегії прямого та непрямого інвестування;
стратегії реального та фінансового інвестування;
стратегії лізингу та змішаного інвестування;
консервативну та помірну.
3. Про стратегію кредитного фінансування можна стверджувати наступне:
вона передбачає фінансування інвестиційного проекту виключно за рахунок власних фінансових ресурсів;
вона застосовується для реалізації невеликих короткострокових інвестиційних проектів з високою нормою прибутковості інвестицій;
вона застосовується для реалізації крупномасштабних реальних інвестиційних проектів при галузевій чи регіональній диверсифікації інвестиційної діяльності підприємства;
вона грунтується на різних комбінаціях названих варіантів.
4. Фондовий портфель – це:
сукупність стратегічних бізнес – одиниць підприємства;
сукупність стратегій розвитку підприємства;
сукупність фінансових інструментів підприємства;
перелік інвестиційних стратегій підприємтсва.
5.До форм стратегій капітального інвестування відносяться:
розміщення капіталу у статутні фонди інших підприємств;
здійснення депозитних внесків в комерційні банки;
будівництво нових об’єктів;
реконструкція виробничого процесу.

ТЕМА 16
Контрольні питання і завдання
Напрями аналізу середовища при розробці стратегії розвитку підприємства.
Які групи факторів відносяться до макрооточення організації?
В якому порядку проводиться аналіз галузевого ринку підприємства?
Контрольні тести
Варіант 1
1. Аналіз середовища при розробці стратегії проводиться в такій послідовності:
вивчення постачальників, конкурентів, споживачів, трудових ресурсів;
вивчення макрооточення, галузевого ринку організації, внутрішнього середовища;
вивчення слабких і сильних сторін фірми, потім аналіз можливостей і загроз із зовнішнього середовища;
аналіз стратегічних груп конкурентів; вибір матриці; проведення SWOT – аналізу.
2. При проведенні SWOT – аналізу вивчаються:
основні стратегічні групи конкурентів фірми;
частка ринку підприємства і темпи її зростання;
сильні і слабкі сторони фірм; загрози і можливості із зовнішнього середовища;
п'ять основних сил конкуренції.
3. До основних факторів макрооточення фірми відносяться:
економічні показники галузі; ключові фактори успіху; стратегії конкурентів;
постачальники, конкуренти, споживачі, місцева влада, трудові ресурси;
економічні, соціальні, політичні, правові, технологічні, міжнародні;
організація маркетингу, культура і образ організації; перспективність галузі.
4. Модель п'яти сил конкуренції, яку застосовують для аналізу галузевого ринку, розробив:
М. Портер;
П. Котлер;
І. Ансофф;
А. Уандлер.
5. Основними напрямами PEST – аналізу є:
загрози, можливості, сильні і слабкі сторони;
персонал, економічні показники підприємства, структура управління, технологія виробництва;
політичні, економічні, соціальні, технологічні фактори;
продуктивність, ефективність, стабільність, творчість діяльності персоналу і керівництва організації.

ТЕМА 17
Контрольні питання і завдання
Сутність місії і її значення для визначення пріоритетів розвитку підприємства.
Яка інформація включається до місії організації?
Рекомендації щодо розробки місії підприємства.
Контрольні тести
Варіант 1
Місія організації – це:
1)основна ціль в сфері виробництва;
2)основне завдання організації, що пояснює сенс її діяльності;
3)завдання, яке необхідно виконати певним способом в певний термін;
4)спосіб досягнення стратегічних цілей.
Стратегічні цілі організації розробляють на такі терміни:
1)до одного року;
2)від 2 до 5 років;
3)від 5 років і більше;
4)від 10 до 15 років.
3. Стратегічне бачення – це:
1)система поглядів персоналу на напрями розвитку фірми;
2)уявлення суспільства про імідж організації;
3)погляди власників і вищого керівництва на перспективи бізнесу і довгостроковий курс розвитку компанії;
4)відповідальне завдання, яке відображує призначення бізнесу фірми.
4. Місія організації повинна формулюватися:
1)в термінах потреб покупців;
2)в термінах продукції, що виробляється;
3)на основі стратегічного бачення;
4)на основі стратегії розвитку.
5. До формулювання місії організації включається наступна інформація:
1)дані про структуру управління фірмою;
2)дані про стратегії досягнення основних цілей розвитку;
3)сфера діяльності фірми (галузь, товари, технології, групи клієнтів);
4)користь, яку фірма приносить суспільству.

ТЕМА 18
Контрольні питання і завдання
1 .Порядок проведення оцінки і вибору стратегії.
2.Стратегічні бізнес-одиниці , критерії виділення і характеристики.
3.Застосування матриці БКГ при оцінці та виборі стратегії.
Контрольні тести

Варіант 1

1 .Вкажіть на стратегічні одиниці бізнесу фірми:
1)центр прибутку;центр відповідальності; центр витрат;
2)підприємство,відділення,магазин,мережа магазинів;
3)бухгалтерія,відділ збуту, кадрова служба,виробничі підрозділи;
4)проблемно-цільові групи,виробничі групи,групи прогнозування і розробки стратегії.
2.Матриця Бостонської консультативної групи класифікує бізнес-одиниці підприємства за такими показниками:
1 )конкурентні переваги,галузеве оточення;
2)відносна частка ринку, темпи зростання галузевого ринку;
3)привабливість галузі,"сила"бізнесу;
4)новизна товару, новизна ринку.
3.На етапі зростання життєвого циклу товару перебуває стратегічний господарський підрозділ:
1)"собака";
2)"зірка";
З )"дійна корова";
4)"важка дитина".
4.При виборі можливих стратегій підприємсва застосовується матриця відомого американського спеціаліста І.Ансоффа з урахуванням таких показників:
1)новизна товару ,новизна ринку;
2)конкурентна позиція,частка ринку;
3)етап життєвого циклу галузі,обсяги виробництва продукції;
4)ціна продукції,обсяги виробництва.
5.Ознаками положення на галузевому ринку стратегічного господарського підрозділу"дійна корова"відповідно до матриці Бостонської консультативної групи є:
1 )значна частка ринку,що збільшується швидкими темпами;
2)значна частка ринку,що збільшується повільними темпами;
3)значна частка неперспективного ринку;
4)значна частка перпективного ринку.

ТЕМА 19
Контрольні питання і завдання
1. Сутність і роль організаційної структури в системі стратегічного управління.
2. Показники ефективності організаційної структури управління.
3. Стратегічні переваги і недоліки лінійно-функціональної структури управління.
Контрольні тести
Варіант 1

І. До стратегічних переваг підприємства з дивізіональною структурою управління відносяться:
1) висока компетентність спеціалістів, які відповідають за виконання функціональних стратегій;
2) єдність і чіткість керівництва;узгодженість дій виконавців;
3) спрямованість на кінцевий результат в діяльності персоналу відділення;стратегія враховує специфіку продукту;
4) можливість маневру ресурсами при виконані кількох програм;у персоналу на першому місці інтереси фірми,а не власного підрозділу.
2.Стратегічними перевагами корпорації з конгломентарною структурою управління є:
1) економія за рахунок масштабу виробництва;
2) можливість реалізації стратегії непрофільної диверсифікації, глобальної чи багатонаціональної стратегії;
3) оперативність у прийнятті рішень,єдність і чіткість керівництва;
4) швидка процедура прийняття управлінських рішень.
3.Вкажіть на стратегічні переваги підприємства з функціональною організаційною структурою:
1) ефективна реалізація стратегії конгломератної диверсифікації;
2) можливість маневру ресурсами при виконанні кількох програм;
3) ефективність в динамічному зовнішньому оточенні;
4) використання ефекту масштабу виробництва.
4. Стратегічними недоліками лінійної структури управління є:
1)відсутність особистої відповідальності кожного керівника за результати діяльності підрозділу;
2)неузгодженість дій виконавців;
3)обмежена ефективність керівництва якостями і можливостями менеджера;
5.Зазначте стратегічні недоліки матричної департаметизації:
1)спеціалісти зосереджені тільки на проблемах власних функціональних підрозділів;
2)вище керівництво має змогу зосередитись на вирішені тільки головних завдань-зростання і розвитку організації в цілому;
3)складна і громіздка структура управління,неефективна в кризові періоди;
4)неможливість гнучкого використання всіх видів ресурсів.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 123
Гостей: 123
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.