Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Податковий менеджмент (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28436
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 1 Запитання для самоконтролю 1. Назвіть органи контролю у сфері оподаткування. 2. Перелічіть органи стягнення та назвіть їх призначення. 3. Дайте визначення податкового повідомлення. Тестові завдання 1. Порядок контролю митними органами за сплатою податку на додану вартість та акцизного податку встановлюється: а) митними органами; б) органами Державного казначейства України; в) правоохоронними органами; г) спільним рішенням центрального органу Державної фіскальної служби та спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади в галузі митної справи. 2. Органами стягнення є: а) митні органи; б) органи Державної фіскальної служби; в) органи Державного казначейства України; г) правоохоронні органи. 3. Упродовж скількох днів із дня надсилання відповідного документа платник податку повинен повідомити орган контролю про зміну податкової адреси: а) 4 днів; б) 2 днів; в) 3 днів; г) 5 днів? 4. Помилково та надмір сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню, крім випадку: а) закінчення звітного періоду, в якому були сплачені грошові зобов’язання; б) наявності у платника податкового боргу; в) якщо платником є юридична особа; г) якщо платник – громадянин іншої країни. 5. Обов’язковою умовою для повернення сум грошового зобов’язання є: а) подання платником податків заяви про повернення коштів упродовж 1 035 днів із дня виникнення помилково та надмір сплаченої суми; б) надмірно сплачені кошти становлять суму не більше 1 320 грн; в) подання платником податків заяви про повернення коштів упродовж 1 095 днів із дня виникнення помилково та надмір сплаченої суми; г) надмірно сплачені кошти становлять суму більше 1 320 грн. 6. Хто повертає помилково та надмір сплачені грошові зобов’язання платникам податків: а) митні органи; б) орган Державного казначейства України; в) Пенсійний фонд України; г) органи державної податкової служби? 7. Методика бухгалтерського обліку тимчасових та постійних податкових різниць затверджується у порядку, передбаченому: а) інструкцією з бухгалтерського обліку; б) Податковим кодексом України; в) Законом України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні»; г) Митним кодексом України. 8. У разі ліквідації платника податків документи (за період діяльності платника не менше ніж 1 095 днів, що передували даті ліквідації): а) передають до архіву; б) передають до Пенсійного фонду України; в) ліквідовують; г) передають до органу Державного казначейства України. 9. Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи впродовж: а) 10 робочих днів; б) 90 робочих днів; в) 90 календарних днів; г) 10 календарних днів. 10. Платник має право подати до органу контролю документи, визначені в акті перевірки як відсутні впродовж: а) трьох робочих днів із дня одержання акта перевірки; б) чотирьох календарних днів із дня одержання акта перевірки; в) чотирьох робочих днів із дня одержання акта перевірки; г) трьох календарних днів із дня одержання акта перевірки.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 2 Запитання для самоконтролю 1. Дайте визначення податкової декларації. 2. Що подає платник податку на прибуток разом із відповідною декларацією? 3. Чи має право платник податків зазначати той факт, що податкова декларація збільшує або знижує його податкове зобов’язання? Тестові завдання 1. Податкова декларація ─ це: а) документ, що засвідчує особу підприємця; б) документ, що подається платником податку (зокрема відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) органу контролю у терміни, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, чи документ, що свідчить про суму доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податку ─ фізичних осіб, суми утриманих та/або сплачених (сплаченого) податків; в) документ, що свідчить про суму доходу, нарахованого на користь платників податку; г) документ, що видається Державною фіскальною службою (ДФС) платнику податку. 2. Платник податку на прибуток разом із податковою декларацією подає: а) місячну або квартальну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації; б) квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації; в) квартальну, річну та триквартальну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації; г) місячну, квартальну або річну фінансову звітність (крім малих підприємств) у порядку, передбаченому для подання податкової декларації. 3. Форма податкової декларації встановлюється: а) Верховною Радою України; б) Державною податковою адміністрацією; в) центральним органом ДФС із погодженням у Міністерстві фінансів України; г) Міністерством фінансів України. 4. Форма, порядок та терміни подання митної декларації визначаються з урахуванням вимог: а) Державної фіскальної служби; б) Кабінету Міністрів України; в) Міністерства фінансів України; г) Митного законодавства України. 5. Якщо платник податку вважає, що форма податкової декларації збільшує або зменшує його податкові зобов’язання, то він має право: а) зазначити цей факт у спеціально відведеному місці в податковій декларації; б) подати скаргу до суду; в) повідомити Державну фіскальну службу про цей факт; г) подати заяву до Верховної Ради України (до відповідного комітету). 6. Чи може платник податку додати доповнення до основної декларації у випадку, якщо він вважає, що форма податкової декларації збільшує або зменшує його податкові зобов’язання: а) повинен подати нову основну декларацію; б) ні; в) так; г) повинен виправити вже подану основну декларацію? 7. Форма декларації про майновий стан і доходи встановлюється: а) у довільній формі на аркуші А4; б) з урахуванням особливостей, визначених ПКУ; в) за зразком, розробленим податковою інспекцією; г) у формі таблиці, в якій відображаються показники майнового стану. 8. Форма спрощеної декларації та порядок переходу платників податків на подання такої декларації встановлюються: а) керівником підприємства; б) Міністерством фінансів України; в) Кабінетом Міністрів України; г) Президентом України. 9. Форма податкової декларації повинна містити: а) обов’язкові реквізити; б) інформацію про місце проживання платника податку; в) необхідні обов’язкові реквізити, що повинен відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору; г) інформацію про сімейний стан платника. 10. Обов’язкові реквізити – це: а) інформація про суми грошового зобов’язання, самостійно узгодженого платником податку; б) інформація, яку повинна містити податкова декларація та за відсутності якої документ не втрачає визначеного статусу з настанням передбачених законом юридичних наслідків; в) інформація, яку повинна містити податкова декларація та за відсутності якої документ втрачає визначений статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків; г) інформація, яку не повинна містити форма податкової декларації.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 3 Запитання для самоконтролю 1. У чому суть податкової консультації? 2. Хто надає податкову консультацію? 3. Кому надають податкову консультацію? Тестові завдання 1. Податкова консультація оплачується в розмірі: а) надається безкоштовно; б) установленим органом контролю; в) 0,1 від мінімальної заробітної плати; г) неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. 2. Податкова консультація надається безкоштовно: а) так, у разі якщо платник є інвалідом; б) так, у будь-яких випадках; в) так, у разі якщо особа є малозабезпеченою; г) ні. 3. Податкова консультація має індивідуальний характер: а) так, якщо платник ─ фізична особа; б) так, якщо платник ─ юридична особа; в) не має; г) так. 4. Податкова консультація має колективний характер: а) так, якщо платник ─ юридична особа; б) ні, якщо платник ─ фізична особа; в) так; г) не має. 5. Податкова консультація надається в такій формі: а) усній; б) за вибором органу податкової служби в усній або письмовій формі; в) письмовій; г) за вибором платника податків в усній або письмовій формі. 6. Податкова консультація надається в усній або письмовій формі за вибором: а) платника податків; б) Пенсійного фонду України; в) органу Державної податкової служби; г) митних органів. 7. Консультація надається органом: а) Державного казначейства України; б) Пенсійного фонду України; в) місцевого самоврядування; г) Державної фіскальної служби. 8. Центральний орган державної фіскальної служби має право надавати податкові консультації: а) так, у разі якщо платник ─ юридична особа; б) ні; в) так, у разі якщо платник ─ фізична особа-підприємець; г) так. 9. Відповідно до ПКУ органи Пенсійного фонду надають податкові консультації: а) ні; б) так, якщо органи державної податкової служби відмовили у наданні консультації; в) так; г) так, якщо митні органи відмовили в наданні податкової консультації. 10. Органи контролю мають право надавати консультації: а) так, якщо платник ─ громадянин України; б) так, якщо платник ─ нерезидент; в) так, але лише з питань, що належать до їх компетенції; г) ні.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 4 Запитання для самоконтролю 1. Хто визначає суму податкового або грошового зобов’язання (пені), зазначеного в податковій (митній) декларації або уточнювальному розрахунку? 2. У яких випадках орган контролю самостійно визначає суму грошових зобов’язань, зміну суми бюджетного відшкодування або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або суми ПДВ платника податків? 3. У яких випадках митний орган має право самостійно визначити базу оподаткування та податкові зобов’язання платника податків? Тестові завдання 1. Сума податкового або грошового зобов’язання (пені), яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнювальному розрахунку платник податку, визначається: а) завжди органом контролю; б) органом контролю у випадках, передбачених законодавством; в) податковим законодавством; г) платником податку самостійно у випадках, передбачених законодавством. 2. Чи може бути скасоване рішення органу контролю: а) так, у разі невідповідності рішенням органу контролю вищого рівня; б) рішення органу контролю скасуванню не підлягає; в) так, у випадку невідповідності його актам законодавства; г) скасування податкового повідомлення органу контролю проводиться лише в судовому порядку? 3. Скарги на рішення органу контролю подаються платником податку в письмовому вигляді до: а) керівництва органу контролю; б) органу контролю вищого рівня; в) податкових інспекцій; г) Державної фіскальної служби України. 4. Орган контролю, який розглядає скаргу, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його платникові податків терміном: а) упродовж 60 днів із дня отримання скарги у разі прийнятті рішення про подовження строку розгляду скарги; б) упродовж 10 днів від дня отримання скарги; в) упродовж 60 днів із дня отримання скарги у разі прийняття рішення про продовження строку розгляду скарги, повідомивши про це платника податку у 20-денний термін від дня отримання скарги; г) упродовж 20 днів від дня отримання скарги. 5. Чи має право платник податку оскаржити у суді рішення органу контролю в разі, якщо до подання позовної заяви проводилася процедура адміністративного оскарження: а) ні, оскільки процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору; б) має право упродовж 1 місяця після закінчення адміністративного оскарження; в) має право у необмежений термін; г) має право упродовж 1 місяця після початку адміністративного оскарження? 6. У який строк платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації: а) упродовж 10 календарних днів після граничного строку для подання податкової декларації; б) упродовж 10 календарних днів після дати виникнення податкового зобов’язання; в) упродовж 20 календарних днів після граничного строку для подання податкової декларації; г) до 20 числа місяця, що настає за місяцем виникнення податкового зобов’язання? 7. Процедура адміністративного оскарження закінчується: а) днем отримання платником податків податкової вимоги; б) днем звернення платника податків до Верховної Ради України; в) днем звернення платника податків до прокуратури; г) днем звернення платника податків до суду. 8. Що не підлягає адміністративному оскарженню: а) рішення органу контролю, підтверджене слідчими органами; б) рішення органу контролю, оскаржене в судовому порядку; в) рішення органу контролю, що підтверджене в суді; г) рішення органу контролю? 9. В який термін платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації: а) упродовж 15 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного терміну, передбаченого КПУ для подання податкової декларації, крім випадків, установлених ПКУ; б) упродовж 5 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного терміну, передбаченого КПУ для подання податкової декларації, крім випадків, установлених ПКУ; в) упродовж 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного терміну, передбаченого КПУ для подання податкової декларації, крім випадків, установлених ПКУ; г) упродовж 30 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного терміну, передбаченого КПУ для подання податкової декларації, крім випадків, установлених ПКУ? 10. Суму податкового зобов’язання, визначену в митній декларації, платник податків зобов’язаний сплатити: а) на момент митного оформлення, якщо інше не передбачене податковим законодавством; б) до закінчення митного оформлення товарів, якщо інше не передбачене податковим законодавством; в) він взагалі не зобов’язаний її сплачувати; г) після закінчення митного оформлення товарів, якщо інше не передбачене податковим законодавством.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 5 Запитання для самоконтролю 1. Що таке податковий контроль? 2. Для чого здійснюється податковий контроль? 3. Перелічіть методи податкового контролю Тестові завдання 1. .?. ─ система заходів, що вживаються органами контролю з метою контролювання правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи контролю: а) Податковий контроль ─ ...; б) Фінансова перевірка ─ ...; в) Податкова перевірка ─ ...; г) Фінансовий контроль ─ ... 2. В якому кодексі України розглядають термін «податковий контроль» в контексті практики оподаткування: а) Податковому кодексі України; б) Цивільному кодексі України; в) Господарському кодексі України; г) Митному кодексі України. 3. Податковий контроль у частині здійснення заходів, що вживаються митними органами з метою перевірки правильності нарахування, повноти та своєчасності сплати податків і зборів, є складовою частиною … а) фінансового контролю; б) адмiністративного контролю; в) митного контролю; г) бухгалтерського контролю. 4. Податковий контроль здійснюється органами: а) Головної державної податкової інспекції України; б) Державної податкової служби України; в) Державної податкової адміністрації України; г) Державної фіскальної служби України. 5. Податковий контроль здійснюють: а) центральні та місцеві органи державної виконавчої влади та управління, митні органи; б) органи державної податкової служби, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад; в) виконавчі органи сільських, селищних, міських рад; г) органи державної фіскальної служби, митні органи. 6. Органи Служби безпеки України, внутрішніх справ, податкової міліції, прокуратури та їх службові (посадові) особи … ? ... у проведенні перевірок, що здійснюються органами контролю, та проводити перевірки суб’єктів підприємницької діяльності з питань оподаткування: а) ... можуть брати безпосередню участь у випадках на їх прохання та за розпорядженням КМУ...; б) ... можуть брати безпосередню участь...; в) ... не можуть брати безпосередньої участі...; г) ... можуть брати безпосередню участь у випадках на їх прохання та за розпорядженням ДФС... 7. Органи Служби безпеки України, внутрішніх справ, податкової міліції, прокуратури та їх службові (посадові) особи не можуть брати безпосередньої участі у: а) досудовому слідстві у кримінальних справах; б) проведенні перевірок суб’єктів підприємницької діяльності з питань оподаткування; в) охороні громадського порядку; г) проведенні перевірок, що здійснюються органами контролю. 8. Скільки в «Податковому кодексі України» зазначено шляхів здійснення податкового контролю: а) 1; б) 2; в) 3; г) 4? 9. Податковий контроль не здійснюється шляхом: а) ведення обліку платників податків; б) перевірок та звірянь відповідно до вимог Податкового кодексу; в) перевірок ДФС щодо дотримання законодавства у сфері майнових відносин; г) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів Державної фіскальної служби. 10. Перевірку щодо дотримання законодавства проводять: а) мiсцевi органи влади у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин; б) судові органи у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин; в) органи контролю у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин; г) правоохоронні органи у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 6 Запитання для самоконтролю 1. Для чого ведеться облік платників податків? 2. Охарактеризуйте платників податків, які підлягають поставленню на облік, тобто реєстрації в органах ДФС. 3. Чи може орган податкової служби ухвалити рішення про зміну основного місця обліку платника податків? Тестові завдання 1. Органи Державної фіскальної служби не мають права звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: а) порушення фізичними особами термінів подання документів до Державного реєстру фізичних осіб та застосування щодо них штрафних санкцій відповідно до чинного законодавства; б) відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців; в) припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців; г) скасування державної реєстрації змін до установчих документів. 2. Порядок зняття з обліку в органах Державної фіскальної служби юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та самозайнятих осіб установлюється: а) спеціалізованим органом державної фіскальної служби; б) центральним органом державної фіскальної служби; в) Єдиним державним реєстром України; г) Кабінетом Міністрів України. 3. Банки та інші фінансові установи відкривають поточні та інші рахунки платникам податків – фізичним особам, які проводять незалежну професійну діяльність, лише за: а) наявності документів, що засвідчують перевірку платоспроможності особи, виданих банками чи іншими фінансовими установами, у яких планується відкрити рахунок; б) наявності рішення судової комісії про можливість відкриття рахунків для фізичної особи; в) результатами перевірки платоспроможності фізичної особи спеціальним органом податкової служби; г) наявності документів, виданих органами Державної фіскальної служби, що підтверджують взяття їх на облік у таких органах. 4. Упродовж якого періоду з дня отримання повідомлення від фінансової установи про відкриття рахунку орган Державної фіскальної служби зобов’язаний направити повідомлення про взяття рахунку на облік або відмову у взятті органом податкової служби рахунку на облік із зазначенням підстав: а) упродовж десяти робочих днів; б) упродовж доби; в) упродовж трьох робочих днів; г) упродовж п’яти робочих днів? 5. Датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків у банках та інших фінансових установах є: а) дата, що настає після триденного терміну перевірки документів, які засвідчують реєстрацію платника в Державному реєстрі України; б) дата отримання банком чи іншою фінансовою установою повідомлення органу податкової служби про взяття рахунка на облік в органах податкової служби; в) дата, що настає після десяти робочих днів проведення перевірки документів, що засвідчують реєстрацію платника в Державному реєстрі України; г) дата отримання банком або іншою фінансовою установою документів, виданих спеціальним органом податкової служби, про підтвердження наявності зобов’язання стягнення податку. 6. Порядок подання та форма і зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, перелік підстав для відмови органів податкової служби у взятті рахунків на облік визначаються: а) центральним органом податкової служби за погодженням із відповідними державними органами, які регулюють діяльність фінансових установ; б) спеціальним органом податкової служби за погодженням із Міністерством фінансів України; в) Національним банком України, що регулює діяльність фінансових установ; г) банками та іншими фінансовими установами, у яких відкриваються/закриваються рахунки платників податків за погодженням із Національним банком України, що регулює діяльність фінансових установ. 7. До інформаційної бази Державного реєстру не вносяться такі дані про фізичну особу: а) об’єкти оподаткування; б) джерела отримання доходів; в) прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, а для іноземних громадян – також громадянство; г) інформація про податкову знижку та податкові пільги платника податків. 8. Органи державної реєстрації актів цивільного стану, органи внутрішніх справ зобов’язані подавати відповідним органам податкової служби інформацію щодо зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника: а) щоквартально на перше число місяця, що йде за звітним кварталом; б) на початок нового звітного року; в) щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця; г) у десятиденний термін із дня внесення змін до облікової картки фізичної особи. 9. Взяттю на облік або реєстрації в органах податкової служби підлягають: а) усі платники податків; б) лише фізичні особи; в) лише громадяни України та суб’єкти підприємницької діяльності, зареєстровані на її території; г) лише юридичні особи. 10. Облік осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган податкової служби, ведеться за: а) за окремим записом у Державному реєстрі; б) номером та серією паспорту; в) П.І.П/б та датою народження; г) за П.І.П/б та номером і серією паспорта.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 7 Запитання для самоконтролю 1. Дайте визначення інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності державної фіскальної служби. 2. Яку інформацію використовують для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Державної фіскальної служби? 3. Де міститься інформація для інформаційноаналітичного забезпечення діяльності Державної фіскальної служби? Тестові завдання 1. Коли надається інформація від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про дозволи, ліцензії, патенти, свідоцтва на право провадження окремих видів діяльності: а) щомісяця впродовж 5 календарних днів місяця, що настає за звітним; б) щомісяця впродовж 10 календарних днів місяця, що настає за звітним; в) щомісяця впродовж 12 календарних днів місяця, що настає за звітним; г) щомісяця впродовж 7 календарних днів місяця, що настає за звітним? 2. Коли надається інформація від органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування про об’єкти оподаткування, що надається та/або реєструється такими органами: а) щомісяця впродовж 5 календарних днів місяця, що настає за звітним; б) щомісяця впродовж 5 календарних днів місяця, що настає за звітним; в) щомісяця впродовж 10 календарних днів місяця, що настає за звітним; г) щомісяця впродовж 20 календарних днів місяця, що настає за звітним? 3. Яка інформація надається органами місцевого самоврядування не пізніше 10 календарних днів від дати набрання чинності відповідним рішенням: а) про дозволи, ліцензії, патенти, свідоцтва на право провадження окремих видів діяльності; б) про фінансово-господарські операції платників податків; в) про встановлені органами місцевого самоврядування ставки місцевих податків, зборів та надані такими органами податкові пільги; г) про експортні та імпортні операції платників податків? 4. Ким визначається порядок подання інформації органам Державної фіскальної служби: а) Кабінетом Міністрів України; б) Міністерством фінансів України; в) Державною фіскальною службою України; г) Верховною Радою України? 5. Упродовж якого терміну платники податків та інші суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену у запиті органу Державної фіскальної служби, та її документальне підтвердження: а) впродовж двох місяців із дня, що настає за днем надходження запиту; б) упродовж 10 днів із дня, що настає за днем надходження запиту; в) упродовж 25 днів із дня, що настає за днем надходження запиту; г) упродовж одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту? 6. Ким визначаються перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації, необхідної для виконання покладених на органи Державної фіскальної служби функцій та завдань: а) Кабінетом Міністрів України; б) Міністерством фінансів України; в) Верховною Радою України; г) Центральним органом Державної фіскальної служби? 7. В який термін складається довідка за результатами зустрічних звірянь, що надається суб’єктові господарювання: а) п’ятнадцятиденний термін; б) десятиденний термін; в) семиденний термін; г) п’ятиденний термін? 8. З метою одержання податкової інформації органи ДФС мають право проводити: а) планові перевірки; б) зустрічні перевірки; в) опитування; г) зустрічні звіряння. 9. Інформація, що надійшла від органів влади інших держав, міжнародних організацій або нерезидентів використовується для: а) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України; б) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Міністерства фінансів України; в) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Верховної Ради України; г) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Державної фіскальної служби. 10. Інформація, що надійшла від підрозділів податкової служби та митних органів за результатами податкового контролю, використовується для: а) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Міністерства фінансів України; б) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Кабінету міністрів України; в) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Державної фіскальної служби; г) інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності Верховної Ради України.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 8 Запитання для самоконтролю 1. Які види перевірок платників податків передбачені Податковим кодексом? У чому їх відмінність? 2. Що є предметом документальної перевірки? На підставі чого вона проводиться? 3. У чому суть фактичної перевірки? Тестові завдання 1. Камеральні та документальні перевірки проводяться органами Державної фіскальної служби в межах їх повноважень виключно у випадках та в порядку, встановлених: а) виключно Податковим кодексом; б) інструкціями ДФС України; в) Законом України «Про порядок проведення перевірок органами податкової служби України»; г) Податковим кодексом та іншими законами України. 2. Фактичні перевірки проводяться органами Державної фіскальної служби в межах їх повноважень виключно у випадках та в порядку, встановлених: а) інструкціями Податкової служби України; б ) Податковим кодексом та іншими законами України; в) виключно Податковим кодексом; г) Законом України «Про порядок проведення перевірок органами податкової служби України». 3. Камеральною вважається перевірка, що проводиться: а) в органах СБ України; б) у приміщенні органу Державної фіскальної служби; в) на підприємстві, що перевіряється; г) у суді. 4. Камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу Державної фіскальної служби: а) без будь-якого спеціального рішення керівника підприємства або направлення на її проведення; б) за наявності спеціального рішення керівника органу Державної фіскальної служби або направлення на її проведення; в) без будь-якого спеціального рішення керівника органу Державної фіскальної служби або направлення на її проведення; г) за наявності спеціального рішення керівника підприємства або направлення на її проведення 5. Камеральній перевірці підлягає(-ють): а) дані, що є супутніми до податкової звітності; б) вся податкова звітність у вибірковому порядку; в) вся податкова звітність у суцільному порядку; г) вибіркова податкова звітність у суцільному порядку. 6. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки: а) не обов’язкова, крім деяких випадків; б) є обов’язковою, крім деяких випадків; в) не обов’язкова; г) обов’язкова. 7. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які: а) мають ризик стати банкрутом; б) мають незначні обсяги прибутку; в) мають ризик щодо несплати податків та зборів; г) мають значні обсяги прибутку; д) мають значний ризик в діяльності. 8. Платників податків із незначним ступенем ризику включають до плану-графіка перевірки не частіше, ніж: а) двічі на календарний рік; б) тричі на 1 календарний рік; в) один раз на три календарних роки; г) один раз на 1 календарний рік; д) один раз на два календарних роки. 9. Платників податків із середнім ступенем ризику включаються до плану-графіка перевірки не частіше, ніж: а) двічі на 1 календарний рік б) один раз на три календарних роки; в) один раз на два календарних роки; г) тричі на 1 календарний рік; д) один раз на 1 календарний рік. 10. Платників податків із високим ступенем ризику включають до плану-графіка перевірки не частіше, ніж: а) тричі на 1 календарний рік; б) двічі на 1 календарний рік; в) один раз на два календарних роки; г) один раз на три календарних роки; д) один раз на 1 календарний рік.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 9 Запитання для самоконтролю 1. Що є джерелами самостійної сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків відповідно до Податкового кодексу України? 2. Що є джерелами погашення податкового боргу за рішенням органу стягнення відповідно до ПКУ? 3. Чи може стягнення дебіторської заборгованості належати до основних джерел погашення податкового боргу відповідно до Податкового кодексу України? Тестові завдання 1. Що є джерелами самостійної сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків відповідно до Податкового кодексу України: а) кошти інших осіб, надані платнику податків у вклад (депозит) або довірче управління; б) кошти, отримані від продажу товарів та майна; в) кошти кредитів або позик, надані платнику податків кредитно-фінансовими установами; г) майнові права інших осіб, надані платнику податків у користування або володіння? 2. Джерелами погашення податкового боргу платника податків відповідно до Податкового кодексу України є: а) майнові права інших осіб, надані платнику податків у користування або володіння; б) будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених Податковим кодексом, а також іншими законодавчими актами; в) майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам; г) немайнові права, зокрема права інтелектуальної власності, передані в користування такому платнику податків без права їх відчуження. 3. Коли виникає право податкової застави, у разі несплати у строки, встановлені Кодексом, суми грошового зобов’язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації: а) із дня виникнення податкового боргу; б) з останнього дня зазначеного строку; в) із дня, що йде за останнім днем зазначеного строку; г) із дня, що йде за днем виникнення податкового боргу? 4. Погашення яких грошових зобов’язань не забороняються перед погашенням податкового боргу: а) виплата дивідендів; б) зобов’язання перед постачальниками; в) виплата заробітних плат і єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; г) погашення короткострокових кредитів? 5. Чи може бути здійснена сплата грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків із відповідного платежу за рахунок надміру сплачених сум такого платежу: а) так, лише за рішенням центрального органу ДФС; б) так; в) ні; г) так, якщо платник податків раніше не мав заборгованості перед бюджетом? 6. Що орган стягнення може визначити додатковим джерелом погашення суми податкового боргу: а) прострочену дебіторську заборгованість; б) резервний капітал; в) майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам; г) дебіторську заборгованість платника податків, строк погашення якої настав. 7. Чи може грошове зобов’язання або податковий борг платника податків поступатися третім особам: а) ні; б) так, лише за рішенням центрального органу ДФС; в) так; г) так, лише за рішенням податкового керуючого? 8. Який орган стягнення здійснює заходи з погашення податкового боргу платників податків – фізичних осіб: а) центральний орган Державної фіскальної служби; б) Державна виконавча служба; в) вища організація; г) Державна податкова адміністрація? 9. На що поширюється право податкової застави: а) майно, що перебуває у володінні або користуванні платника податків, але належить на правах власності іншим особам; б) майно платника податків, внесене до складу цілісних майнових комплексів державних підприємств, які не підлягають приватизації; в) майно, що не може бути предметом застави відповідно до Закону України «Про заставу»; г) будь-яке майно платника податків, що перебуває в його власності у день виникнення такого права? 10. Хто має право приймати рішення про опис майна в податкову заставу: а) податковий керуючий; б) розпорядник майна; в) керівник органу Державної податкової служби; г) власник майна?
ПРАКТИЧН ЗАВДАННЯ 10 Запитання для самоконтролю 1. Для кого є можливим звільнення від оподаткування, або зменшення ставки податку відповідно до положень міжнародного договору? 2. Хто є бенефіціарним (фактичним) одержувачем (власником) доходу для цілей застосування зниженої ставки податку згідно з правилами Міжнародного договору України? 3. Хто не може бути бенефіціарним (фактичним) одержувачем (власником) доходу? Тестові завдання 1. Яким шляхом здійснюється застосування правил Міжнародного договору України: а) звільнення платника податків від обов’язку щодо нарахування та сплати податку та збору, сплата ним податку та збору в меншому розмірі; б) шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до Міжнародного договору України; в) надається шляхом звільнення від сплати податку та збору; г) надається шляхом зменшення податкового зобов’язання після нарахування та сплати податків та зборів? 2. Відповідно до чого особа (податковий агент) має право самостійно застосувати звільнення від оподаткування або зменшену ставку податку: а) Податкового кодексу України; б) Міжнародного договору України; в) податкового законодавства країни, в якій відбувається звільнення від оподаткування; г) статусу, визначеного Кабінетом Міністрів України? 3. Хто не може бути бенефіціарним отримувачем доходу для цілей застосування зниженої ставки податку: а) юридична або фізична особа, яка має судимість; б) юридична або фізична особа, яка є фактичним отримувачем (фактичним власником) доходу; в) юридична або фізична особа, яка є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого доходу; г) юридична або фізична особа, яка порушила норми Податкового кодексу України? 4. Подання чого є підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України: а) довідки, виданої за рішенням компетентного суду України за позовом нерезидента до податкового агента; б) довідки (або її нотаріально засвідченої копії), виданої КМ України, про право отримання податкової пільги; в) довідки, виданої за місцем проживання резидента країни; г) довідки, яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено Міжнародний договір України? 5. Чи є можливість застосувати процедуру звільнення від оподаткування або зменшення суми податків за рішенням компетентного суду України за позовом нерезидента до податкового агента: а) ні; б) так, якщо ця процедура відбувається вперше; в) так; г) ні, якщо інше не передбачено законодавством; д) так, якщо ця процедура відбувається не вперше? 6. На який термін видають довідку, яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено Міжнародний договір України: а) на 6 місяців; б) на 1 календарний рік; в) на 3 календарні роки; г) на необмежений термін дії; д) на 2 календарні роки? 7. Що зобов’язана надати органу Державної фіскальної служби за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) особа, яка виплачує доходи нерезидентові, у разі здійснення у звітному періоді (кварталі) виплат нерезидентам доходів із джерелом їх походження з України: а) довідку (або її нотаріально засвідчену копію), видану КМ України, про право одержання податкової пільги; б) угоду на повернення сплачених в іншій державі податків; в) звіт про виплачені доходи, утримані та перераховані до бюджету податки на доходи нерезидентів; г) довідку, яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено Міжнародний договір України? 8. На підставі чого відбувається розгляд питання щодо відшкодування різниці перевищеної суми сплачених податків нерезидентові: а) подання до органу Державної фіскальної служби заяви про повернення суми податку на доходи; б) подання до органу Державної фіскальної служби Міжнародного договору про повернення суми податку на доходи; в) подання до органу Державного казначейства України заяви про повернення суми податку на доходи; г) подання до органу Державного казначейства України Міжнародного договору про повернення суми податку на доходи? 9. Який державний орган перевіряє відповідність даних, зазначених у заяві та підтвердних документах, фактичним даним та відповідному Міжнародному договору України, а також факт перерахування до бюджету відповідних сум податку особою, яка виплатила доходи нерезидентові: а) орган Державної фіскальної служби; б) орган Державної влади та управління України; в) орган Митної служби України; г) орган місцевого самоврядування; д) орган Державного казначейства України? 10. Який державний орган перераховує кошти у розмірі, визначеному у висновку, на рахунок особи, яка надміру утримала податок із доходів нерезидента: а) орган Митної служби України; б) орган Державної фіскальної служби; в) орган Державної влади та управління України; г) орган Державного казначейства України; д) орган місцевого самоврядування?
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 11 Запитання для самоконтролю 1. Дати визначення терміна «податкове правопорушення». 2. Унаслідок чого виникає відповідальність, передбачена Податковим кодексом України? 3. Які види (заходи) юридичної відповідальності застосовуються до осіб, які вчинили правопорушення у сфері оподаткування? Тестові завдання 1. Податкове правопорушення ─ це: а) протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб органів контролю, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, встановлених Податковим кодексом; б) бездіяльність платників податків; в) протиправні діяння податкових агентів, що призвели до неналежного виконання вимог, встановлених Податковим кодексом; г) протиправні діяння чи бездіяльність посадових осіб; д) протиправні діяння (дія чи бездіяльність) фізичних осіб, податкових агентів, та/або їх посадових осіб. 2. Контроль за дотриманням вимог, установлених Податковим кодексом, покладено на: а) органи контролю та податкові органи; б) органи контролю; в) посадових осіб податкових органів; г) податкових агентів. 3. Особами, які несуть відповідальність за вчинення податкових правопорушень, є: а) платники податків та органи контролю; б) платники податків; в) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи; г) податкові агенти та платники податків; д) податкові агенти та/або їх посадові особи. 4. Які види відповідальності передбачаються за порушення законів із питань оподаткування: а) адміністративна, фінансова, матеріальна; б) фінансова, адміністративна, кримінальна; в) цивільно-правова, фінансова, адміністративна; г) фінансова, кримінальна; д) адміністративна, кримінальна, матеріальна? 5. Види фінансових стягнень: а) штраф, пе́ня; б) попередження; в) виправні роботи, пе́ня; г) адміністративний арешт; д) конфіскація, штраф. 6. Загальні умови притягнення до фінансової відповідальності: а) притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів із питань оподаткування не звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до адміністративної відповідальності; б) притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів із питань оподаткування звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до кримінальної або адміністративної відповідальності; в) притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів із питань оподаткування не звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до кримінальної відповідальності; г) притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів із питань оподаткування звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до кримінальної відповідальності, але не звільняє від притягнення до адміністративної відповідальності. 7. Строки давності для застосування штрафних санкцій до платників податків відповідають: а) строкам давності сплати грошових зобов’язань; б) граничним строкам подання податкової декларації; в) строкам давності для нарахування податкових зобов’язань; г) строкам продовження граничних строків подання податкової декларації. 8. У разі вчинення платником податків двох або більше порушень законів із питань оподаткування та іншого законодавства штрафні санкції застосовуються: а) за тривале правопорушення; б) за всі правопорушення разом; в) у разі здійснення більше ніж 2 правопорушень штрафні санкції застосовуються у двократному розмірі відповідно до попереднього правопорушення; г) за кожне вчинене правопорушення; д) за кожне вчинене разове та тривале порушення окремо. 9. У разі прийняття рішення про застосування фінансових санкцій порушника інформують у вигляді: а) повідомлення листом; б) спочатку телефонного дзвінка, а повторно ─ податкового повідомлення; в) податкового повідомлення-рішення; г) телеграми; д) телефонного дзвінка. 10. Згідно з якими документами встановлюється та застосовується фінансова відповідальність: а) Бюджетним кодексом; б) Податковим кодексом та Конституцією України; в) Конституцією України; г) Податковим кодексом та іншими законами; д) Бюджетним та Податковим кодексами?
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 12 Запитання для самоконтролю 1. Що означає термін «пе́ня»? 2. Опишіть порядок розрахунку пені. 3. За яких умов починається нарахування пені? Тестові завдання 1. Сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов’язань, не сплачених у встановлені законодавством строки, це: а) штрафна санкція; б) фінансова санкція; в) адміністративний штраф; г) пе́ня. 2. Пе́ня НЕ нараховується у таких випадках: а) у день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного органом контролю під час перевірки податкового агента; б) у день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного податковим агентом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження; в) після закінчення встановлених Податковим кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу; г) у день настання строку погашення податкового зобов’язання, нарахованого органом контролю або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження. 3. Коли починається нарахування пені після закінчення встановлених строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу при самостійному нарахуванні суми грошового зобов’язання платником податків: а) від першого робочого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного Податковим кодексом; б) від першого робочого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із Податковим кодексом; в) від третього робочого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із Податковим кодексом; г) від першого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного Податковим кодексом? 4. Коли починається нарахування пені після закінчення встановлених строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу при нарахуванні суми грошового зобов’язання органом контролю: а) від першого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного Податковим кодексом; б) від першого робочого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із Податковим кодексом; в) від третього робочого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із Податковим кодексом; г) від першого робочого дня, що йде за останнім днем граничного строку грошового зобов’язання, визначеного Податковим кодексом? 5. У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається розміром: а) 20 % від суми боргу; б) 3 % від суми боргу; в) 15 % від суми боргу; г) з урахуванням пені, нарахованої на відповідну частку. 6. Як розраховується пеня, нарахована після закінчення встановлених строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу: а) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (не враховуючи суми штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті; б) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті; в) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків – фізичних осіб; г) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (не враховуючи суми штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження? 7. Як розраховується пеня, нарахована у день настання строку погашення податкового зобов’язання, нарахованого органом контролю або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (зокрема за період адміністративного та/або судового оскарження): а) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті; б) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків – фізичних осіб; в) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суми штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження; г) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (не враховуючи суми штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті? 8. Як розраховується пеня нарахована у день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків фізичних осіб, та/або органом контролю під час перевірки такого податкового агента? а) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті; б) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (не враховуючи суми штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті; в) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження; г) здійснюється нарахування на суму податкового боргу (враховуючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків – фізичних осіб? 9. Зазначений розмір пені із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України застосовується до: а) усіх видів податків, зборів та інших грошових зобов’язань, крім пені, яку нараховують за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством; б) пені, яку нараховують за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством; в) усіх видів податків, зборів та інших грошових зобов’язань; г) податків, визначених Податковим кодексом. 10. Яка настає відповідальність перед банком за порушення з його вини строку зарахування податків до бюджетів або державних цільових фондів: а) сплата пені, за кожний день прострочення, враховуючи день сплати, штрафні санкції у розмірах, встановлених Податковим кодексом, інша відповідальність, встановлена Податковим кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету або державного цільового фонду; б) сплата пені за кожний день прострочення, враховуючи день сплати, штрафні санкції розміром 50 відсотків боргу, інша відповідальність, установлена Податковим кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету або державного цільового фонду; в) сплата пені за кожний день прострочення, не враховуючи день сплати, інша відповідальність, установлена Податковим кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету або державного цільового фонду; г) сплата пені за кожний день прострочення, не враховуючи день сплати, штрафні санкції розміром 50 відсотків боргу, інша відповідальність, установлена Податковим кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджету або державного цільового фонду?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи