Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Провести моніторинг ринку стажувань у компаній-конкурентів
Контрольна робота
№ K-28495
Кейсове завдання Компанія працює в сфері FMCG ринку України. Кількість персоналу в Україні: 345 Головний офіс: м. Київ Проблематика: Низька впізнаваність бренду роботодавця, на ринку знають бренди компанії (товари), але не знають про переваги працевлаштування в компанії. Компанія має програму стажування для студентів останніх курсів і випускників в напряму маркетинг закупки і логістика, але кількість і якість кандидатів низька. Також після закінчення стажування в минулому році з 6 стажерів залишилося тільки 2, хоча всім були запропоновані вакансії, були відмови. Ваше завдання: 1. проаналізувати опитування стажерів, які були раніше на стажування, а також зовнішнє опитування цільової аудиторії студентів і виділити ключові проблеми з працевлаштуванням в компанію 2. провести моніторинг ринку стажувань у компаній-конкурентів 3. запропонувати план промо компанії стажування, етапи відбору і наповнення стажування.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи