Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Провести моніторинг ринку стажувань у компаній-конкурентів
Контрольна робота
№ K-28495
Кейсове завдання Компанія працює в сфері FMCG ринку України. Кількість персоналу в Україні: 345 Головний офіс: м. Київ Проблематика: Низька впізнаваність бренду роботодавця, на ринку знають бренди компанії (товари), але не знають про переваги працевлаштування в компанії. Компанія має програму стажування для студентів останніх курсів і випускників в напряму маркетинг закупки і логістика, але кількість і якість кандидатів низька. Також після закінчення стажування в минулому році з 6 стажерів залишилося тільки 2, хоча всім були запропоновані вакансії, були відмови. Ваше завдання: 1. проаналізувати опитування стажерів, які були раніше на стажування, а також зовнішнє опитування цільової аудиторії студентів і виділити ключові проблеми з працевлаштуванням в компанію 2. провести моніторинг ринку стажувань у компаній-конкурентів 3. запропонувати план промо компанії стажування, етапи відбору і наповнення стажування.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи