Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ДЗ Управління медійними підприємствами
Контрольна робота
№ K-28505
Домашнє завдання 1. Презентація та доповідь – 10 балів
Теми доповіді: 1. Методи досягнення економічної стабільності медіапідприємства 2. Організаційна структура онлайн медіа 3. Організаційна структура аудіовізуального медіа 4. Конкурентна стратегія медіапідприємства 5. Управління дистрибуцією медійної продукції 6. Бренд-менеджмент у медійному бізнесі 7. Стратегічний менеджмент у медіагалузі 8. Сутність та зміст медіапланування 9. Управління персоналом у медіапідприємстві 10. Управління процесом створення контенту 11. Формування конкурентних переваг у медіаіндустрії 12. Організація редакційно-видавничого процесу у книжковому видавництві 13. Функції головного редактора як менеджера видання 14. Принципи медіаменеджменту в сучасних умовах 15. Організація редакційного процесу в онлайн медіа 16. Управління конвергентною редакцією у медіа 17. Організація роботи рекламного віддліу у медіа 18. Планування роботи медіа 19. Вимоги до персоналу і кадрова політика у медіабізнесі 20.
2. Дослідження діяльності та управління у медійному підприємстві – 30 балів Інформація подається у вигляді есе згдіно наступної послідовності: 1) Загальна інформація про медійне підприємство, засновників, форму власності 2) Тематика та редакційна політика, журналістська етика та стандарти, корпоративна культура. Якою на вашу думку є цільова аудиторія медіа? 3) Бізнес-модель або їх комбінація, яка використовується підприємством. 4) Маркетингова діяльність підприємства 5) Організація управління на підприємстві: планування, побудова структури підприємства та його редакції, методи мотивації, що застосовуються. 6) Аналіз сильних та слабких сторін медіапідприємства. 7) Конкурентне середовище підприємства та оцінка його конкурентоспроможності 8) Результати діяльності підприємства (за даними медіаметрії, You Control та ін.) Для дослідження використовується інформація з відкритих джерел (сайт підприємства, публікації, статистика), опитування та інтерв’ю з співробітниками, контент аналіз.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи