Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
PR менеджмент Практична №3
Контрольна робота
№ K-28513
Тема 3. PR-менеджмент у функціональній структурі організації. Кейс 1 Klitschko Foundation - благодійна організація, що розвиває громадянське суспільство в Україні. Фонд був заснований Володимиром та Віталієм Кличками і вже існує 18 років. За цей період фонд втілив понад 140 проєктів та залучив до них понад 2 мільйони дітей. Фонд реалізовував проєкт “Посилка успіху”, відібрали учасників. Цей проєкт мав на меті забезпечити школи спортивним інвентарем та залучити вчителів фізичного виховання до тренінгів. Але при розсилці листів з оголошення переможців перепутали списки. Тим, кого відібрали, надіслали лист про те, що вони не пройшли, і аналогічні листи розіслали учасникам, яких не відібрали. В цій ситуації у фонду виникли репутаційні ризики, бо ця помилка показувала його як організацію, що є не відповідальною та якій навряд чи можна довіряти. Крім того, цей проєкт фонд втілював разом із UEFA Foundation. Це означало, що такі дії несуть репутаційні ризики і для партнерів.
1. Як фонду мінімізувати репутаційні ризики за допомогою складення PR-звернень? 2. Які канали комунікації можна було б використати? 3. Складіть таке PR-звернення використовуючи ваші знання з PR-менеджменту
Кейс 2 ТОВ «Бай» - підприємство, основними напрямами діяльності якого є торгівля і виробництво металоконструкцій. Підприємство має два цехи, а також обширну збутову мережу у вигляді великих і дрібнооптових споживачів і посередників, а також 4 магазини – склади, з яких здійснюється роздрібна торгівля вироблюваними металоконструкціями. Штат персоналу налічує 50 робочих і 35 службовців ( в т.ч. майстрів цехів і торгівельних представників).
1. Складіть структуру внутрішнього підрозділу по управлінню ПР.
2. Сформулюйте набір робіт для служби ПР з: - керівництвом фірми - конкурентами - співробітниками - клієнтами - партнерами - пресою.
3.Виберіть засоби, найбільш відповідні для передачі наступних звернень внутрішньоорганізаційного характеру: • інформування про результати галузевого рейтингу; • повідомлення співробітників про нові дослідження і розробки організації; • затримка заробітної плати; вирішення міжособового конфлікту.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи