Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
PR менеджмент Практична №3
Контрольна робота
№ K-28513
Тема 3. PR-менеджмент у функціональній структурі організації. Кейс 1 Klitschko Foundation - благодійна організація, що розвиває громадянське суспільство в Україні. Фонд був заснований Володимиром та Віталієм Кличками і вже існує 18 років. За цей період фонд втілив понад 140 проєктів та залучив до них понад 2 мільйони дітей. Фонд реалізовував проєкт “Посилка успіху”, відібрали учасників. Цей проєкт мав на меті забезпечити школи спортивним інвентарем та залучити вчителів фізичного виховання до тренінгів. Але при розсилці листів з оголошення переможців перепутали списки. Тим, кого відібрали, надіслали лист про те, що вони не пройшли, і аналогічні листи розіслали учасникам, яких не відібрали. В цій ситуації у фонду виникли репутаційні ризики, бо ця помилка показувала його як організацію, що є не відповідальною та якій навряд чи можна довіряти. Крім того, цей проєкт фонд втілював разом із UEFA Foundation. Це означало, що такі дії несуть репутаційні ризики і для партнерів.
1. Як фонду мінімізувати репутаційні ризики за допомогою складення PR-звернень? 2. Які канали комунікації можна було б використати? 3. Складіть таке PR-звернення використовуючи ваші знання з PR-менеджменту
Кейс 2 ТОВ «Бай» - підприємство, основними напрямами діяльності якого є торгівля і виробництво металоконструкцій. Підприємство має два цехи, а також обширну збутову мережу у вигляді великих і дрібнооптових споживачів і посередників, а також 4 магазини – склади, з яких здійснюється роздрібна торгівля вироблюваними металоконструкціями. Штат персоналу налічує 50 робочих і 35 службовців ( в т.ч. майстрів цехів і торгівельних представників).
1. Складіть структуру внутрішнього підрозділу по управлінню ПР.
2. Сформулюйте набір робіт для служби ПР з: - керівництвом фірми - конкурентами - співробітниками - клієнтами - партнерами - пресою.
3.Виберіть засоби, найбільш відповідні для передачі наступних звернень внутрішньоорганізаційного характеру: • інформування про результати галузевого рейтингу; • повідомлення співробітників про нові дослідження і розробки організації; • затримка заробітної плати; вирішення міжособового конфлікту.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи