Меню сайту

Нові користувачі
Юляшка
Користувачі
11.05.2024
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Зубко Катерина

Рейтинг: 10
аватар
Попович Ірина Олександрівна

Рейтинг: 10
Ирина Вячеславовна

Рейтинг: 16
Черняк Катерина Василі

Рейтинг: 16
аватар
Павлов Євген Володимирович

Рейтинг: 22
Рибак Микола Сергійович

Рейтинг: 11

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

PR менеджмент Практична №2


Контрольна робота
K-28514

Тема 2

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

Завдання 1
Існує підприємство ТОВ «Канцтовари & Co». Асортимент товарів, що поставляються – це канцтовари, папір, офісна техніка, інше офісне приладдя.
Опис проблеми. З одного боку, співробітники відповідальні, активні, лояльні по відношенню до компанії. З іншого боку, їх внутрішня позиція в продажах - це установка на деяку виконавську діяльність.
Треба організувати продажі і забезпечити їх постійне зростання. Замість реальної творчості і професійного росту, як методу принципової зміни своєї діяльності і вирішення поставлених керівництвом завдань, співробітники відділу по обслуговуванню корпоративних клієнтів задовольняються тривіальними і неефективними рішеннями.
1 Виявіть стереотипи і домінанти працівників і спробуйте їх змінити за алгоритмом зміни стереотипів на потребу в творчому і професійному зростанні співробітників та мотивацію співробітників на пошук нестандартних, творчих рішень.
2. Які психологічні техніки PR можуть для цього використовуватися?

Завдання 2
Вашу ПР-компанію найняло туристичне агенство з метою залучення іноземних туристів до відпочинку в Херсоні та області
Охарактеризуйте місто і область як привабливі для туристів
Які цільові групи будете залучати?
Які комунікаційні канали використовувати?
Які ЗМІ будете залучати до співпраці?
Які психологічні особливості майбутніх туристів і як можна врахувати?

Завдання 3
Ви PR-фахівець на підприємстві “Ковбасний рай”: підприємство виготовляє м'ясні напівфабрикати, ковбаси, делікатеси. Чотири роки тому керівництвом заводу було вирішено збільшити норму прибутку за рахунок якості. В результаті ринок збуту в місті втрачений (100 тис. чоловік). Збут продукції не дозволяє покривати витрати. Є нова технологія виробництва продукту, що дозволяє понизити собівартість напівфабрикатів на 35% (початкова сировина для делікатесів). У підприємства немає квот на ввезення м'яса, немає брендів. Є зареєстровані торгівельні марки. Ціноутворення: витратний принцип. Бюджет: на рекламу, створення сайту, розкрутку ТМ і сайту не передбачений. Для розробки нового продукту залучена одна людина на зарплату 15000 грн. за місяць. Є сплачений трафік без хостингу. Вирішено вивести на ринок варіант заморожених напівфабрикатів з використанням наявних технічних і технологічних можливостей. Створений сайт власними силами, розкручується без вкладення коштів. Поставлено завдання збільшення продажів.
Використовуючи знання про психологічні передумови PR
1) підберіть аргументи для переконання керівництва в необхідності виділення коштів на проведення намічених вами заходів, обґрунтуйте їх ефективність.
2) змоделюйте стратегію впливу на громадську думку з урахуванням психологічних особливостей споживачів та зміни ними стереотипів
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3648
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3648
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.