Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
PR менеджмент Практична №2
Контрольна робота
№ K-28514
Тема 2
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
Завдання 1 Існує підприємство ТОВ «Канцтовари & Co». Асортимент товарів, що поставляються – це канцтовари, папір, офісна техніка, інше офісне приладдя. Опис проблеми. З одного боку, співробітники відповідальні, активні, лояльні по відношенню до компанії. З іншого боку, їх внутрішня позиція в продажах - це установка на деяку виконавську діяльність. Треба організувати продажі і забезпечити їх постійне зростання. Замість реальної творчості і професійного росту, як методу принципової зміни своєї діяльності і вирішення поставлених керівництвом завдань, співробітники відділу по обслуговуванню корпоративних клієнтів задовольняються тривіальними і неефективними рішеннями. 1 Виявіть стереотипи і домінанти працівників і спробуйте їх змінити за алгоритмом зміни стереотипів на потребу в творчому і професійному зростанні співробітників та мотивацію співробітників на пошук нестандартних, творчих рішень. 2. Які психологічні техніки PR можуть для цього використовуватися?
Завдання 2 Вашу ПР-компанію найняло туристичне агенство з метою залучення іноземних туристів до відпочинку в Херсоні та області Охарактеризуйте місто і область як привабливі для туристів Які цільові групи будете залучати? Які комунікаційні канали використовувати? Які ЗМІ будете залучати до співпраці? Які психологічні особливості майбутніх туристів і як можна врахувати?
Завдання 3 Ви PR-фахівець на підприємстві “Ковбасний рай”: підприємство виготовляє м'ясні напівфабрикати, ковбаси, делікатеси. Чотири роки тому керівництвом заводу було вирішено збільшити норму прибутку за рахунок якості. В результаті ринок збуту в місті втрачений (100 тис. чоловік). Збут продукції не дозволяє покривати витрати. Є нова технологія виробництва продукту, що дозволяє понизити собівартість напівфабрикатів на 35% (початкова сировина для делікатесів). У підприємства немає квот на ввезення м'яса, немає брендів. Є зареєстровані торгівельні марки. Ціноутворення: витратний принцип. Бюджет: на рекламу, створення сайту, розкрутку ТМ і сайту не передбачений. Для розробки нового продукту залучена одна людина на зарплату 15000 грн. за місяць. Є сплачений трафік без хостингу. Вирішено вивести на ринок варіант заморожених напівфабрикатів з використанням наявних технічних і технологічних можливостей. Створений сайт власними силами, розкручується без вкладення коштів. Поставлено завдання збільшення продажів. Використовуючи знання про психологічні передумови PR 1) підберіть аргументи для переконання керівництва в необхідності виділення коштів на проведення намічених вами заходів, обґрунтуйте їх ефективність. 2) змоделюйте стратегію впливу на громадську думку з урахуванням психологічних особливостей споживачів та зміни ними стереотипів
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи