Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
PR менеджмент Практична №2
Контрольна робота
№ K-28514
Тема 2
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
Завдання 1 Існує підприємство ТОВ «Канцтовари & Co». Асортимент товарів, що поставляються – це канцтовари, папір, офісна техніка, інше офісне приладдя. Опис проблеми. З одного боку, співробітники відповідальні, активні, лояльні по відношенню до компанії. З іншого боку, їх внутрішня позиція в продажах - це установка на деяку виконавську діяльність. Треба організувати продажі і забезпечити їх постійне зростання. Замість реальної творчості і професійного росту, як методу принципової зміни своєї діяльності і вирішення поставлених керівництвом завдань, співробітники відділу по обслуговуванню корпоративних клієнтів задовольняються тривіальними і неефективними рішеннями. 1 Виявіть стереотипи і домінанти працівників і спробуйте їх змінити за алгоритмом зміни стереотипів на потребу в творчому і професійному зростанні співробітників та мотивацію співробітників на пошук нестандартних, творчих рішень. 2. Які психологічні техніки PR можуть для цього використовуватися?
Завдання 2 Вашу ПР-компанію найняло туристичне агенство з метою залучення іноземних туристів до відпочинку в Херсоні та області Охарактеризуйте місто і область як привабливі для туристів Які цільові групи будете залучати? Які комунікаційні канали використовувати? Які ЗМІ будете залучати до співпраці? Які психологічні особливості майбутніх туристів і як можна врахувати?
Завдання 3 Ви PR-фахівець на підприємстві “Ковбасний рай”: підприємство виготовляє м'ясні напівфабрикати, ковбаси, делікатеси. Чотири роки тому керівництвом заводу було вирішено збільшити норму прибутку за рахунок якості. В результаті ринок збуту в місті втрачений (100 тис. чоловік). Збут продукції не дозволяє покривати витрати. Є нова технологія виробництва продукту, що дозволяє понизити собівартість напівфабрикатів на 35% (початкова сировина для делікатесів). У підприємства немає квот на ввезення м'яса, немає брендів. Є зареєстровані торгівельні марки. Ціноутворення: витратний принцип. Бюджет: на рекламу, створення сайту, розкрутку ТМ і сайту не передбачений. Для розробки нового продукту залучена одна людина на зарплату 15000 грн. за місяць. Є сплачений трафік без хостингу. Вирішено вивести на ринок варіант заморожених напівфабрикатів з використанням наявних технічних і технологічних можливостей. Створений сайт власними силами, розкручується без вкладення коштів. Поставлено завдання збільшення продажів. Використовуючи знання про психологічні передумови PR 1) підберіть аргументи для переконання керівництва в необхідності виділення коштів на проведення намічених вами заходів, обґрунтуйте їх ефективність. 2) змоделюйте стратегію впливу на громадську думку з урахуванням психологічних особливостей споживачів та зміни ними стереотипів
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи