Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
PR менеджмент Практична №1
Контрольна робота
№ K-28515
Тема 1
ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ
1. Відомий фахівець по зв’язках з громадськістю Сем Блек визначає PR як мистецтво та науку досягнення гармонії, що ґрунтується на правді та повній поінформованості. Як Ви думаєте, чи немає тут протиріччя: наука і мистецтво одночасно? Що ми маємо на увазі, коли говоримо про науковість знання? Що передбачає мистецтво?
2. Проведіть порівняльний аналіз предметів різних соціальних наук (соціології, психології та соціальної психології, політології тощо) та предмета PR як галузі наукового знання. Що спільного і в чому розбіжності?
3.Уявіть собі, що ви – PR консультанти штабу пана Л., що балотується на пост мера м. Києва. До виборів 2 роки. Ваше завдання сформувати в свідомості виборців образ такого Мера, який повністю відповідає характеристикам і цілям Вашого кандидата. Опишіть його, сформуйте набір інструментів і засобів ПР для проникнення цього образу в громадську свідомість, виберіть засоби для ототожнення вашого кандидата з образом «ідеального Мера».
4. ТОВ Карат є крупнооптовим постачальником автозапчастин в м. Харкові. Воно має три склади і широку мережу постачальників запчастин як на вітчизняні автомобілі, так і на іномарки. На підприємстві діє бонусна система і система знижок для постійних клієнтів і оптових посередників. Для розширення власної збутової мережі вирішено про виділення достатньої суми коштів на промозаходи. Запропонуєте найбільш ефективний сценарій цих заходів, використовуючи всі доступні засоби ПР. Аргументуйте свій вибір.
5. Подивитися сайт організації, цікавої вам (можливо того підприємства, яке ви зараз досліджуєте в дипломній роботі) Наскільки він відповідає ПР? Які прийоми PR використовує це підприємство? Чи є у даної організації корпоративне медіа? В якому вигляді? Наскільки корпоративне медіа впливає на корпоративну культуру даної організації? Наскільки цікавий сайт? Покритикувати. Що треба переробити на ваш погляд?
6. Оцініть операторів мобільного зв’язку з точки зору їх PR-активності Які PR і рекламні інструменти використовуються ними для презентації своїх нових продуктів на ринку
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи