Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЙОГО СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ
Наукова стаття
№ K-4932
В роботі розглядаються основні проблемні питання формування позитивного іміджу вітчизняних підприємств в сучасних умовах розвитку ринкових відносин. Досліджено іміджевий інструментарій забезпечення конкурентоспроможності організації та досягнення її стратегічних цілей.
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи