Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Суть та приклади комунікацій, що виникають в процесі здійснення менеджменту на рівні підприємства туристичної галузі
Курсова
№ K-7042
Міст Вступ Розділ 1. Комунікації 1.1 Зміст комунікацій 1.2 Сутність комунікацій і їх види 1.3 Маркетингові комунікації Розділ 2. Комунікації в туристичній галузі 2.1 Зв'язок між комунікаціями і туризмом 2.2 Туризм як спосіб пізнання 2.3 Засоби комунікацій в туризмі 2.4 Іновації в туризмі Розділ 3. Приклади комунікацій в туристичній галузі на рівні підприємст 3.1 Проблеми технологій на Кримських підприємствах 3.2 Дослідження комунікацій в підприємствах туристичної галузі АРК 3.3 Дослідження комунікацій в світових підприємствах Висновки У сучасних умовах неможливо забезпечити якісне веденя туристичного бізнесу без впровадження і застосування новітніх інформаційних технологій. Саме їх використання на практиці забезпечує дотримання суб'єктами туристичної діяльності комплексу взаємодіючих і взаємодоповнюючих вимог, що формуютьякість туристичних послуг. Таким чином, запропоноване впровадження систем бронювання GDS у туристичну галузь Криму дозволить туристичним підприємствам суттєво скоротити час на обслуговування клієнтів, забезпечити резервування в режимі он-лайн, знизити собівартість послуг, оптимізувати формування маршруту туристів за ціною, часом польоту та іншими завданнями та значно підвищити якість туристичних послуг. Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи