Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КГУ, варіант № 10, Основи менеджменту, №2664
Контрольна робота
№ K-9709
1. Розуміння та характеристика загальних функцій управління 2. Технологія в системі управління 3. Різновидності управлінських рішень 4. Ситуація № 1 Фірма виробляє три продукти та займається їх збутом. Перед керівництвом по збуту була поставлена мета вивчити ціни на світовому ринку на продукцію, що виробляється. В результаті дослідження була встановлена наступна інформація: Таблиця 1 Вихідні дані Показники Х А В Витрати на матеріали на 1 од, грн. 0,8 1,00 0,4 Витрати на заробітну плату основних робітників на 1 од. продукції, грн. 1,6 1,8 0,8 Накладні змінні витрати на 1 од., грн. 0,4 0,6 0,2 Постійні витрати на 1 од. прод., грн. 0,8 1,00 0,4 Ціна реалізації 1 од. продукції, грн. 5,00 5,88 3,0 Ціна по імпорту, грн. 5,00 5,50 2,8 Потреби в компонентах, од. 20000 40000 80000
Завдання: 1.Дати рекомендації керівництву фірми про можливості закупок компонентів тільки виходячи з аналізу витрат, інших чинників, що потрібно врахувати. 2.Поясніть мету завдання, що отримав керівник відділу збуту та шляхи її досягнення. 3.Розрахуйте прибуток підприємства в разі виробництва всіх компонентів власними силами. 4.Розгляньте, на які проблеми потрібно звернути увагу керівництву, в випадку, якщо керівництво вирішить імпортувати деякі з компонентів?
5. Ситуація № 2 Фірма виробляє три продукти та займається їх збутом. Перед керівництвом по збуту була поставлена мета вивчити ціни на світовому ринку на продукцію, що виробляється. В результаті дослідження була встановлена наступна інформація: Таблиця 1 Вихідні дані Показники Х А В Витрати на матеріали на 1 од, грн. 0,6 1,20 0,4 Витрати на заробітну плату основних робітників на 1 од. продукції, грн. 1,8 1,9 0,7 Накладні змінні витрати на 1 од., грн. 0,7 0,5 0,4 Постійні витрати на 1 од. прод., грн. 0,5 1,00 0,4 Ціна реалізації 1 од. продукції, грн. 5,10 6,00 3,0 Ціна по імпорту, грн. 5,00 5,50 3,1 Потреби в компонентах, од. 23000 43000 82000
Із агентів фірми в Європі розмістив замовлення не передбачені раніше на виробництво 4000 од. компоненту А та 8000 од. компоненту В. В випадку їх прийняття керівництвом можливо буде досягти 10% скидки за всіма витратами на матеріали з урахуванням виробництва і замовлення і початкового виробництва усіх компонентів. Понаднормові години будуть використані для виконання експортного замовлення з виплатою 25% преміальних. Завдання: 1.Дати рекомендації керівництву фірми про можливості закупок компонентів тільки виходячи з аналізу інших чинників, що потрібно врахувати. 2.Поясніть мету завдання, що отримав керівник відділу збуту та шляхи її досягнення. 3.Оцініть можливість виконання замовлення. 4.Розгляньте, на які проблеми потрібно звернути увагу керівництву, в випадку, якщо керівництво вирішить імпортувати деякі з компонентів?
6. Ситуація № 3 Підприємець аналізує результати своєї діяльності. Його підприємство займається заміною скла, використовує стандартні розцінки за квадратний метр по всьому переліку товарів. Таблиця 1 Вихідні дані Показники Заміна вікон, грн. Двері веранд, грн. Інші види робіт. грн. Витрати на матеріали – скло 65,00 88,00 35,00 – рами 125,00 160,50 84,00 Витрати на оплату праці – виготовлювачів – установників 55,00 50,00 80,00 89,00 35,40 31,60 Ціна реалізації 1 , грн. 550 520 320 Очікуваний об’єм реалізації 8000 3600 8200
Постійні витрати складають 230 000 грн. за звітний період. Виготівники отримують заробітну плату з урахуванням часової тарифної ставки 40 грн. за годину. Цих спеціалістів не вистачає. Очікується, що час їх праці для забезпечення попиту обмежено 18 400 год. Завдання: 1.Припустимо, що підприємство тільки організовується, обгрунтуйте активність його організації. Дайте обгрунтування вибору юридичної форми, опишіть порядок створення та реєстрації підприємства. 2.Проаналізуйте всі напрямки виробництва. Які з них за вашими розрахунками потрібно розвивати? 3. В разі збільшення заробітної плати виробників на 10 грн. попит у виробах може бути забезпечений за рахунок залучення інших спеціалістів. Оцінити ситуацію з точки зору рентабельності, визначити інші фактори, що можуть впливати на рішення. 4. За всіма розрахунками зробити обгрунтовані висновки.
7. Ситуація № 4 Взуттєве підприємство середніх розмірів спеціалізується на виготовленні жіночого взуття. Керівництво підприємства вирішило розширити сферу виробництва і збуту. Це рішення потребує організаційних змін в ОСУ та удосконалення технологічного процесу. Насамперед, потребує удосконалення організація роботи служби маркетингу та планування продукції. В діючій структурі служба маркетингу виконувала функції, пов'язані лише зі збутом продукції. Чисельність служби нараховувала 3 службовці. Розширення служби маркетингу пропонується в напрямі розподілу функції: вивчення попиту, ціноутворення, аналіз витрат на виробництво, аналіз конкурентоспроможності продукції та збут. Якщо раніше трудомісткість даної служби складала 6 150 годин, то сьогодні трудомісткість є такою: Z1 – 3100 годин, Z2 – 2650 годин, Z3 – 2950 годин, Z4 – 1850 годин, Z5 – 3200 годин, Z6 – 3550 годин, Z7 – 1200 годин, Z8 – 1200 годин. Середня норма керованості функціонального управління – 7 осіб. 1. Обґрунтуйте чисельність нового підрозділу, використовуючи коефіцієнт повноти завдань управління 2. Представте графічно можливі взаємозв'язки відділу маркетингу з іншими підрозділами підприємства. 3. Які параметри ОСУ можуть змінити зі зміною функцій відділу маркетингу? 3. Зробіть обгрунтовані висновки по всім розрахункам.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи