Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Мікроекономіка
Контрольна робота
№ K-18668
Фірма працює в умовах досконалої конкуренції. Графік повних витрат (ТС) задано точками, координати яких наведені в таблиці 2. Ринкова ціна Р1 по якій фірмі продає свою продукцію, теж наведена в тій же таблиці 2. Необхідно: графічно визначити обсяг виробництва, за якого фірма максимізує прибуток; визначити розмір максимального прибутку. Фірма для встановлення максимуму прибутку може використовувати два порівняльні методи: за першим порівнюється величини загальної виручки (ТR) і загальних витрат (ТС), за другим зіставляються граничні величини виручки і витрат (МR=МС). Для того, щоб визначити обсяг виробництва, за якого фірма максимізує прибуток необхідно: Зробити відповідні розрахунки і занести їх значення в нижче вказану таблицю: Таблиця 1 Випуск Загальні витрати Ціна, Р, Виручка Витрати на одиницю продукції ТFС ТVС ТС ТR (Р*Q) МR АFС АVС АТС МС
1. В системі координат побудувати криві загальних витрат (ТС) і запільної виручки (ТR) і визначити обсяг виробництва за якого ТR>ТС на най бішу величину. 2. Під отриманим графіком розташувати нову систему координат, де побудувати криві АТС і МС. На цьому ж графіку провести лінію попиту, яка одночасно і є лінією граничної виручки (МR). 3. На цьому ж графіку знайти точку перетину кривих МС і МR. Кількість продукції, яка відповідає отриманій точці перетину. - це та кількість продукції, за якої фірма максимізує прибуток. Порівняйте з верхнім графіком - саме при цьому обсязі продукції розрив між кривими ТR і ТС має максимальне значення. 4. Для того щоб визначній розмір максимального прибутку необхідно знайти розмір середніх витрат АТС для кількості продукції, за якої крива МС перегинається з кривою МR. Оскільки ціна (Р) мінус середні витрати (АТС) - це прибуток на одиницю продукції, то загальна маса прибутку визначається як добуток прибутку на одиницю продукції на відповідну кількість продукції. Графічно прибуток буде зображений в формі прямокутника, горизонтально обмеженого вісс. ординат і лінією, шо проходить через точку перетину МR, МС, а по вертикалі - кривою попиту і лінією, яка проходить через точку перетину кривої середніх втрат АТС з ординатою раніше визначеної точки перетину МR і МС. Таблиця 2 Точка 1 Точка 2 Точка 3 Точка 4 Точка 5 Точка 6 Точка 7 Точка 8 Р1 Х У Х У Х У Х У Х У Х У Х У Х У 0 25 15 35 40 50 70 60 95 70 120 90 130 110 135 125 1
Ціна
10
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи