Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ординалістська теорія поведінки споживача
Курсова
№ K-2622
Вступ Розділ 1. Теорія корисності і поведінка споживача 1.1 Корисність як основа поведінки споживача 1.2. Бюджетне обмеження споживача 1.3. Теорія корисності. Кардиналістський підхід Розділ 2. Аналіз вибору споживача на основі ординалістської теорії 2.1 Ординалістська теорія вибору 2.2. Дослідження моделей поведінки споживача 2.3 Ефект доходу і ефект заміни Розділ 3 оптимізація споживчого вибору 3.1 Формування ринкового попиту і надлишок споживача 3.2 Шляхи підвищення індивідуального доходу споживача Висновки Список використаних джерел
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи