Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ринковий механізм і ринкова рівновага
Курсова
№ K-28389
ЗМІСТ <br /><br /> Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Розділ 1. Ринковий механізм і ринкова рівновага 1.1. Ринкова рівновага за Вальрасом та Маршалом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 1.2 Нетипові випадки ринкової рівноваги . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Розділ 2. Моделювання поведінки ринкових суб’єктів: 2.1. Аналіз попиту та пропозиції. Ринкова рівновага . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13 2.2. Теорія витрат . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17 2.3 Моделювання поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції . . . . . . . . .19 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21 Список використаних джерел . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22 Додатки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 РОЗДІЛ 1 РИНКОВА РІВНОВАГА ЗА ВАЛЬРАСОМ ТА МАРШАЛОМ <br /><br /> 1.1 Ринковий механізм і ринкова рівновага Ринкова рівновага – ситуація максимальної ефективності економіки коли Qd=Qs ціна рівноваги задовольняє обидві сторони продавця і споживача. Ринкова рівновага – ситуація максимальної ефективності економіки коли Qd =Qs ціна рівноваги задовольняє обидві сторони продавця і споживача. (рис.1) <br /><br /> <br /><br /> Рис. 1 – Ринкова рівновага <br /><br /> Рисунок 1 показує, що за ціни р1 на ринку спостерігатиметься перевиробництво товарів, а за ціни р2 – їх дефіцит. Існує два підхода до аналізу встановлення рівноважної ціни: Л.Вальраса і А.Маршалла. Головним в підході Л.Вальраса є різниця в об’ємі попиту (пропозиції). Якщо існує надлишок попиту Q2-Q2 при ціні р1 (Рис. 2), то внаслідок конкуренції покупців відбувається зростання ціни до тих пір, поки не зникає надлишок. У випадку надлишку пропозиції (при р2) конкуренція продавців призводить до зникнення надлишку.[1]
Ціна
600
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи