Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Ринковий механізм і ринкова рівновага
Курсова
№ K-28389
ЗМІСТ <br /><br /> Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Розділ 1. Ринковий механізм і ринкова рівновага 1.1. Ринкова рівновага за Вальрасом та Маршалом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 1.2 Нетипові випадки ринкової рівноваги . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Розділ 2. Моделювання поведінки ринкових суб’єктів: 2.1. Аналіз попиту та пропозиції. Ринкова рівновага . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13 2.2. Теорія витрат . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .17 2.3 Моделювання поведінки фірми на ринку досконалої конкуренції . . . . . . . . .19 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21 Список використаних джерел . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22 Додатки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 РОЗДІЛ 1 РИНКОВА РІВНОВАГА ЗА ВАЛЬРАСОМ ТА МАРШАЛОМ <br /><br /> 1.1 Ринковий механізм і ринкова рівновага Ринкова рівновага – ситуація максимальної ефективності економіки коли Qd=Qs ціна рівноваги задовольняє обидві сторони продавця і споживача. Ринкова рівновага – ситуація максимальної ефективності економіки коли Qd =Qs ціна рівноваги задовольняє обидві сторони продавця і споживача. (рис.1) <br /><br /> <br /><br /> Рис. 1 – Ринкова рівновага <br /><br /> Рисунок 1 показує, що за ціни р1 на ринку спостерігатиметься перевиробництво товарів, а за ціни р2 – їх дефіцит. Існує два підхода до аналізу встановлення рівноважної ціни: Л.Вальраса і А.Маршалла. Головним в підході Л.Вальраса є різниця в об’ємі попиту (пропозиції). Якщо існує надлишок попиту Q2-Q2 при ціні р1 (Рис. 2), то внаслідок конкуренції покупців відбувається зростання ціни до тих пір, поки не зникає надлишок. У випадку надлишку пропозиції (при р2) конкуренція продавців призводить до зникнення надлишку.[1]
Ціна
600
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи