Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування ціннісних орієнтацій учнів молодшого шкільного віку на уроках музики
Магістерська
№ K-16160
ЗМІСТ Вступ Розділ І. теоретичні основи дослідження 1.1. Проблема формування ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі 1.2. Особливості формування ціннісних орієнтацій учнів молодшого шкільного віку Висновки до І розділу Розділ ІІ. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій молодших школярів на уроках музики 2.1. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій молодших школярів на уроках музики 2.2. Етапи формування ціннісних орієнтацій молодших школярів на уроках музики 2.3. Аналіз результатів дослідження Висновки до ІІ розділу Загальні висновки Список використаних джерел Додатки
Проведене дослідження з формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі сприйняття музики підтвердило висунуту нами гіпотезу і уможливило зробити такі висновки: 1. Теоретичними засадами педагогічного змісту поняття ціннісні орієнтації молодших школярів є положення сучасної педагогіки про ціннісні орієнтації як систему потреб та інтересів особистості, спрямованої на конкретний аспект соціальних цінностей, зумовлений процесом соціального розвитку індивіда й таким, що визначає поведінку, спосіб діяльності або життєвий стиль особистості. 2. У системі музичного виховання молодших школярів проблема формування ціннісних орієнтацій зумовлена особливостями сприйняття дітьми закономірностей музичного мистецтва: інтонаційної природи музики, художності, емоційності й комунікативності музики. 3. У процесі експериментальної роботи виявлено три рівні сформованості ціннісних орієнтацій молодших школярів – високий (творчо-рефлексивний), середній – (асоціативно-образний) і низький – (індиферентно-ситуативний). 4. Критеріями сформованості художньо ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі сприйняття музики визначені: загальна музична ерудиція і художній досвід сприйняття музичних творів; творча активність школярів у процесі сприйняття музики; прагнення школярів до самостійної творчої діяльності. 5. Успішність формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музики залежить від створення відповідних педагогічних умов: виокремлення виразно-смислового змісту музичних творів, забезпечення розпізнавання елементів музичної виразності, активізацію образного мислення, персоніфікацію ціннісних аспектів музичних образів і створення ситуацій творчого вибору. 6. Результати експериментальної роботи підтвердили ефективність визначених організаційно-педагогічних умов та методів формування ціннісних орієнтацій молодших школярів.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи