Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Зображення природи як засіб розвитку естетично-чуттєвого сприйняття дітей старшого дошкільного віку
Дипломна
№ K-15394
ВСТУП
Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНО-ЧУТТЄВОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Природа і мистецтво, як фактори розвитку естетичних почуттів у дітей дошкільного віку: аналіз психолого-педагогічної літератури
1.2. Дидактичні умови розвитку естетично-чуттєвого сприйняття у дітей засобами зображення природи
1.3. Загальні уявлення процесу розвитку естетично-чуттєвого сприйняття дошкільників
Розділ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНО-ЧУТТЄВОГО СПРИЙНЯТТЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЗОБРАЖЕННЯ ПРИРОДИ
2.1. Визначення показників первісного рівня розвитку естетично-чуттєвого сприйняття у дітей в експериментальній і контрольній групах
2.2. Методика розвитку естетично-чуттєвого сприйняття у дітей засобами зображення природи
2.3. Порівняльний аналіз результатів роботі в експериментальній і контрольній групах
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи