Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ВАСИЛЮК А. НАРИСИ З ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Книга
№ K-15606
ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА РОЗДІЛ 1. Виникнення порівняльної педагогіки та її початкові теоретико-методологічні концепції 1.1 Загальні зауваження 1.2 Батьки-засновники порівняльної педагогіки 1.3 Перші наукові досягнення 1.4 Зародження організацій 1.5 Порівняльна педагогіка в СРСР та Україні РОЗДІЛ 2. Змужніння порівняльної педагогіки та її сучасні теоретико-методологічні концепції 2.1. Міждисциплінарні дослідження 1.1. Проблемний метод 2.1. Освітня політика і порівняльна педагогіка 2.2. Використання методології суспільних наук 2.3. Порівняльна педагогіка в незалежній Україні РОЗДІЛ 3. Інформаційно-суснільні зміни і тенденції розвитку освіти 3.1. Широке тло суспільних змін і освіта XXI ст 3.2. Головні освітні процеси у світі та Європі 3.3. Стан освіти в Україні РОЗДІЛ 4. Міжнародна взаємодія в освіті: організації та програми 4.1. Еволюція взаємодіїу сфері освіти 4.2. ЮНЕСКО та її інституції 4.3. Європейський Союз 4.4. Рада Європи 4.5. Міжнародні освітні програми РОЗДІЛ 5. Дошкільне виховання. Початкова школа 5.1. Елементи історії розвитку системи дошкільного виховання 5.2. Основні завдання системи дошкільного виховання 5.3. Про стан і діяльність початкової школи 5.4. Тенденції розвитку початкової освіти РОЗДІЛ 6. Середня освіта: стан і тенденції розвитку 6.1. Різноманітності систем середньої освіти та їх характеристики 6.2. Формування стандарту середньої освіти 6.3. Головні світові тенденції розвитку середньої освіти РОЗДІЛ 7. Системи професійної освіти: стан і перспективи розвитку 7.1. З історії профосвіти 7.2.Цілі і моделі середньої професійної освіти 7.3. Тенденції розвитку системи професійної освіти 7.4. Сучасна система професійних консультацій РОЗДІЛ 8. Стан і перспективи розвитку вищої освіти 8.1. Еволюція поняття "вища освіта" 8.2. Головні тенденції змін вищої освіти на зламі тисячоліть РОЗДІЛ 9. Педагогічні кадри учора, сьогодні і завтра 9.1. Підвищення вимог до вчителя XXI ст 9.2. Педевтологи про підготовку вчителів 9.3. Організація первинної підготовки вчителів РОЗДІЛ 10. Реформи освіти - досвід і перспективи. Приклад України і Польщі 10.1. Економічно-політичні передумови реформ: спільне і розбіжності 10.2. Особливості змін у сфері законодавства 10.3. Порівняння освітніх досягнень і перспективи розвитку...
Ціна
55
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи