Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку
Курсова
№ K-21096
ВСТУП
Розділ I. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ПРОВІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1. Виникнення, сутність та розвиток гри
1.2. Взаємовідносини між дітьми у грі
1.3. Форми та прояви ігрової діяльність дошкільників та роль вихователя в її розвитку
1.4. Значення гри для психічного розвитку дитини
Розділ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГРІ
2.1. Мета, задачі та методи дослідження
2.2. Проведення гри «Секрет»: дослідження соціометричного статусу кожної дитини
2.3. Дослідження мотивів, що лежать в основі спілкування дитини з однолітками
2.4. Дослідження причин виявлення у дітей середнього та дуже низького соціометричного статусу
Розділ III. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА: ОБ’ЄДНАННЯ КОЛЕКТИВУ, ФОРМУВАННЮ ПОЗИТИВНИХ СТОСУНКИ ДІТЕЙ У ГРІ
3.1. Організація дитячих інтересів 3.2. Оволодіння дітьми іграми з правилами 3.3. Формування взаємовідносин між дітьми у грі
ВИСНОВКИ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИХОВАТЕЛЯМ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи