Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Гра як провідна діяльність дітей дошкільного віку
Курсова
№ K-21096
ВСТУП
Розділ I. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ПРОВІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
1.1. Виникнення, сутність та розвиток гри
1.2. Взаємовідносини між дітьми у грі
1.3. Форми та прояви ігрової діяльність дошкільників та роль вихователя в її розвитку
1.4. Значення гри для психічного розвитку дитини
Розділ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГРІ
2.1. Мета, задачі та методи дослідження
2.2. Проведення гри «Секрет»: дослідження соціометричного статусу кожної дитини
2.3. Дослідження мотивів, що лежать в основі спілкування дитини з однолітками
2.4. Дослідження причин виявлення у дітей середнього та дуже низького соціометричного статусу
Розділ III. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА: ОБ’ЄДНАННЯ КОЛЕКТИВУ, ФОРМУВАННЮ ПОЗИТИВНИХ СТОСУНКИ ДІТЕЙ У ГРІ
3.1. Організація дитячих інтересів 3.2. Оволодіння дітьми іграми з правилами 3.3. Формування взаємовідносин між дітьми у грі
ВИСНОВКИ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИХОВАТЕЛЯМ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи