Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Синдром дифіциту уваги та гіперактивності у дітей дошкільного віку
Курсова
№ K-21102
ВСТУП
Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИНДРОМУ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Погляди вчених на проблему гіперактивної поведінки дитини
1.2. Основні ознаки і форми прояву синдрому дефіциту уваги та гіперактивності
1.3. Причини гіперактивності
1.4. Психолого-педагогічна допомога дітям із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності
Роздiл II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИЯВЛЕННЯ ДІТЕЙ, ЩО МАЮТЬ СИНДРОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ
2.1. Організація і проведення дослідження
2.2. Визначення дітей, що випробовують синдром дефіциту уваги і гіперактивності на етапі константувального експерименту
2.3. Корекція гіперактивності на етапі формуючого експерименту
2.4. Аналіз результатів формуючої роботи. Контрольний етап експерименту
2.5. Психолого-педагогічні рекомендації батькам і вихователям з проблеми дефіциту уваги і гіперактивності дітей
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи