Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом дидактичної гри
Курсова
№ K-23260
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
1.1. Психолого-педагогічні основи формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку
1.2. Дидактична гра як засіб формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ
2.1. Діагностика еколого-природничої компетентності дітей
2.2. Модель формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом дидактичної гри
2.3. Аналіз ефективності системи дидактичних ігор еколого-природознавчої тематики
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи