Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цільових прогулянок
Курсова
№ K-23261
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
1.1. Психолого-педагогічні основи формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку
1.2. Цільова прогулянка як засіб формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ЦІЛЬОВИХ ПРОГУЛЯНОК
2.1. Діагностика еколого-природничої компетентності дітей
2.2. Модель формування формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цільових прогулянок
2.3. Аналіз ефективності формувальної роботи
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи