Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цільових прогулянок
Курсова
№ K-23261
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
1.1. Психолого-педагогічні основи формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку
1.2. Цільова прогулянка як засіб формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ЦІЛЬОВИХ ПРОГУЛЯНОК
2.1. Діагностика еколого-природничої компетентності дітей
2.2. Модель формування формування еколого-природничої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цільових прогулянок
2.3. Аналіз ефективності формувальної роботи
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи