Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПЕДАГОГІКА. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23329
1. Педагогіка як наука про виховання. Специфіка її предмета і категоріального апарату. Роль вітчизняних педагогів у розвитку педагогічної думки.
2. Принципи і методи науково-педагогічних досліджень у роботі вчителя і класного керівника.
3. Сутність понять людина, особистість, індивід, індивідуальність. Фактори і закономірності розвитку особистості. Зарубіжні теорії розвитку особистості.
4. Особливості розвитку і виховання дітей підліткового віку та їх врахування у навчально виховному процесі.
5. Роль педагога в сучасному суспільстві. Педагогічна кваліфікація. Загальна і професійна культура педагога. Самовиховання творчої індивідуальності педагога.
6. Сучасна українська школа і шляхи ії реформування Основні документи про реформування школи.
7. Українська народна педагогіка. Історичні етапи її розвитку. Цілі, принципи, засоби виховання к народній педагогіці.
8. Сутність, загальні закономірності, основні принципи виховання в сучасній школі. Зміст виховного процесу.
9. Методи і засоби виховання. Класифікація методів виховання. Характеристика основних груп методів виховання школярів.
10. Проблеми колективу і особистості в історії і на сучасному етапі розвитку педагогічної науки Умови та стан розвитку колективу. Шляхи розвитку шкільного самоврядування.
11. Громадянське виховання.
12. Самовиховання. Основні фактори і методи самовиховання. Педагогічне керівництво самовихованням.
13. Сімейне виховання. Умови ефективності сімейного виховання дітей шкільного віку.
14. Педагогічні основи діяльності класного керівника. Функції, основні напрями його діяльності. Виховна справа як вид організації контрольної діяльності школяра.
15. Сутність процесу навчання: структура, функції, закономірності, принципи. Психолого - педагогічні основи навчально – пізнавальної діяльності учнів.
16. Зміст освіти в національній школі: поняття, принципи та критерії його формування. Основні компоненти змісту освіти у суч. школі. Сучасні проблими ЗО.
17. Методи і прийоми навчання, їх класифікація. Характеристика основних груп методів навчання.
18. З історії розвитку форм організації навчання. Сучасна-класно-урочна система навчання. Типи і структура уроків. Додаткові форми організації навчання,шляхи підвищення їх ефективності.
19. Педагогічна діагностика результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Види, функції контролю. Аналіз критеріїв 12-ти бальної системи оцінювання знань учнів.
20. Шляхи здійснення особистісно-орієнтованого підходу до навчання.
21. Формування самоосвітньої компетентності учнів у процесі навчання.
22. Сутність поняття «Технологія навчання». Класифікація технологій навчання. Використання інтерактивних технологій у навчальному процесі.
23. Особливості організації діяльності вчителів та учнів у проектній технології навчання.
24. Передового педагогічного досвіду, критерії його оцінювання. Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду у навчальному закладі.
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи