Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПЕДАГОГІКА. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23330
1. Предмет педагогіки. Педагогіка як система педагогічних наук. Взаємозв’язок педагогіки та інших наук про людину. Роль Я.А.Коменського у становленні педагогіки як науки.
2. Функції вчителя та основні вимоги до нього. Видатні педагоги минулого про вчителя (Я. Коменський, А. Дістервег, К.Ушинський, В. Сухомлинський).
3. Методи наукових педагогічних досліджень, їх характеристика. Місце дослідницького компоненту в структурі діяльності вчителя.
4. Фактори розвитку особистості, особливості виховного процесу в сучасному соціумі.
5.Розвиток ідеї природовідповідності навчання і виховання в історії педагогіки (Я.Коменський, Ж.-Ж.Руссо, Й.Песталоцці, А.Дістервег, В.Сухомлинський). Індивідуальний та особистісно орієнтований підходи у сучасній школі.
6. Колектив як фактор розвитку особистості. Структура і динаміка розвитку учнівського колективу. Теорія колективу А.Макаренка.
7. Народна педагогіка як передумова становлення професійного педагогічного знання (О.Духнович, Т.Шевченко, Леся Українка, В.Сухомлинський). Традиції виховання та навчання особистості в українській народній педагогіці.
8. Принципи управління сучасною школою. Взаємозв'язок школи і соціального середовища в історії педагогіки.
9. Виховання як суспільне явище та як педагогічна категорія. Генезис уявлень про мету виховання в історії зарубіжної та вітчизняної педагогіки.
10. Поняття „зміст виховання". Соціокультурна обумовленість еволюції поняття „зміст виховання" в історії вітчизняної і зарубіжної педагогіки.
11. Закономірності та принципи виховання. Національне виховання в сучасному соціокультурному просторі України.
12. Сутність процесу виховання та його закономірності. Соціокультурна обумовленість розвитку сучасних концепцій виховання.
13. Поняття метод виховання. Класифікації методів виховання (за вибором).
14. Система дидактичних принципів. Розвиток наукових засад дидактики в історії педагогіки (Я.Коменський, А.Дістервег, Й.Гербарт, К.Ушинський, Б.Грінчеико).
15. Поняття про методи та прийоми навчання. Класифікації методів навчання.
16. Види навчання. Історико-педагогічний аспект розвитку видів навчання.
17. Виникнення та розвиток класно-урочної системи навчання. Вимоги до сучасного уроку та методика його аналізу.
18. Розвиток форм навчання в історії педагогіки. Типи та структура сучасного уроку. Учитель як автор та співавтор уроку.
19. Зміст освіти як категорія дидактики. Компоненти змісту освіти на різних історичних етапах. Загальні принципи відбору змісту освіти.
20. Еволюція системи освіти в історії педагогіки. Сучасна система освіти України.
21. Сучасні підходи до оцінювання знань, вмінь і навичок. 12 бальна система оцінювання.
22. Поняття „педагогічна технологія". Технологічний підхід до організації навчання. Характеристика технології розвиваючого навчання.
23. Педагогічна майстерність, її структура. Гуманістична спрямованість особистості вчителя в теорії і практиці В.Сухомлинського.
24. Педагогічна культура учителя, її компоненти. Шляхи та засоби розвитку педагогічної культури.
25. Культура і техніка мовлення вчителя. Функції, форми та комунікативні якості мовлення вчителя. Взаємозв'язок вербальних та невербальних засобів у педагогічній діяльності вчителя.
26. Основні методи педагогічної взаємодії. Методи педагогічної взаємодії в діяльності А.Макаренка.
27. Поняття педагогічного спілкування, його особливості, функції та види. Стилі педагогічного спілкування.
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи