Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку
Курсова
№ K-23477
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК, ЯК СКЛАДОВОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКА…………………………………………………………………6 1.1. Види і зміст культурно-гігієнічних навичок, як складової фізичної культури дітей дошкільного віку………………………………………………………..6 1.2. Завдання, виховання культурно-гігієнічних навичок, як складової фізичної культури у дітей в діючих програмах виховання дітей дошкільного віку..11 1.3. Роль сім’ї у вихованні культурно-гігієнічних навичок дітей дошкільного віку……………………………………………………………………………..22 Висновки до першого розділу………………………………………………….25 РОЗДІЛ ІІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК………………………………….27 2.1. Особливості виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку…………………………………………………………………27 2.2. Аналіз рівня сформованості культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку……………………………………………………..30 2.3. Методичні рекомендації, або елементи системи роботи виховання з формування культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………………………….31 Висновки до другого розділу…………………………………………………..34 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..38 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………40
ВСТУП
Найважливішим фактором працездатності організму є здоров'я. Поняття здоров'я включає не тільки відсутність захворювання, хворобливого стану, фізичного дефекту, а й стан повного соціального, фізичного і психологічного благополуччя. «Здоров'я - це капітал, даний нам не тільки природою від народження, але і тими умовами, в яких ми живемо. «Здоров'я дітей - багатство нації». Ця теза не втрачає своєї актуальності у всі часи ». Збереження та зміцнення здоров'я неможливо без дотримання правил гігієни. Велику роль у розвитку гігієни дітей відіграли вчені В.І. Молчанов, Г.Н. Сперанський, М.С. Маслов, Н.М. Щелованов та інші. Їх праці містять відомості не тільки з діагностики та лікування дитячих захворювань, але і по догляду, харчування, загартовування і вихованню здорових дітей. На підставі досліджень цих вчених, працівники дошкільних установ, взяли за основу виховання культурно - гігієнічних навичок. У кожній віковій групі це завдання здійснюється відповідно до програм виховання в дитячому садку. Засвоєння того або іншого навику дітьми вимагає часу, тому завдання його формування може належати не до одного, а до кількох років життя дитини. Програми виховання і навчання в дошкільному навчальному закладі зорієнтовані на створення обстановки, яка сприяє формуванню культурно-гігієнічних навичок. Дошкільний вік - це важливий період, коли формується людська особистість, закладаються міцні основи фізичного здоров'я. Культурно-гігієнічні навички у дітей виховуються з самого раннього віку, при формуванні культурно-гігієнічних навичок йде не просте засвоєння правил, норм поведінки, а надзвичайно важливий процес соціалізації, олюднення малюка. Виховання у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль в охороні їх здоров'я, сприяє правильної поведінки у побуті. У процесі повсякденної роботи з дітьми необхідно прагнути до того, щоб виконання правил особистої гігієни стало для них природним, а гігієнічні навички удосконалювалися. Вміння - це сформована у дитини здатність вчиняти певні дії на основі отриманих знань. Звичка - це автоматизоване дію, сформоване в результаті багаторазових повторень і вправ. Навички закріплюються в результаті багаторазового виконання дії, в результаті вправ у правильному його виконанні. Перехід навику в звичку досягається систематичним повторенням його за певних однакових або схожих умовах. Звички на відміну від навичок створюють не тільки можливість виконання тієї чи іншої дії, а забезпечують сам факт його здійснення. Звички, придбані дитиною, зберігаються тривалий час і стають, як говорить народна мудрість, другою натурою. Придбані звички стають стійкими і важко піддаються перевихованню. «Як не важливі навички не слід забувати що, одне тільки оволодіння ними ще не забезпечує правильної поведінки. Дорослі повинні подавати приклад у всьому і вимагаючи від дитини виконання певних правил, самі завжди їх дотримувалися, були акуратні, охайні зовні і т.п.» Мета дослідження - вивчення теоретичних та практичних засад виховання культурно - гігієнічних навичок, як складової фізичної культури у дитини старшого дошкільного віку. Об'єктом дослідження є теоретичні засади виховання культурно-гігієнічних навичок як складової фізичної культури у дошкільника. Предметом дослідження є педагогічні умови виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей старшого дошкільного віку.
Завдання дослідження: - Вивчити теоретичні основи виховання культурно-гігієнічних навичок, як складової фізичної культури у дітей дошкільного віку. - визначити особливості виховання навичок особистої гігієни у дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ. - проаналізувати рівень сформованості виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку. - розробити рекомендації щодо виховання культурно-гігієнічних навичок. Методи дослідження - у процесі роботи використовувати різні методи педагогічних досліджень: вивчення та аналіз психологічної, педагогічної літератури, дослідно - педагогічна робота; бесіда з дитиною; бесіда з персоналом ДНЗ; цілеспрямоване спостереження за дітьми в їх самостійній діяльності. Вибір теми пов'язаний з необхідністю вирішувати проблему виховання культурно - гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку. В дошкільному віці йде закріплення та оновлення вже набутих навичок протягом життя. Організація та проведення дослідження. Дослідно-експерементальна робота проводилась на базі дошкільного навчального закладу № 17 «Медок», м. Київ. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи