Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя».
Курсова
№ K-23478
ЗМІСТ ВСТУП……………..………………………………………………………………..3 Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНИХ ФОРМ СПІЛКУВАННЯ МІЖ ДІТЬМИ ДРУГОГО-ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ…6 1.1. Наукові підходи до проблеми спілкування між дітьми раннього віку…..…6 1.2. Завдання та зміст виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя………………………………………………………13 1.3. Особливості виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя……………………………………………………………..…17 Висновки до першого розділу……………………………………………………21 Розділ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНИХ ФОРМ СПІЛКУВАННЯ МІЖ ДІТЬМИ ДРУГОГО-ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ…………………………………………………….23 2.1. Особливості прояву позитивних форм спілкування між дітьми першої молодшої групи……………………………………………………………………..23 2.2. Педагогічні умови виховання позитивних форм спілкування між дітьми раннього віку………………………………………………………………………..30 2.3. Елементи системи роботи з виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя……………………………………………33 Висновки до другого розділу……………………………………………………37 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………41 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………45
ВСТУП Ранній вік є найвідповідальніших періодом життя, коли формуються найбільш фундаментальні здібності, що визначають розвиток людини. У цей час складаються такі ключові якості як пізнавальна активність, довіру до світу, упевненість у собі, гарне ставлення до людей, творчі можливості, загальна життєва активність й багато іншого. Але цих особливостей й уміння не виникають автоматично, як наслідок фізіологічного дозрівання. Їх становлення вимагає адекватних впливів дорослих, певних форм спілкування, і спільної з дитиною. Витоки багатьох проблем, із якими стикаються батьки та педагоги (знижена пізнавальна активність, порушення у спілкуванні, замкнутість підвищена сором'язливість, чи навпаки, агресивність і гіперактивність дітей тощо) знаходяться в ранньому дитинстві. Корекція та компенсацію цих деформацій у дошкільній і шкільному віці представляє суттєві труднощі й потребує значно великих зусиль і витрат, ніж їх запобігання. Психічний розвиток дитини починається із спілкування. Це перший вид соціальної активності, який виникає в онтогенезі і завдяки якому немовля отримує необхідну для його індивідуального розвитку інформацію. В останні роки значно зріс інтерес педагогів і психологів до проблеми дитячих взаємин. Учені і практики визначають різні аспекти цієї складної проблеми. Зокрема, виявляються особливості взаємин дітей на різних вікових етапах, ведуться пошуки найефективніших засобів їх формування. І це цілком закономірно. Адже важко переоцінити значення позитивних взаємин у моральному вихованні людини нового суспільства. Індивідуальний розвиток дитини не можна розглядати і вивчати поза її спілкуванням з дорослими і ровесниками. Саме в процесі набуття досвіду спілкування з іншими людьми закладаються основи моральних якостей особистості. Дитячі взаємини виявляються і формуються у спільній діяльності. Існує взаємозв’язок між рівнем взаємин і рівнем діяльності дітей. Взаємини у спільних іграх формують здатність входити у товариство гравців, діяти в ньому певним чином, встановлювати товариські і дружні стосунки, підкорятися його вимогам. Тут виховується гуманне ставлення дітей один до одного, взаєморозуміння, усвідомлення вимог вихователів і товаришів, уміння зважати на думку інших та інтереси всіх дітей. Проблему спілкування дітей раннього віку досліджували такі видатні вчені як Л.Н.Галігузова, М.І.Лісіна, М.Н.Репіна та ін. Враховуючи актуальність проблеми, її недостатньо розробленість в теорії та практиці виховання дітей раннього віку, протиріччя між потенційними можливостями виховання дітей другого-третього року життя і станом виховної практики, відсутністю вітчизняних технологій виховання позитивних форм спілкування між дітьми раннього віку, було визначено тему курсової роботи: «Виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя». Об’єкт дослідження даної роботи – є процес виховання дітей раннього віку. Предметом дослідження – є педагогічні умови виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя. Мета дослідження полягає в теоретичному і практичному обґрунтуванні педагогічних умов виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя. Завдання дослідження: - здійснити аналіз психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми; - охарактеризувати завдання, зміст та особливості виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя; - обґрунтувати педагогічні умови виховання позитивних форм спілкування між дітьми раннього віку; - з’ясувати особливості прояву позитивних форм спілкування між дітьми першої молодшої групи та розробити елементи системи роботи з виховання позитивних форм спілкування між дітьми другого-третього року життя. У процесі роботи використовувалися такі методи науково-педагогічного дослідження: - теоретичні: історико-теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел, порівняльний аналіз, синтез, узагальнення дали можливість системізувати теоретичні матеріали; - емпіричні: педагогічне спостереження, аналіз реального педагогічного середовища, узагальнення педагогічного досвіду, узагальнення даних. Організація та проведення дослідження: дослідно-експериментальна робота проводилась в СНВК м. Києва «Лісові дзвіночки». Структура курсової роботи: дослідження складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи