Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Розумове виховання дітей старшого дошкільного віку засобами природи на ідеях В.О. Сухомлинського»
Курсова
№ K-23483
ЗМІСТ: ВСТУП…………………………………………………………………………3 Розділ 1. ТЕОРІЯ, АСПЕКТИ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРИРОДІ ПРАКТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ…………………………………………………………………….5 1.1. Проблеми розвитку розумового виховання дітей старшого дошкільного віку в природі практичного дослідження…………………………..5 1.2. Завдання розумового виховання дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………………………….14 1.3. Шляхи вирішення завдання розумового виховання дітей старшого дошкільного віку………………………………………………………………….20 Висновок до першого розділу……………………………………………..26 Розділ 2: ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО, ЩОДО ПРИРОДИ, ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ…………………………………………28 2.1. Методи, засоби, форми роботи здійснення розумового виховання дітей старшого дошкільного віку…………………………………………………28 2.2. Творче використання спадщини В.О. Сухомлинського в умовах діяльності дошкільного закладу…………………………………………………..34 Висновок до другого розділу……………………………………………….37 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………40 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….43
ВСТУП: Сьогодні з - поміж важливих завдань, що постають перед системою освіти, особливої актуальності набуває реалізація навчального процесу, спрямована на удосконалення всебічно розвиненої особистості дітей. Виховання і навчання спрямовані на те, щоб нові покоління, засвоюючи основи наук, суспільно-історичний досвід, були підготовленими до самостійної життєдіяльності, цивілізованого ставлення до природи, культури, інших людей, адаптації у світі, який динамічно змінюється. Ці вимоги особистість засвоює свідомо чи несвідомо як необхідні умови життя і діяльності. Однією з найважливіших складових частин виховання особи являється розумове виховання. Зарубіжна класична та вітчизняна педагогіка, дослідження сучасності досягли чимало в обґрунтуванні змісту, завдань розумового виховання. При цьому вчені опирались на багатющий досвід народної педагогіки. В народі кажуть: щаслива людина, яка має ясний і гострий розум: подвійно таланить тому, хто має ще й душу добру, серце чуйне. Формувати в дитячому садку, в сім’ї таку щасливу людину – завдання сьогодення. Тому не дивно, що проблема розумового виховання, інтелектуального розвитку займає чільне місце серед науково-методичного доробку та педагогічних досліджень. В загальнопедагогічному, психологічному, методичному планах проблема знайшла своє відображення в працях багатьох учених Я.Коменського, Й.Песталоцці, К.Ушинського[34], Ю.Фаусек, Л.Шлегер, Є.Тихеєвої. Окремі аспекти проблеми розумового виховання піднімали вчені М.Поддьяков[24], М.Веракс, Л.Парамонова, С.Ніколаєв, Л.Артемова, Л.Жулідова, П.Поніманська[26]. Цікавими і змістовними є роботи Л.Грегуля та Л.Шовкової (виокремлення значення різноманітних практичних дій в розумовому вихованні), Г.Альтшулера, Уільма Дж. Гордона (роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників, суть та принципи методики ТРВЗ ). Але я обрала тему «Розумове виховання дітей старшого дошкільного віку засобами природи на ідеях В.О. Сухомлинського» , вона, на мій погляд, є досить актуальною на сьогоднішній день. Ім'я В. О. Сухомлинського відоме і популярне в усьому світі, і зараз не зустрінеш вихователя, який був би не знайомий з його педагогічною спадщиною. Спостереження за досвідом роботи працівників дошкільних закладів показали, що необхідною умовою формування гармонійної особистості є розумове виховання. Мета дослідження: дослідити вирішення проблеми розумового виховання дітей старшого дошкільного віку засобами природи на основі ідей В.О. Сухомлинського. Об'єкт дослідження: розумове виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розумове виховання дітей старшого дошкільного віку засобами природи на основі вчення В.О. Сухомлинського. Завдання дослідження: • Опрацювати методичну літературу з проблем розумового виховання в дітей старшого дошкільного віку. • Вивчити шляхи здійснення розумового виховання на основі творчої спадщини В.О. Сухомлинського. • Описати досвід роботи дитячого навчального закладу, щодо вивчення завдання розумового виховання засобами природи на ідеях В.О. Сухомлинського. Організація та проведення дослідження: дослідно-експериментальна робота проводилась на базі дошкільного закладу № 5 «Ялинка» імені В.Сухомлинського, м. Бровари. Структура курсової роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, додатків та списку використаних джерел.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи