Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дошкільна педагогіка. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23732
1.Становление і розвиток дошкільної педагогіки як науки. 2. Предмет, завдання і функції дошкільної педагогіки. 3.Отраслі сучасної педагогіки, зв'язок дошкільної педагогіки з іншими науками. 4. Методи педагогічного дослідження. 5. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку. 6.Роль біологічних і соціальних факторів у розвитку дитини. 7. Єдність і взаємодія виховання та розвитку у становленні особистості дитини. 8. Ідеальні і реальні цілі виховання. 9. Об'єктивний і суб'єктивний характер мети виховання. 10.Концепція виховання дошкільнят. 11. Соціально-педагогічні основи становлення системи суспільного дошкільного виховання. 12. Взаємозв'язок теорії і практики як умова розвитку системи суспільного дошкільного освіти. 13. Система дошкільної освіти в РБ. 14. Професійні функції та особистісні якості педагога дошкільного закладу. 15.Історія створення «Програми виховання і навчання в дитячому садку». 16.Характерістіка національної програми «Пралеска». 17. Сучасні освітні програми для ДУ. 18. Природничонаукові основи фізичного виховання.Виховання основ здорового способу життя в дошкільному дитинстві. 19.Задачі фізичного виховання дітей дошкільного віку. 20. Сучасні дослідження питань фізичного виховання дошкільнят в РБ та країнах СНД. 21.Понятіе про розумовий розвиток і розумовому вихованні дошкільнят. 22. Завдання і зміст розумового виховання дітей дошкільного віку. 23.Средства розумового виховання дітей дошкільного віку. 24 Психолого-педагогічні основи сенсорного виховання дітей дошкільного віку . 25.Зарубежние і вітчизняні системи сенсорного виховання дітей. 26.Задачі і зміст сенсорного виховання сучасної дошкільної педагогіки. 27.Етапи сенсорного виховання, сенсорне виховання у продуктивній дитячої діяльності. 28. Сучасні дослідження сенсорного виховання дошкільнят. 29.Характерістіка понять «моральне виховання» і «моральний розвиток». Механізм соціально-морального виховання дошкільнят. 30.Задачі і зміст соціально-морального виховання. 31.Средства і методи соціально-морального виховання. 32. Нові дослідження в галузі соціально-морального виховання . 33. Завдання і зміст естетичного виховання 34.Умови та засоби естетичного виховання дошкільнят. 35.Методи естетичного виховання дошкільнят. 36. Форми організації естетичного виховання дітей в ДУ. 37. З історії питання трудового виховання дошкільнят. 38. Своєрідність елементарної трудової діяльності дошкільників. Завдання трудового виховання. 39. Види елементарної трудової діяльності дошкільників і її зміст. 40. Форми організації елементарної трудової діяльності дошкільників. 41. Умови і засоби трудового виховання дошкільнят. 42. Походження гри і її соціальний характер. 43. Зарубіжні теорії гри. 44.Вітчизняні педагоги про роль гри в житті дитини. 45.Основні структурні елементи гри. Своєрідність гри як діяльності. 46.Классіфікація ігор в історії педагогіки. 47.Характерістіка творчих ігор та ігор з правилами. Подібність і відмінність творчих ігор та ігор з правилами. 48.Сюжетно-рольова гра як різновид творчих ігор. Сучасні підходи до організації та керівництву сюжетно-рольовими іграми. 49.Сущность режисерських ігор. 50.Характерістіка театралізованих ігор. 51.Характерістіка будівельно - конструктивних ігор. 52.Віди і структура дидактичних ігор. Методика керівництва дидактичними. іграми в різних вікових групах. 53. Предметно-розвиваюче середовище. Особливості організації предметно-ігрового середовища в різних вікових групах дитячого саду. 54.Віди іграшок. Педагогічні та гігієнічні вимоги до сучасної іграшці. 55. Історія розвитку дошкільної дидактики. 56.Формірованіе передумов навчальної діяльності у дітей дошк. віку. 57.Основние дидактичні принципи і специфіка їх застосування в ДУ. 58.Методи навчання дітей дошкільного віку. 59.Сучасні підходи до організації навчання в ДУ. 60. Особливості виховання та розвитку дітей раннього віку. 61. Виховання і розвиток дітей дошкільного віку . 62. Виховання дітей в умовах різновікової групи . 63.Річний план ДУ. 64. Види і форми планування виховно-освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. 65. Структура і зміст перспективного і перспективно-календарного плану виховно-освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. 66.Роль і функції сім'ї у вихованні дитини.Характеристика типів сім'ї. 67. Основні завдання ДУ в роботі з сім'єю. 68.Форми співробітництва ДУ з сім'єю. 69.Готовность дитини до школи як цілісне, багатоаспектне явище. 70. Наступність у роботі дошкільного закладу і школи.
Ціна
60
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи