Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дошкільна педагогіка. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23732
1.Становление і розвиток дошкільної педагогіки як науки. 2. Предмет, завдання і функції дошкільної педагогіки. 3.Отраслі сучасної педагогіки, зв'язок дошкільної педагогіки з іншими науками. 4. Методи педагогічного дослідження. 5. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку. 6.Роль біологічних і соціальних факторів у розвитку дитини. 7. Єдність і взаємодія виховання та розвитку у становленні особистості дитини. 8. Ідеальні і реальні цілі виховання. 9. Об'єктивний і суб'єктивний характер мети виховання. 10.Концепція виховання дошкільнят. 11. Соціально-педагогічні основи становлення системи суспільного дошкільного виховання. 12. Взаємозв'язок теорії і практики як умова розвитку системи суспільного дошкільного освіти. 13. Система дошкільної освіти в РБ. 14. Професійні функції та особистісні якості педагога дошкільного закладу. 15.Історія створення «Програми виховання і навчання в дитячому садку». 16.Характерістіка національної програми «Пралеска». 17. Сучасні освітні програми для ДУ. 18. Природничонаукові основи фізичного виховання.Виховання основ здорового способу життя в дошкільному дитинстві. 19.Задачі фізичного виховання дітей дошкільного віку. 20. Сучасні дослідження питань фізичного виховання дошкільнят в РБ та країнах СНД. 21.Понятіе про розумовий розвиток і розумовому вихованні дошкільнят. 22. Завдання і зміст розумового виховання дітей дошкільного віку. 23.Средства розумового виховання дітей дошкільного віку. 24 Психолого-педагогічні основи сенсорного виховання дітей дошкільного віку . 25.Зарубежние і вітчизняні системи сенсорного виховання дітей. 26.Задачі і зміст сенсорного виховання сучасної дошкільної педагогіки. 27.Етапи сенсорного виховання, сенсорне виховання у продуктивній дитячої діяльності. 28. Сучасні дослідження сенсорного виховання дошкільнят. 29.Характерістіка понять «моральне виховання» і «моральний розвиток». Механізм соціально-морального виховання дошкільнят. 30.Задачі і зміст соціально-морального виховання. 31.Средства і методи соціально-морального виховання. 32. Нові дослідження в галузі соціально-морального виховання . 33. Завдання і зміст естетичного виховання 34.Умови та засоби естетичного виховання дошкільнят. 35.Методи естетичного виховання дошкільнят. 36. Форми організації естетичного виховання дітей в ДУ. 37. З історії питання трудового виховання дошкільнят. 38. Своєрідність елементарної трудової діяльності дошкільників. Завдання трудового виховання. 39. Види елементарної трудової діяльності дошкільників і її зміст. 40. Форми організації елементарної трудової діяльності дошкільників. 41. Умови і засоби трудового виховання дошкільнят. 42. Походження гри і її соціальний характер. 43. Зарубіжні теорії гри. 44.Вітчизняні педагоги про роль гри в житті дитини. 45.Основні структурні елементи гри. Своєрідність гри як діяльності. 46.Классіфікація ігор в історії педагогіки. 47.Характерістіка творчих ігор та ігор з правилами. Подібність і відмінність творчих ігор та ігор з правилами. 48.Сюжетно-рольова гра як різновид творчих ігор. Сучасні підходи до організації та керівництву сюжетно-рольовими іграми. 49.Сущность режисерських ігор. 50.Характерістіка театралізованих ігор. 51.Характерістіка будівельно - конструктивних ігор. 52.Віди і структура дидактичних ігор. Методика керівництва дидактичними. іграми в різних вікових групах. 53. Предметно-розвиваюче середовище. Особливості організації предметно-ігрового середовища в різних вікових групах дитячого саду. 54.Віди іграшок. Педагогічні та гігієнічні вимоги до сучасної іграшці. 55. Історія розвитку дошкільної дидактики. 56.Формірованіе передумов навчальної діяльності у дітей дошк. віку. 57.Основние дидактичні принципи і специфіка їх застосування в ДУ. 58.Методи навчання дітей дошкільного віку. 59.Сучасні підходи до організації навчання в ДУ. 60. Особливості виховання та розвитку дітей раннього віку. 61. Виховання і розвиток дітей дошкільного віку . 62. Виховання дітей в умовах різновікової групи . 63.Річний план ДУ. 64. Види і форми планування виховно-освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. 65. Структура і зміст перспективного і перспективно-календарного плану виховно-освітньої роботи з дітьми дошкільного віку. 66.Роль і функції сім'ї у вихованні дитини.Характеристика типів сім'ї. 67. Основні завдання ДУ в роботі з сім'єю. 68.Форми співробітництва ДУ з сім'єю. 69.Готовность дитини до школи як цілісне, багатоаспектне явище. 70. Наступність у роботі дошкільного закладу і школи.
Ціна
60
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи