Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Педагогіка вищої школи (ЛНУ – дистанційне навчання)
Контрольна робота
№ K-27031
ЕСТЬ НОВАЯ РАБОТА Педагогіка і психологія вищої школи http://bestref.at.ua/load/91-1-0-27434
Луганський національний університет ім. Т. Шевченка (дистанційне навчання)
Практичне заняття 1 Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває основні категорії педагогіки вищої школи зі змістовним визначенням кожної категорії. Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок об'єкта, предмета й завдань педагогіки вищої школи, визначивши їх змістовно. Завдання 3. Проаналізувавши цілі вищої професійної освіти, висунуті В. Беспалько, А. Вербицким, Г. Щедровицким і опираючись на основні документи України, визначьте основні цілі сучасної вищої професійної освіти й зобразите їхню таксономію схематично із вказівкою методологічних підходів і рівнів. Завдання 4. Проаналізуйте графічну модель особистості фахівця, охарактеризуйте змістовно особистість фахівця як суб'єкта професійної діяльності згідно зі спеціалізацією Вашого профілю.
Практичні завдання 2 Завдання 1. Складіть блок-схему, що змістовно відображає діяльність викладача вищого навчальногозакладу. Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що змістовно відображає основні функції науково - педагогічної діяльності викладача вузу. Завдання 3. Розробіть структурно-логічну схему, що змістовно відбиває педагогічну майстерність викладача вищої професійної школи і його складові. Дайте визначення кожному поняттю. Завдання 4. Складіть схему, що відображає особистісні властивості викладача вузу як суб'єкта науково-педагогічної діяльності. Завдання 5. Розробіть структурно-логічну схему, що відбиває сутнісну характеристику психолого-педагогічної компетентності викладача вузу з описом:комунікативної, організаторської й креативної складових. Практичні завдання 3 Завдання 1. Відобразіть схематично сутність і структуру змісту вищої професійної освіти в Україні. Завдання 2. Складіть структурно-логічну схему, що відображає принципи й критерії відбору змісту вищої професійної освіти в Україні з виділенням факторів, що її детермінують. Завдання 3. Складіть структурно-логічну схему, що відображає сутнісну характеристику процесу вищого професійного навчання в Україні. Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає змістовну характеристику й взаємозв'язок закономірностей і принципів навчання у вищій школі. Завдання 5. Складіть таблицю, що відображає змістовну характеристику, гідності й недоліки концепцій навчання у вищій школі України. Практичні завдання 4 Завдання 1. Дайте визначення поняттям метод навчання, методичний прийом. Як вони взаємозалежні? Завдання 2. Складіть таблицю, що відображає сутнісну характеристику, гідності й недоліки методів навчання: словесний, наочний, практичний, пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький, груповий метод вирішення проблем, ситуаційний, метод евристичних питань, метод проектів. Завдання 3. Для характеристики системи організаційних форм навчання у вузі складіть та заповніть таблицю: Форма Змістовна характеристика, особливості Типи, види Переваги використання в навчальному процесі Недоліки використання в навчальному процесі
Практичні завдання 5 Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває взаємозв'язок поняття контроль і оцінка з їхніми функціями й принципами, зі змістовним визначенням кожного поняття. Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок видів контролю й форм перевірки ЗУН студентів. Завдання 3. Складіть структурно-схему, що відбиває методи контролю ЗУН студентів з етапами. Дайте визначення основним поняттям. Завдання 4. Складіть блок-схему, що змістовно характеризує оцінку результатів навчальної діяльності студентів як форми оцінювання різних груп компетенцій студентів. Завдання 5. Складіть структурно-логічну схему, що змістовно відбиває проблему якості вищої професійної освіти і її контролю. Практичні завдання 6 Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває сутність, цілі й завдання, закони, закономірності й принципи виховання молоді в системі вищої професійної освіти. Завдання 2. Зобразіть схематично виховання як процес соціалізації особистості студентства. Завдання 3. Проаналізувавши зміст виховання студентів, складіть блок-схему, що характеризує його з урахуванням змістовної характеристики сучасних парадигм виховання. Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає методи й організаційні форми виховання студентської молоді. Завдання 5. Складіть схему, що відображає мету, завдання, роль, функції, форми й методи роботи куратора студентської академічної групи.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи