Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Педагогіка вищої школи (ЛНУ – дистанційне навчання)
Контрольна робота
№ K-27031
ЕСТЬ НОВАЯ РАБОТА Педагогіка і психологія вищої школи http://bestref.at.ua/load/91-1-0-27434
Луганський національний університет ім. Т. Шевченка (дистанційне навчання)
Практичне заняття 1 Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває основні категорії педагогіки вищої школи зі змістовним визначенням кожної категорії. Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок об'єкта, предмета й завдань педагогіки вищої школи, визначивши їх змістовно. Завдання 3. Проаналізувавши цілі вищої професійної освіти, висунуті В. Беспалько, А. Вербицким, Г. Щедровицким і опираючись на основні документи України, визначьте основні цілі сучасної вищої професійної освіти й зобразите їхню таксономію схематично із вказівкою методологічних підходів і рівнів. Завдання 4. Проаналізуйте графічну модель особистості фахівця, охарактеризуйте змістовно особистість фахівця як суб'єкта професійної діяльності згідно зі спеціалізацією Вашого профілю.
Практичні завдання 2 Завдання 1. Складіть блок-схему, що змістовно відображає діяльність викладача вищого навчальногозакладу. Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що змістовно відображає основні функції науково - педагогічної діяльності викладача вузу. Завдання 3. Розробіть структурно-логічну схему, що змістовно відбиває педагогічну майстерність викладача вищої професійної школи і його складові. Дайте визначення кожному поняттю. Завдання 4. Складіть схему, що відображає особистісні властивості викладача вузу як суб'єкта науково-педагогічної діяльності. Завдання 5. Розробіть структурно-логічну схему, що відбиває сутнісну характеристику психолого-педагогічної компетентності викладача вузу з описом:комунікативної, організаторської й креативної складових. Практичні завдання 3 Завдання 1. Відобразіть схематично сутність і структуру змісту вищої професійної освіти в Україні. Завдання 2. Складіть структурно-логічну схему, що відображає принципи й критерії відбору змісту вищої професійної освіти в Україні з виділенням факторів, що її детермінують. Завдання 3. Складіть структурно-логічну схему, що відображає сутнісну характеристику процесу вищого професійного навчання в Україні. Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає змістовну характеристику й взаємозв'язок закономірностей і принципів навчання у вищій школі. Завдання 5. Складіть таблицю, що відображає змістовну характеристику, гідності й недоліки концепцій навчання у вищій школі України. Практичні завдання 4 Завдання 1. Дайте визначення поняттям метод навчання, методичний прийом. Як вони взаємозалежні? Завдання 2. Складіть таблицю, що відображає сутнісну характеристику, гідності й недоліки методів навчання: словесний, наочний, практичний, пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький, груповий метод вирішення проблем, ситуаційний, метод евристичних питань, метод проектів. Завдання 3. Для характеристики системи організаційних форм навчання у вузі складіть та заповніть таблицю: Форма Змістовна характеристика, особливості Типи, види Переваги використання в навчальному процесі Недоліки використання в навчальному процесі
Практичні завдання 5 Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває взаємозв'язок поняття контроль і оцінка з їхніми функціями й принципами, зі змістовним визначенням кожного поняття. Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок видів контролю й форм перевірки ЗУН студентів. Завдання 3. Складіть структурно-схему, що відбиває методи контролю ЗУН студентів з етапами. Дайте визначення основним поняттям. Завдання 4. Складіть блок-схему, що змістовно характеризує оцінку результатів навчальної діяльності студентів як форми оцінювання різних груп компетенцій студентів. Завдання 5. Складіть структурно-логічну схему, що змістовно відбиває проблему якості вищої професійної освіти і її контролю. Практичні завдання 6 Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває сутність, цілі й завдання, закони, закономірності й принципи виховання молоді в системі вищої професійної освіти. Завдання 2. Зобразіть схематично виховання як процес соціалізації особистості студентства. Завдання 3. Проаналізувавши зміст виховання студентів, складіть блок-схему, що характеризує його з урахуванням змістовної характеристики сучасних парадигм виховання. Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає методи й організаційні форми виховання студентської молоді. Завдання 5. Складіть схему, що відображає мету, завдання, роль, функції, форми й методи роботи куратора студентської академічної групи.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи