Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Михайло Сергійович Ткаченко

Рейтинг: 10
аватар
Савка Роман Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Гуринова Ольга Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Гарус Марина Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Гусак Віктор Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Соколова О.М.

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Педагогіка вищої школи (ЛНУ – дистанційне навчання)


Контрольна робота
K-27031

ЕСТЬ НОВАЯ РАБОТА Педагогіка і психологія вищої школи http://bestref.at.ua/load/91-1-0-27434

Луганський національний університет ім. Т. Шевченка (дистанційне навчання)

Практичне заняття 1
Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває основні категорії педагогіки вищої школи зі змістовним визначенням кожної категорії.
Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок об'єкта, предмета й завдань педагогіки вищої школи, визначивши їх змістовно.
Завдання 3. Проаналізувавши цілі вищої професійної освіти, висунуті
В. Беспалько, А. Вербицким, Г. Щедровицким і опираючись на основні документи України, визначьте основні цілі сучасної вищої професійної освіти й зобразите їхню таксономію схематично із вказівкою методологічних підходів і рівнів.
Завдання 4. Проаналізуйте графічну модель особистості фахівця, охарактеризуйте змістовно особистість фахівця як суб'єкта професійної діяльності згідно зі спеціалізацією Вашого профілю.

Практичні завдання 2
Завдання 1. Складіть блок-схему, що змістовно відображає діяльність викладача вищого навчальногозакладу.
Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що змістовно відображає основні функції науково - педагогічної діяльності викладача вузу.
Завдання 3. Розробіть структурно-логічну схему, що змістовно відбиває педагогічну майстерність викладача вищої професійної школи і його складові. Дайте визначення кожному поняттю.
Завдання 4. Складіть схему, що відображає особистісні властивості викладача вузу як суб'єкта науково-педагогічної діяльності.
Завдання 5. Розробіть структурно-логічну схему, що відбиває сутнісну характеристику психолого-педагогічної компетентності викладача вузу з описом:комунікативної, організаторської й креативної складових.
Практичні завдання 3
Завдання 1. Відобразіть схематично сутність і структуру змісту вищої професійної освіти в Україні.
Завдання 2. Складіть структурно-логічну схему, що відображає принципи й критерії відбору змісту вищої професійної освіти в Україні з виділенням факторів, що її детермінують.
Завдання 3. Складіть структурно-логічну схему, що відображає сутнісну характеристику процесу вищого професійного навчання в Україні.
Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає змістовну характеристику й взаємозв'язок закономірностей і принципів навчання у вищій школі.
Завдання 5. Складіть таблицю, що відображає змістовну характеристику, гідності й недоліки концепцій навчання у вищій школі України.
Практичні завдання 4
Завдання 1. Дайте визначення поняттям метод навчання, методичний прийом. Як вони взаємозалежні?
Завдання 2. Складіть таблицю, що відображає сутнісну характеристику, гідності й недоліки методів навчання: словесний, наочний, практичний, пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий, дослідницький, груповий метод вирішення проблем, ситуаційний, метод евристичних питань, метод проектів.
Завдання 3. Для характеристики системи організаційних форм навчання у вузі складіть та заповніть таблицю:
Форма
Змістовна характеристика, особливості
Типи, види
Переваги використання в навчальному процесі
Недоліки використання в навчальному процесі

Практичні завдання 5
Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває взаємозв'язок поняття контроль і оцінка з їхніми функціями й принципами, зі змістовним визначенням кожного поняття.
Завдання 2. Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок видів контролю й форм перевірки ЗУН студентів.
Завдання 3. Складіть структурно-схему, що відбиває методи контролю ЗУН студентів з етапами. Дайте визначення основним поняттям.
Завдання 4. Складіть блок-схему, що змістовно характеризує оцінку результатів навчальної діяльності студентів як форми оцінювання різних груп компетенцій студентів.
Завдання 5. Складіть структурно-логічну схему, що змістовно відбиває проблему якості вищої професійної освіти і її контролю.
Практичні завдання 6
Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває сутність, цілі й завдання, закони, закономірності й принципи виховання молоді в системі вищої професійної освіти.
Завдання 2. Зобразіть схематично виховання як процес соціалізації особистості студентства.
Завдання 3. Проаналізувавши зміст виховання студентів, складіть блок-схему, що характеризує його з урахуванням змістовної характеристики сучасних парадигм виховання.
Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає методи й організаційні форми виховання студентської молоді.
Завдання 5. Складіть схему, що відображає мету, завдання, роль, функції, форми й методи роботи куратора студентської академічної групи.
Ціна

200

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 26
Гостей: 26
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.