Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Теорія і історія соціального виховання - тести (ЛНУ Шевченка)
Контрольна робота
№ K-27342
1) Яка з наукових концепцій пояснює походження виховання проявом у дітей несвідомих інстинктів наслідувати дорослих? А) еволюційно-біологічна концепція; Б) психологічна концепція; В) релігійна концепція; Г) соціально-трудова концепція.
2) Соціальне виховання – це: А) це цілеспрямований та організований процес формування особистості; Б) це спеціально організований, цілеспрямований і керований вплив колективу, вихователів на вихованця з метою формування у нього потрібних якостей, що здійснюється в навчально-виховних закладах і охоплює весь навчально-виховний процес; В) це процес і результат виховної роботи, спрямованої на вирішення конкретних виховних завдань; Г) цілеспрямований процес, який направлено на розвиток особистості, процес, який сприяє засвоєнню системи соціальних знань, норм і цінностей, соціального досвіду й забезпечує ефективну регуляцію соціальної поведінки підростаючих поколінь.
3) Хто з давньогрецьких філософів пропагував ідею космополітизму? А) Сократ, Б) Платон, В) Аристотель, Г) Антісфен Афінський.
4) Соціально-виховна експансія – це: А) нав'язування, пропаганда та впровадження певних моральних цінностей, ідеалів, способу життя народам інших країн; Б) формування людини відповідно з соціальним виховним ідеалом; В) виховання людини для даного суспільства; Г) формування особистості з розвиненим почуттям патріотизму та активною позицією щодо його здійснення.
5) Які функції виконували українські православні братства (ХVI – XVII ст..)? А) засновували національні школи, виховували підростаюче покоління у дусі патріотизму, православ’я, людинолюбства; Б) протистояли національному гніту з боку польської шляхти; В) опікувалися православними церквами, протистояли релігійному гніту з боку католицької церкви; Г) всі вище перераховані.
6) За юридичним статусом виховні організації можуть бути: А) обов’язкові, добровільні, примусові; Б) республіканські, регіональні, місцеві; В) державними, громадськими, комерційними, конфесійними, приватними; Г) одностатеві, одновікові, різностатеві, різновікові.
7) Соціальний досвід людина набуває: А) протягом навчання у закладах освіти; Б) протягом усього життя в процесі соціалізації як стихійної, так і соціально контрольованої; В) під час членства у громадській виховній організації; Г) у процесі трудової діяльності.
8) При вирішенні яких вікових завдань виховна організація повинна надавати людині індивідуальну допомогу? А) природно-культурних вікових завдань; Б) соціально-культурних вікових завдань; В) соціально-психологічних вікових завдань; Г) у всіх перерахованих вище випадках.
9) За періодизацією В. Головенька, І період в історії українського дитячого та молодіжного руху тривав: А) ХVІ – кінець ХІХ століття; Б) кінець ХІХ – середина 20-х рр. ХХ ст.; В) середина 20-х – середина 80-х рр. ХХ століття; Г) середина 80-х ХХ століття – початок ХХІ століття.
10) За періодизацією В. Головенька, комсомольсько-піонерський період в історії українського дитячого та молодіжного руху тривав: А) ХVІ – кінець ХІХ століття; Б) кінець ХІХ – середина 20-х рр. ХХ ст.; В) середина 20-х – середина 80-х рр. ХХ століття; Г) середина 80-х ХХ століття – початок ХХІ століття.
11) Законом України "Про молодіжні та дитячі громадські організації" (1998)дитяча громадська організація визначається як – об'єднання громадян віком: А) від 6 до 14 років; Б) від 6 до 16 років; В) від 6 до 18 років; Г) від 6 до 21 року.
12) Контркультурне середовище, що відрізняється специфічними за віком культурними і соціально-політичними уподобаннями; відображає ту суспільну активність, яка не вписується в загальний соціально-політичний контекст історично конкретного суспільства – це: А) самодіяльна молодіжна організація; Б) андеграунд; В) молодіжна субкультура; Г) неформальне молодіжне об’єднання.
13) До якої з груп неформальних молодіжних об’єднань можна віднести толкієністів? А) містично-релігійні; Б) технічної спрямованості; В) радикально-деструктивні; Г) романтично-ескейпістські.
14) Цілеспрямоване формування антисоціальних свідомості і поведінки у членів контркультурних організацій – це: А) дисоціальне виховання; Б) корекційне виховання; В) соціальне виховання; Г) космополітичне виховання.
15) В чому сутність рекреаційно-психотерапевтичної функції, яку виконує сім’я? А) ця функція пов`язана зі збагаченням, накопиченням матеріальних ресурсів,передаванням їх у спадок; Б) функція здорового інтимного життя, за допомогою якої реалізується одна з головних потреб людини –потреба в інтимних задоволеннях; В) функція, яка дозволяє реалізувати нагальну потребу людини – потребу в соціальному захисті; Г) ця функція зумовлена тим, що сім`я має необхідний потенціал для введення дитини в суспільство і створенням передумов для самостійного розвитку нею власної соціальної компетентності.
16) Бікар’єрна сім’я – це: А) це сім’я у якій чоловік і жінка розподіляють між собою домашні обов’язки, поважають і допомагають самореалізуватися одне одному не тільки в сім’ї, а і в кар’єрі; Б) сім’я у якій і чоловік і дружина є безробітними; В) сім’я у якій заробляє гроші лише чоловік, а дружина є домогосподаркою; Г) подружжя пенсіонерів.
17) Для індиферентного стилю батьківської поведінки притаманно: А) високий рівень контролю, холодні стосунки з дітьми; Б) майже повна відсутність контролю за дітьми при добрих взаєминах з ними; В) низький контроль поведінки дітей і відсутність теплоти і щирості у стосунках з ними; Г) високий рівень контролю, холодність з боку одного з батьків (як правило, батька) при добрих взаєминах з іншим (матір’ю).
18) Згідно з Цивільним Кодексом України та іншими законними актами піклування, як форма опікунських відносин, встановлюється над неповнолітніми особами віком: А) від 0 до 14 років; Б) від 0 до 18 років; В) від 6 до 16 років; Г) від 14 до 18 років.
19) Скільки дітей, відповідно до Закону України “Про охорону дитинства” може взяти із закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування прийомна сім’я? А) від 1-го до 4-х дітей; Б) від 1-го до 5-ти дітей; В) від 1-го до 6-ти дітей; Г) від 1-го до 7-ми дітей.
20) Яка мінімальна кількість дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування повинна бути взята на виховання сім’єю, щоб вона отримала статус дитячого будинку сімейного типу? А) 4 дитини, Б) 5 дітей, В) 6 дітей, Г) 7 дітей.
21) В чому відображається філантропічна функція релігії в суспільстві? А) релігія впливає на розвиток писемності, книгодрукування, мистецтва і т. ін.; Б) участь церкви у політичному житті країни; В) релігійні організації займаються благодійністю (утримання притулків, лікарень); Г) церква поширює знання про культуру, мораль тощо.
22) Хто може стати сектантом? А) будь-яка людина. Вся справа лише у майстерності вербувальника, його здібностях як психолога, побачити, що потрібно конкретно цій людині; Б) людина, що пережила сильне потрясіння (втрата близької людини, нещасливе перше кохання, каліцтво і т.п.); В) шукачі „власного Шляху”, що, як правило, свідчить про глибокий внутрішній конфлікт, пов’язаний зі спробою знайти сенс життя, своє місце в ньому; Г) фанати, які сліпо наслідують свого кумира, що є прибічником якоїсь секти.
23) Який з видів мистецтва називають синтетичним? А) декоративно-прикладне мистецтво; Б) література; В) кіномистецтво; Г) музика.
24) Частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, Інтернет, мобільна телефонія) медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій – це: А) медіаосвіта; Б) медіакомпетенція; В) медіасоціалізація; Г) медіакультура.
25) Результат медіасоціалізації дитини в сім’ї залежить від: А) тривалості перегляду телепередач дитиною наодинці, або з всією сім’єю та залучення дитини до обговорення побаченого на екрані; Б) від системи сімейних цінностей і виховних принципів у цілому і ставлення батьків до насильства (екранного чи реального) зокрема; В) від того чи враховують батьки вік та рівень розвитку конкретної дитини, обираючи фільми та телепередачі для спільного перегляду; Г) від усього вище перерахованого.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи