Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Педагогіка і психологія вищої школи
Контрольна робота
№ K-27434
18 заданий
1. Практичні завдання: Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває основні категорії педагогіки вищої школи зі змістовним визначенням кожної категорії та взаємозв'язком. Завдання 2. Виділите 10 пріоритетних стратегій, які, на ваш погляд, можуть суттєво підвищити конкурентоспроможність української вищої освіти. Завдання 3.Що, на ваш погляд, українська система освіти повинна запозичити й творчо адаптувати: а) з американської; б) британської; в) французької; г) німецької системи вищої освіти?
2. Практичні завдання: Завдання 1. Зобразити схематично співвідношення понять: «професійна компетентність викладача ЗВО», «психолого-педагогічна компетентність викладача ЗВО »«педагогічна майстерність викладача ЗВО», «професійна зрілість викладача ЗВО». Дати визначення кожного поняття. Завдання 2.Розробитьблок-схему, що змістовно відображає діяльність викладача ЗВО. Завдання 3. Проаналізуйте й випишіть в 2 стовпця з урахуванням рейтингу значимості 10 ваших особистісних якостей, які: а) будуть сприяти вашому професійно-творчому саморозвитку; б) будуть стримувати ваш професійно-творчий саморозвиток. Використовуючи ідеї аксіології й акмеології, розробіть програму свого професійного саморозвитку на найближчі рік-два з урахуванням результатів виконання попереднього завдання.
3. Практичні завдання: Завдання 1.Сформулюйте 10 проблем сучасної дидактики вищої школи й обґрунтуйте: а) які з них найбільш актуальні; б) розробка яких з них може суттєво просунути теорію навчання; в) оціните й прокоментуйте розв'язання яких з запропонованих вами проблем буде сприяти підвищенню якості навчання? Завдання 2. Складіть таблицю, що відображає змістовну характеристику, гідності й недоліки концепцій навчання у вищій школі України. Завдання 3.Складіть структурно-логічну схему, що відображає сутнісну характеристику процесу навчання в ЗВО Україні.
4. Практичні завдання: Завдання 1.Дайте визначення поняттям метод навчання, методичний прийом, форма навчання. Як взаємозалежні: метод та методичний прийом навчання; метод та форма навчання? Завдання 2.Проаналізувавши, різноманіття існуючих на сьогоднішній день класифікацій методів навчання, виведіть і зобразите схематично свою класифікацію методів навчання. Завдання 3.Охарактеризуйтеорганізаційні форми навчання в ЗВО заповнивши таблицю: форма // Переваги використання в навчальному процесі // Недоліки використання в навчальному процесі
5. Практичні завдання: Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває взаємозв'язок поняття контроль і оцінка з їхніми функціями й принципами, зі змістовним визначенням кожного поняття. Завдання 2.Розробіть структурно-логічну схему, що відображає взаємозв'язок видів контролю й форм перевірки ЗУН студентів. Завдання 3.Складіть структурно-схему, що відбиває методи контролю ЗУН студентів з етапами. Дайте визначення основним поняттям
6. Практичні завдання: Завдання 1. Складіть блок-схему, що змістовно відбиває, цілі й завдання, закономірності й принципи, методи й організаційні форми виховання студентської молоді в системі вищої професійної освіти України. Завдання 2. Проаналізувавши зміст виховання студентів, складіть блок-схему, що характеризує цей процес з урахуванням сутності пріоритетних стратегій та змістовної характеристики сучасних парадигм виховання. Завдання 3.Дайте відповідь на питання та обґрунтуйте свою точку зору: Що може виступати ядром патріотичності сучасної молодої людини та які його сучасні проекції?
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи