Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Практичне заняття ІНТЕГРАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ (НУ ШЕВЧЕНКА)
Контрольна робота
№ K-27526
Практичнезаняття № 1
ТЕМА: Моделювання уроків (етапів уроків, навчальних ситуацій) з використанням різних прийомів ТРВЗ-технології
Завдання 1.Дайте письмово відповідь на питання: „Які принципи покладено в основу ТРВЗ-технології Г. С. Альтшулера? Коротко їх охарактеризуйтеˮ.
Завдання 2. Наведіть приклади формулювання проблемних питань (завдань), що можуть використовуватися на уроках в початкових класах для реалізації різних прийомів ТРВЗ-технології.
Завдання 3. Проаналізуйте зміст навчальної програми одного з навчальних предметів (за власним вибором) та визначте теми і прийоми ТРВЗ-технології, які є доцільними для використання вчителем початкових класів (результати аналізу оформіть у вигляді таблиці) (не менше5-ти позицій).
Завдання 4. Розробіть дві моделі навчальних ситуацій з використанням таких прийомів ТРВЗ-технології як „Круги Луліяˮ та„практичність теоріїˮ (клас, предмет, тему оберіть самостійно).
Завдання 5. Розробіть дві моделі навчальних ситуацій з використанням таких прийомів ТРВЗ-технології як метод фантограм( морфологічний аналіз) та гри „Добре-погано.
Опису моделі навчальної ситуації повинна передувати така інформація:
Предмет:
Клас:
Тема:
Мета та завдання:
Етап уроку:
Обладнання, наочність:
Практичне заняття № 2
ТЕМА: Дидактико-методичні особливості підготовки та проведення уроку-дослідження
Завдання 1. Дайте визначення поняття, розкрийте особливості та педагогічні можливості уроку-дослідження. Схарактеризуйте типову структуру уроку-дослідження.
Завдання 2. У своїй роботі вчитель застосовує різноманітні способи створення проблемних ситуацій під час проведення уроку-дослідження:
1. Постановка проблемного питання.
2.Інтригуючий початок уроку.
3.Полемічний виклад матеріалу.
4.Зіставлення протилежних висловлювань про природні об'єкти, процеси, явища.
Наведіть один конкретний приклад створення будь-якого виду проблемної ситуації на уроці.
Завдання 3.Проаналізуйте зміст навчальних програм та визначте теми, у процесі вивчення яких доцільно провести урок-дослідження. Результати аналізу оформіть у вигляді таблиці (не менше п'яти прикладів).
ЗДЕСЬ ТАБЛИЦА (САЙТ НЕ ПОДДЕРЖИВАЕТ ТАБЛИЫІ)
Клас
Тема (розділ програми)
Тема уроку-дослідження
Завдання 4.Урок-дослідження не має сталої методичної структури. За дидактичною метою він найчастіше є уроком вивчення нового матеріалу та закріплення, на яких домінують прийоми дослідницького методу: спостереження, розв'язання проблемної ситуації, самостійний аналіз, зіставлення та ін. Для ефективної організації дослідницької роботи учнів доцільно підготувати відповідні інструкції.
Розробіть приклад інструкції для учнів, що може бути використана під час проведення уроку-дослідження (клас тему оберіть самостійно).
Завдання 5.Дайте методичний коментар курсу „Я досліджую світˮ.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи