Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


аватар
Матіяш Михайло Михайлович

Рейтинг: 10
аватар
Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Жукова Вікторія Сергіївна

Рейтинг: 10
Сторожев Евгений Владимирович

Рейтинг: 46.9
ЦАП МАР'ЯНА СТЕПАНІВНА

Рейтинг: 16.9
аватар
Середа Олена Володимирівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Конспект курсу Психології вищої школи (НУ Шевченка)


Контрольна робота
K-27599

Конспект на русском языке 18 страниц, на украинском – 15 страниц. Любой вариант конспекта – 100 грн.

Очень коротко выделено то, что является важным, любопытным и новым для меня. И, как обязательное условие работы, даны ответы на вопросы, которые находятся в конце каждой лекции. Все ответы конкретные (без «воды»).

Завдання: «…По кожному розділу дуже коротко напишіть, що саме було найважливіше, що найбільш цікаве, а що зовсім нове для Вас (це - словами). Оцініть за цими параметрами (важливість, цікавість та новизна - три оцінки) кожен розділ у балах (від 1 до 10). Це обов'язковий варіант роботи з курсом. 1 ставите, якщо зовсім нічого важливого,(або нічого цікавого, нового), 10 дуже важливо т. і. Все запропоноване можна зробити дуже коротко.
У питаннях до розділів інколи містяться завдання, які обов'язкові для виконання. Виконуйте чесно, відверто, бо це потрібно для наукового дослідження. Виконання буде оцінюватися не за успішністю, а за відвертістю».

ВАРИАНТ КОНСПЕКТА НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ

ЛЕКЦИЯ 1. Студент как субъект учебной деятельности
1.Возрастные особенности студентов.
2.Мотивы учения студентов
3.Учебные умения.
4.Психологические условия становления студента как субъекта учебно-профессиональной деятельности
Вопросы:
1. Из каких основных образующих («единиц психологического анализа») состоит деятельность?
2. Цель или мотив определяют основные качества конкретной деятельности?
3. Из каких основных образующих («единиц психологического анализа») состоят способности субъекта деятельности?
4. Приведите пример различных типов обобщения знаний.
ЛЕКЦИЯ 2. Психологические познавательные процессы и возможности их совершенствования у студентов
1. Познание как деятельность по построению образа мира
2. Восприятие и внимание
3. Мышление и понимание
4. Психологические основы развития творческого мышления
5. Психологические основы понимания и запоминания научного текста.
Вопросы:
1. Что нового вы узнали о восприятии?
2. Что наиболее интересным показалось при знакомстве с вниманием?
3. Деятельность, внимание, восприятие – какая между ними связь?
4. Назовите основные условия совершенствования внимания.
5. Как связаны между собой понимание и мышление?
6. Назовите главную трудность в понимании.
7. Назовите главные условия совершенствования понимания студентов
8. Ваши замечания к информации, предоставленной в данном разделе (письменно)
9. Какие из рекомендаций по развитию творческого мышления в обучении представляются вам наиболее трудными для реализации?
10. Назовите основные условия совершенствования средств самостоятельной работы с научными текстами у студентов и учеников.
ЛЕКЦИЯ 3. Психология личности и проблема образования в высшей школе.
1. Проблема воспитания в высшей школе
2. Индивидуально-психологические особенности студентов и их учет в учебно-воспитательной работе
Вопросы :
1. Дайте определение понятия "воспитание".
2. Исчерпывается ли функция преподавателя в вузе передачей информации?
3. Сформулируйте основные условия эффективности воспитательного процесса.
4. Укажите некоторые основные цели воспитания.
5. Какие индивидуально-психологические особенности учащихся Вы пробовали учитывать в своем опыте работы?
6. Что Вам показалось самым значимым в разделе?
Лекция 4. Профессиональная деятельность преподавателя вуза
1 Особенности деятельности преподавателя
2. Структура педагогических способностей
Вопросы :
1. Какие функции выполняет педагог, осуществляя свою деятельность в высшей школе?
2. К какому типу педагогов (с преобладанием какого вида направленности) вы можете отнести лично себя?
3. Назовите три основных компонента в структуре педагогических способностей.

ВАРИАНТ КОНСПЕКТА НА УКРАИНСКОМ ЯЗЫКЕ

Лекція 7. Студент як суб’єкт навчальної діяльності
1.Вікові особливості студентів.
2.Мотиви навчання студентів
3. Учбові уміння.
4.Психологічні умови становлення студента як суб'єкта учбово-професійної діяльності
Питання:
1. З яких основних компонентів складається навчальна діяльність?
2. Основні якості конкретної діяльності визначає мета або мотив?
3. Запропонуйте програму ваших дій як викладача, яка може забезпечити підвищення навчальної мотивації студентів .
4. Обґрунтуйте, чому навчально-професійна діяльність є провідною діяльністю в студентському віці? Які зміни в структурі особистості студента відбуваються під її впливом?
5. Як впливають особливості мотивації на успішність навчальної діяльності?
Лекція 8. Психологічні пізнавальні процеси і можливості їх вдосконалення у студентів
1. Пізнання як діяльність по побудові образу світу
2. Сприйняття і увага
3. Мислення і розуміння
4. Психологічні основи розвитку творчого мислення
5. Психологічні основи розуміння і запам'ятовування наукового тексту.
Питання:
1. Що нового ви дізналися про сприйняття?
2. Що найцікавішим здалося при знайомстві з увагою?
3. Діяльність, увага, сприйняття – який між ними зв’язок?
4. Назвіть основні умови вдосконалення уваги.
5. Як пов’язано між собою розуміння і мислення?
6. Назвіть головні труднощі в розумінні.
7. Назвіть головні умови вдосконалення розуміння студентів.
8. Ваші зауваження до інформації, наданої в цьому розділі (письмово).
9. Які з рекомендацій по розвитку творчого мислення в навчанні представляються вам найбільш важкими для реалізації?
10. Назвіть основні умови вдосконалення засобів самостійної роботи з науковими текстами у студентів і учнів.
Лекція 9. Психологія особистості і проблема освіти у вищій школі.
1. Проблема виховання у вищій школі
2. Індивідуально-психологічні особливості студентів і їх урахування в навчально-виховній роботі
Питання:
1. Дайте визначення поняття «виховання».
2. Чи вичерпується функція викладача у ВНЗ передачею інформації?
3. Сформулюйте основні умови ефективності виховного процесу.
4. Вкажіть деякі основні цілі виховання.
5. Які індивідуально-психологічні особливості учнів Ви пробували враховувати у своєму досвіді роботи? :
6. Що Вам здалося найзначимішим в розділі?
Лекція 10. Професійна діяльність викладача ВНЗ
1 Особливості діяльності викладача
2. Структура педагогічних здібностей
Питання:
1. Які функції виконує педагог, здійснюючи свою діяльність у вищій школі?
2. До якого типу педагогів (з переважанням якого виду спрямованості) ви
3. Назвіть три основні компоненти в структурі педагогічних здібностей.
Ціна

100

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 26
Гостей: 26
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.